Og³oszenie z dnia 2023-11-23
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00578566/01 - Wynik z dnia 2023-12-29
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Sukcesywna dostawa oleju opa³owego oraz oleju napêdowego na potrzeby Gminy Kobiele Wielkie
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Kobiele Wielkie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648037
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Reymonta
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Kobiele Wielkie
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-524
1.5.4.) Województwo: ³ódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@kobielewielkie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.bip.kobielewielkie.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywna dostawa oleju opa³owego oraz oleju napêdowego na potrzeby Gminy Kobiele Wielkie
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-2d93843f-89cc-11ee-9fb5-3edbb70f45bd
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00507318
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-11-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00098520/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.1 Zakup oleju opa³owego i napêdowego na potrzeby Gminy Kobiele Wielkie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://kobielewielkie.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja w postêpowaniu o udzielenie zamówienia, w tym sk³adanie ofert,
wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub o¶wiadczeñ miêdzy zamawiaj±cym, a wykonawc±, z uwzglêdnieniem
wyj±tków okre¶lonych w ustawie odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca
2002r. o ¶wiadczeniu us³ug drog± elektroniczn± (Dz. U. z 2020 r. poz. 344) tj. poprzez Platformê przetargow± pod adresem:
https://kobielewielkie.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html (zwan± dalej zamiennie Platform± przetargow±), w wierszu
oznaczonym tytu³em oraz znakiem niniejszego postêpowania.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Ofertê, o¶wiadczenia, o których mowa
w art. 125 ust. 1 pzp, pe³nomocnictwa sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w ogólnie dostêpnych formatach danych opisanych w
za³±czniku nr 2 do rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla
rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagañ dla systemów teleinformatycznych.
Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie formatów: .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt., jpg. Ofertê, a tak¿e o¶wiadczenia o jakich mowa w
rozdziale 7 SWZ sk³ada siê, pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej (opatrzonej kwalifikowanym podpisem
elektronicznym) lub w postaci elektronicznej (opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym) wy³±cznie poprzez Platformê
przetargow±.
Pozosta³e informacje dot. wymagañ technicznych i organizacyjnych dot. korespondencji elektronicznej opisano w Rozdziale 8
Specyfikacji Warunków Zamówienia.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE
L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
a) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zamawiaj±cy – Gmina Kobiele Wielkie
Dane tele-adresowe Zamawiaj±cego:
Gmina Kobiele Wielkie
97-524 Kobiele Wielkie ul. Reymonta 79
tel. 044 681 05 93 fax. 044 681 05 06
Adres e-mail: ug@kobielewielkie.pl
Inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Kobiele Wielkie jest Pani Magdalena Kuszmider, kontakt: kontakt@iszd.p
b) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b i c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o
udzielenie zamówienia publicznego pn. „Sukcesywna dostawa oleju opa³owego oraz oleju napêdowego na potrzeby Gminy Kobiele Wielkie” prowadzonym w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt. 1) ustawy Prawo
Zamówieñ Publicznych (dalej Pzp);
Pozosta³e informacje dot. RODO zawarto w Rozdziale 28 Specyfikacji Warunków Zamówienia.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RIG.I.271.7.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.5.) Warto¶æ zamówienia: 496030,00 PLN
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak
4.1.9.) Liczba czê¶ci: 2
4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci
4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
Czê¶æ 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa na potrzeby Gminy Kobiele Wielkie oleju opa³owego lekkiego spe³niaj±cego wymagania Polskiej Normy PN-C-96024:2020-12 o parametrach nie gorszych ni¿ okre¶lone poni¿ej.
• Gêsto¶æ w temp. 150C (nie wy¿sza ni¿) 860 [kg/m3]
• Lepko¶æ kinematyczna w temp. 200C (nie wiêksza ni¿) 6,00 [mm2/s]
• Temperatura p³yniêcia (nie wy¿sza ni¿) – (minus) 20 [0C]
• Temperatura zap³onu (nie mniejsza ni¿) 56 [0C]
• Zawarto¶æ siarki (nie wiêcej ni¿) 0,10 [% (m/m)]
• Warto¶æ opa³owa (nie mniejsza ni¿) 42,6 [MJ/kg]
• Barwa czerwona
. Olej opa³owy tankowany bêdzie do zbiorników zlokalizowanych w:
• budynku Urzêdu Gminy Kobiele Wielkie. Szacunkowe zapotrzebowanie: 20.000,00
litrów;
• budynków Publicznej Szko³y Podstawowej oraz Przedszkola w Kobielach Wielkich. Szacunkowe zapotrzebowanie: 55.000,00 litrów;
• budynku Gminnej Biblioteki Publicznej w Kobielach Wielkich. Szacunkowe
zapotrzebowanie: 7.000,00 litrów;
• budynku Gminnego O¶rodka Kultury i Sportu w Kobielach Wielkich. Szacunkowe
zapotrzebowanie: 8.000,00 litrów.
Zamawiaj±cy wymaga odrêbnych faktur dla ka¿dej ze wskazanych powy¿ej lokalizacji tj.
1) dla dostaw do budynku Urzêdu Gminy
Nabywca/Odbiorca
Gmina Kobiele Wielkie
97-524 Kobiele Wielkie ul. Reymonta 79
NIP: 772-225-97-51
2) dla dostaw do budynków Publicznej Szko³y Podstawowej oraz Przedszkola w Kobielach Wielkich
Nabywca/Odbiorca
Gmina Kobiele Wielkie/Publiczna Szko³a Podstawowa w Kobielach Wielkich
97-524 Kobiele Wielkie ul. Reymonta 79
NIP: 772-225-97-51
3) dla dostaw do budynku Gminnej Biblioteki Publicznej
Nabywca/Odbiorca
Gminna Biblioteka Publiczna
97-524 Kobiele Wielkie ul. Szkolna 1
NIP: 772-223-48-38
4) dla dostaw do budynku Gminnego O¶rodka Kultury i Sportu
Nabywca/Odbiorca
Gminny O¶rodek Kultury i Sportu
97-524 Kobiele Wielkie ul. Reymonta 75
NIP: 772-223-48-34
Przedmiot zamówienia musi odpowiadaæ warunkom okre¶lonym w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006r o systemie monitorowania i kontrolowania jako¶ci paliw (t.j. Dz. U z 2023r. poz. 846 ze zm.).
Realizacja zamówienia nastêpowaæ bêdzie ka¿dorazowo na podstawie sk³adanych przez Zamawiaj±cego zamówieñ czê¶ciowych (pisemne zamówienie, e-mail, fax, telefon), okre¶laj±cych zapotrzebowanie na ilo¶æ oleju opa³owego.
Wykonawca zobowi±zany jest dostarczyæ do miejsca wskazanego przez Zamawiaj±cego zamówiony olej opa³owy na w³asny koszt maksymalnie w ci±gu 72 godzin od daty z³o¿enia zamówienia (pisemne zamówienia, e-mail, fax, telefon).
Uwaga:
Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ zmniejszenia zakresu dostaw. Wykonawcy nie bêd± przys³ugiwa³y ¿adne roszczenia z tytu³u zamówienia przez Zamawiaj±cego mniejszej ilo¶ci dostaw, ni¿ te które zosta³y okre¶lone w przedmiocie zamówienia.
Jednocze¶nie Zamawiaj±cy zobowi±zuje siê do realizacji zamówienia okre¶lonego powy¿ej na poziomie minimum 80%.
4.2.5.) Warto¶æ czê¶ci: 392130,00 PLN
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09135100-5 - Olej opa³owy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiaj±cy stosowaæ bêdzie nastêpuj±ce kryteria
oceny ofert: cena oferty ( C ) – waga kryterium 100%
Sposób oceny ofert - w kryterium „cena oferty” w którym zamawiaj±cemu zale¿y, aby wykonawca przedstawi³ jak najni¿sz± warto¶æ
(cenê), zostanie zastosowany nastêpuj±cy wzór:
Liczba Cn
zdobytych ( C ) = ----------- x 100 x waga kryterium 100%
punktów Cb
Gdzie:
Cn – cena najni¿sza w¶ród ofert nie odrzuconych
Cb – cena oferty badanej
100 – wska¼nik sta³y
100 – procentowe znaczenie kryterium ceny
Liczba punktów, któr± mo¿na uzyskaæ w ramach kryterium „cena” obliczona zostanie przez podzielenie ceny najni¿szej z ofert przez
cenê ocenianej oferty i pomno¿enie tak otrzymanej liczby przez 100 punktów i wagê kryterium, któr± ustalono na 100%.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa oleju napêdowego na potrzeby Gminy
Kobiele Wielkie. Olej napêdowy tankowany bêdzie do zbiornika o pojemno¶ci 2000 litrów zlokalizowanego w Kobielach Wielkich przy ul. Reymonta 5. Szacunkowe zapotrzebowanie 20.000 litrów.
Przedmiot zamówienia musi odpowiadaæ warunkom okre¶lonym w ustawie z dnia 25 sierpnia
2006r o systemie monitorowania i kontrolowania jako¶ci paliw (t.j. Dz. U z 2023r. poz. 846 ze zm.).
Realizacja zamówienia nastêpowaæ bêdzie ka¿dorazowo na podstawie sk³adanych przez
Zamawiaj±cego zamówieñ czê¶ciowych (pisemne zamówienie, e-mail, fax, telefon),
okre¶laj±cych zapotrzebowanie na ilo¶æ oleju napêdowego. Wykonawca zobowi±zany jest dostarczyæ do miejsca wskazanego przez Zamawiaj±cego zamówiony olej napêdowy na w³asny koszt maksymalnie w ci±gu 72 godzin od daty z³o¿enia zamówienia (pisemne zamówienia, e-mail, fax, telefon).
Uwaga:
Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ zmniejszenia zakresu dostaw. Wykonawcy nie bêd± przys³ugiwa³y ¿adne roszczenia z tytu³u zamówienia przez Zamawiaj±cego mniejszej ilo¶ci dostaw, ni¿ te które zosta³y okre¶lone w przedmiocie zamówienia.
Jednocze¶nie Zamawiaj±cy zobowi±zuje siê do realizacji zamówienia okre¶lonego powy¿ej na poziomie minimum 80%.
4.2.5.) Warto¶æ czê¶ci: 103900,00 PLN
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09134100-8 - Olej napêdowy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiaj±cy stosowaæ bêdzie nastêpuj±ce kryteria
oceny ofert: cena oferty ( C ) – waga kryterium 100%
Sposób oceny ofert - w kryterium „cena oferty” w którym zamawiaj±cemu zale¿y, aby wykonawca przedstawi³ jak najni¿sz± warto¶æ
(cenê), zostanie zastosowany nastêpuj±cy wzór:
Liczba Cn
zdobytych ( C ) = ----------- x 100 x waga kryterium 100%
punktów Cb
Gdzie:
Cn – cena najni¿sza w¶ród ofert nie odrzuconych
Cb – cena oferty badanej
100 – wska¼nik sta³y
100 – procentowe znaczenie kryterium ceny
Liczba punktów, któr± mo¿na uzyskaæ w ramach kryterium „cena” obliczona zostanie przez podzielenie ceny najni¿szej z ofert przez
cenê ocenianej oferty i pomno¿enie tak otrzymanej liczby przez 100 punktów i wagê kryterium, któr± ustalono na 100%.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
Warunki udzia³u w postêpowaniuO udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy:
1. Spe³niaj± nastêpuj±ce warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:
1.1) Zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym
Zamawiaj±cy nie stawia warunków w powy¿szym zakresie dla ¿adnej z Czê¶ci zamówienia.
1.2) Uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Dotyczy Czê¶ci 1 oraz Czê¶ci 2 zamówienia:
Zamawiaj±cy stawia szczegó³owe wymagania w zakresie oceny tych zdolno¶ci. O udzielenie zamówienia mo¿e ubiegaæ siê wykonawca, który wyka¿e minimalne poziomy zdolno¶ci w zakresie posiadania uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej tj. Wykonawca, który wyka¿e i¿ posiada aktualn± na dzieñ z³o¿enia oferty koncesjê na obrót paliwami ciek³ymi – wymagana na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 kwietnia 1997r. Prawo energetyczne (t.j. Dz.U. z 2022r poz. 1385 ze zm).
Wykonawca potwierdza spe³nianie warunku w pierwszej kolejno¶ci poprzez z³o¿enie wraz z ofert± O¶wiadczenia w³asnego, o którym mowa w pkt. 7.1 SWZ.
1.3) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Zamawiaj±cy nie stawia warunków w powy¿szym zakresie dla ¿adnej z Czê¶ci zamówienia..
1.4) Zdolno¶ci technicznej lub zawodowej
Zamawiaj±cy nie stawia warunków w powy¿szym zakresie dla ¿adnej z Czê¶ci zamówienia.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Podmiotowe ¶rodki dowodowe potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia - nie wymagane dla ¿adnej z Czê¶ci zamówienia.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Podmiotowe ¶rodki dowodowe potwierdzaj±ce spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu:
Czê¶æ 1 zamówienia - Aktualna na dzieñ z³o¿enia oferty koncesja na obrót paliwami ciek³ymi wymagana na podstawie przepisów ustawy Prawo energetyczne.
Czê¶æ 2 zamówienia - Aktualna na dzieñ z³o¿enia oferty koncesja na obrót paliwami ciek³ymi wymagana na podstawie przepisów ustawy Prawo energetyczne.
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
Wraz z ofert± Wykonawca jest zobowi±zany z³o¿yæ:1) o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postêpowania oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu zgodnie z wzorem stanowi±cym za³±cznik nr 2 do SWZ,
2) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty; odpowiednie pe³nomocnictwa, (je¿eli dotyczy),
3) uzasadnienie zastrze¿enia tajemnicy przedsiêbiorstwa, (je¿eli dotyczy). W sytuacji, gdy oferta lub inne dokumenty sk³adane w toku postêpowania bêd± zawieraæ tajemnicê przedsiêbiorstwa, Wykonawca wraz z przekazaniem takich informacji, zastrzega, ¿e nie mog± byæ one udostêpniane oraz wskazuje, ¿e zastrze¿one informacjê stanowi± tajemnicê przedsiêbiorstwa w rozumieniu Ustawy z 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Wykonawca nie mo¿e zastrzec informacji, o których mowa w art. 222 ust 5 ustawy Pzp,
4) o¶wiadczenie wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, z którego wynika, które dostawy wykonaj± poszczególni wykonawcy (je¿eli dotyczy).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (spó³ki cywilne/konsorcja)1. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia o którym mowa w pkt. 7.1. SWZ sk³ada ka¿dy z wykonawców.
2. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3. W przypadku gdy wykonawcê reprezentuje pe³nomocnik wraz z ofert± winno byæ z³o¿one pe³nomocnictwo dla tej osoby okre¶laj±ce jego zakres. Pe³nomocnictwo winno byæ podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy.
4. Pe³nomocnictwo do z³o¿enia oferty musi byæ sporz±dzone i przekazane Zamawiaj±cemu zgodnie z wymaganiami okre¶lonymi w Rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.
5. Je¿eli zostanie wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, zamawiaj±cy bêdzie ¿±daæ przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy reguluj±cej wspó³pracê tych wykonawców.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia zosta³y szczegó³owo opisane w projektowanychpostanowieniach umowy - za³±cznik nr 4 do Specyfikacji Warunków Zamówienia.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-12-01 09:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Oferta wraz z za³±cznikami musi byæ z³o¿ona za po¶rednictwem Platformy przetargowej
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-12-01 09:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-12-29
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
1. Informacje dodatkowe dot. terminu realizacji zamówienia:Dla ka¿dej z Czê¶ci zamówienia odrêbnie Wykonawca zobowi±zany jest wykonaæ przedmiot zamówienia okre¶lony w rozdziale 3 SWZ w terminie od dnia zawarcia umowy do 31.12.2024r lub
do wyczerpania ilo¶ci wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia, w zale¿no¶ci które z tych zdarzeñ nast±pi wcze¶niej.
2. Na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania
wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (t.j. Dz. U. z 2023r poz. 1497 ze zm.) z
postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu prowadzonego na podstawie ustawy Pzp wyklucza siê:
1) wykonawcê wymienionego w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo
wpisanego na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w
art. 1 pkt 3 ustawy;
2) wykonawcê, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdzia³aniu praniu
pieniêdzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 z pó¼n. zm.) jest osoba wymieniona w wykazach
okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisana na listê lub bêd±ca takim beneficjentem
rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³a wpisana na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê
rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
3) wykonawcê, którego jednostk± dominuj±c± w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 wrze¶nia 1994 r. o
rachunkowo¶ci (Dz. U. z 2023 r. poz. 120 i 295), jest podmiot wymieniony w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu
765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisany na listê lub bêd±cy tak± jednostk± dominuj±c± od dnia 24 lutego 2022 r.,
o ile zosta³ wpisany na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym
mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.
Wykluczenie wykonawcy nastêpowaæ bêdzie na okres trwania ww. okoliczno¶ci.
Osoba lub podmiot podlegaj±ce wykluczeniu na podstawie okoliczno¶ci okre¶lonych powy¿ej, które w okresie tego
wykluczenia ubiegaj± siê o udzielenie
zamówienia publicznego lub bior± udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, podlegaj± karze pieniê¿nej.
Karê pieniê¿n±, o której mowa w zdaniu poprzednim nak³ada Prezes Urzêdu Zamówieñ Publicznych, w drodze decyzji, w
wysoko¶ci do 20 000 000 z³.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa paliw p³ynnych dla Komendy Powiatowej Pañstwowej Stra¿y Po¿arnej w Trzebnicy
- Dostawa oleju opa³owego dla budynków po³o¿onych przy ul. Waldorffa 21 w Warszawie i ul. Lotników 1 w Sochaczewie znajduj±cych siê w zasobie Agencji Mienia Wojskowego Oddzia³ Regionalny w Warszawie
- Zakup oleju napêdowego (ON), benzyny bezo³owiowej (Pb95), skroplonego gazu ropopochodnego(LPG) i p³ynu Adblue w systemie bezgotówkowym do pojazdów oraz sprzêtu spalinowego INNEKO RCS w Gorzowie Wlkp.
- Sukcesywna dostawa oleju napêdowego wraz z dzier¿aw± zbiornika
- SUKCESYWNE DOSTAWY PALIW P£YNNYCH DLA POTRZEB LE¦NY PARK KULTURY I WYPOCZYNKU "MY¦LÊCINEK" SP. Z O.O. W BYDGOSZCZY REALIZOWANE W SYSTEMIE SPRZEDA¯Y BEZGOTÓWKOWEJ
- Dostawa oleju napêdowego
wiêcej: Olej napêdowy »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.