eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olkusz › Zakup usług pocztowych

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-12-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zakup usług pocztowych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Olkusz

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258010

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Olkusz

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-300

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetarg@umig.olkusz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.umig.olkusz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/olkusz

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup usług pocztowych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fc12a57a-6ef0-11ed-aea3-5a7c432eaced

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00507259

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00017741/14/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.5 Zakup usług pozostałych – opłata pocztowa

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00462042/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: KBZ.272.2.48.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 405223,49 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie niżej wymienionych usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym, w zakresie dostarczania, odbierania, przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych oraz ewentualnych ich zwrotów w formie opłaty tzw. „z dołu” świadczone na rzecz Urzędu Miasta i Gminy w Olkuszu w okresie od 02.01.2023 do 29.12.2023 roku:
1. przesyłki listowe nierejestrowane,
2. przesyłki polecone ekonomiczne,
3. przesyłki polecone priorytetowe,
4. przesyłki polecone ekonomiczne z potwierdzeniem odbioru,
5. przesyłki polecone priorytetowe z potwierdzeniem odbioru,
6. zwrot przesyłek do Zamawiającego po wyczerpaniu możliwości ich doręczenia lub wydania odbiorcy,
7. przesyłki kurierskie (Pocztex),
8. paczki.
Dane dotyczące ilości zamawianych przesyłek zawarte są w Załącznikach 1a, 1b, 1d, stanowiących załączniki do oferty.
Określone w załącznikach rodzaje i liczba przesyłek w ramach świadczonych usług są szacunkowe i mogą ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego, na co Wykonawca wyraża zgodę. Przesyłki nadawane przez Zamawiającego dostarczane będą przez Wykonawcę do każdego miejsca w kraju i za granicą, na podany adres bądź wskazany adres skrytki pocztowej z zachowaniem określonych stosownymi przepisami zasad i warunków skutecznego i terminowego doręczania pism w sprawach prowadzonych przed administrację samorządową. Nadawane przez Zamawiającego przesyłki, będą w przypadku awizowania odbierane przez adresatów we właściwie oznaczonych jednostkach Wykonawcy zlokalizowanych w każdej gminie w kraju. Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczania i odbierania w przedziale czasowym 8:30 - 12:00 przesyłek pocztowych codziennie, od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy do/od Zamawiającego, tj. Urzędu Miasta i Gminy w Olkuszu, Rynek 1, 32-300 Olkusz – Dziennik Podawczy (parter budynku). Nadawanie przesyłek objętych przedmiotem zamówienia następować będzie w dniu ich dostarczenia. Zamawiający dopuszcza możliwość przesunięcia nadania przesyłek na następny dzień roboczy w przypadku uzasadnionych zastrzeżeń dotyczących odebranych przesyłek takich jak: brak pełnego adresu, nieprawidłowe opakowanie, brak znaków opłaty i braku możliwości ich wyjaśnienia z przedstawicielem Zamawiającego. Przedmiot zamówienia obejmuje także zwrot Zamawiającemu niedoręczonych przesyłek niezwłocznie po wyczerpaniu możliwości ich doręczenia. Zamawiający wymaga aby Wykonawca dysponował punktami obsługi klienta na terenie Gminy Olkusz. Przez punkt obsługi klienta rozumie się ekspozyturę swojej placówki, gdzie klient będzie miał możliwość odbioru przesyłek pocztowych w dni powszednie. Za okres rozliczeniowy przyjmuje się jeden miesiąc kalendarzowy. Załącznikiem do każdej faktury będzie specyfikacja wysłanych oraz z braku możliwości doręczenia zwróconych przesyłek. Całkowita wartość usługi nie może przekroczyć ceny oferty brutto. Do przesyłek będą używane koperty własne Zamawiającego. Podane przez Zamawiającego ilości poszczególnych przesyłek mają charakter szacunkowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania ilości wskazanych w załączniku.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Rozdz. II SWZ Przedmiot zamówienia oraz w załączniku nr 5 do SWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 64110000-0 - Usługi pocztowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

64112000-4 - Usługi pocztowe dotyczące listów

64113000-1 - Usługi pocztowe dotyczące paczek

64120000-3 - Usługi kurierskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnił postępowanie na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. W postępowaniu nie złożono żadnej oferty.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.