eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaDostawa komputerów wraz z monitorami ekranowymi i akcesoriami



Ogłoszenie z dnia 2025-10-30

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa komputerów wraz z monitorami ekranowymi i akcesoriami

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Urząd Ochrony Danych Osobowych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013049097

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Stanisława Moniuszki 1A

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-014

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@uodo.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.uodo.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Realizacja zadań wynikających z ustawy o ochronie danych osobowych

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa komputerów wraz z monitorami ekranowymi i akcesoriami

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e3c3a6ef-f672-49e5-a561-2cc60dea3ed9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00507088

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00106065/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.8 Dostawa komputerów wraz z monitorami ekranowymi i akcesoriami

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e3c3a6ef-f672-49e5-a561-2cc60dea3ed9

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Adres strony internetowej prowadzonego postępowania: link prowadzący
bezpośrednio (po zalogowaniu się na konto użytkownika) do rozbudowanego widoku postępowania na Platformie e - Zamówienia, umożliwiającego wykorzystanie pełnej funkcjonalności Platformy, w tym do m. in. złożenia oferty oraz komunikacji z Zamawiającym https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-e3c3a6ef-f672-49e5-a561-2cc60dea3ed9

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną, tj. za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia (zwana dalej Platformą), która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.
2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.
3. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum pomocy”.
4. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie ani logowania.
5. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodne z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub w konkursie.
6. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub w konkursie, zwanym dalej również „rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych”, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 21 maja 2024 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych, zwanego dalej także „rozporządzeniem Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności”, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki.
7. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce ,,Formularze” („Formularze do”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej
wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”).
8. Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy”
na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie.
9. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 25 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
10. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.
11. Pozostałe informację zawarte są w Rozdziale X i XIII SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 74 z 04.03.2021, str. 35), dalej „RODO”, informuję, że:
- administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Ochrony Danych Osobowych z siedzibą w Warszawie przy ul. Stanisława Moniuszki 1A. Może się Pani/Pan kontaktować z nim w następujący sposób - listownie na adres: ul. Stanisława Moniuszki 1A, 00-014 Warszawa lub przez elektroniczną skrzynkę podawczą na stronie https://www.uodo.gov.pl/pl/p/kontakt ;
- w sprawach związanych z Pani/Pana danymi osobowymi proszę kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, w następujący
sposób - listownie na adres: ul. Stanisława Moniuszki 1A, 00-014 Warszawa lub za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem: iod@uodo.gov.pl ;
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu prowadzenia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz jego rozstrzygnięcia, jak również zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz jej realizacji, a także udokumentowania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego i jego archiwizacji;
- odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp oraz Prezes Urzędu Zamówień Publicznych z siedzibą w Warszawie (02-676) przy ul. Postępu 17A jako Administrator Danych Osobowych użytkowników Platformy e-Zamówienia, na której Urząd Ochrony Danych Osobowych prowadzi postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, działając pod adresem https://ezamowienia.gov.pl/pl/;
- w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22
RODO;
- Posiada Pan/Pani:
▪ na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
▪ na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników;
▪ na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby
fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego, a także nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia;
▪ prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych
osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
- nie przysługuje Pani/Panu: w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Pozostałe informacje odnośnie RODO zawiera Rozdział XXIII SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DOA.201.18.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa komputerów przenośnych typ A – 60 szt.
Sposób realizacji przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 1A do SWZ – Projektowane postanowienia umowy oraz w Opisie przedmiotu zamówienia – załącznik nr 2A .

4.2.6.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

30237300-2 - Wyroby komputerowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy ocenie ofert Zamawiający będzie się kierował kryterium:

1. Cena
Oferta z najniższą ceną uzyska 60 punktów.
Pozostałe oferty będą oceniane odpowiednio – proporcjonalnie do ceny najniższej, zgodnie z poniższym wzorem:
(oferta z ceną najniższą )/(oferta badana ) x 60 = liczba punktów
Końcowy wynik poniższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku.

2.Procesor - średnia wydajność według wyników ze strony
https://www.cpubenchmark.net na dzień publikacji.
Oferta w tym kryterium może uzyskać 10 punktów
18 000 pkt – 21 000 pkt. 0 pkt
21 001 pkt. lub więcej 10 pkt
Na podstawie deklaracji Wykonawcy zawartej w Interaktywnym formularzu oferty. Jeżeli Wykonawca nic nie zadeklaruje w Interaktywnym formularzu oferty w zakresie tego kryterium, Zamawiający uzna, że Wykonawca oferuje procesor 18 000 pkt i przyzna 0 punktów.

3.Pamięć RAM
Oferta w tym kryterium może uzyskać 10 punktów.
8 GB 0 pkt
16 GB lub więcej 10 pkt
Na podstawie deklaracji Wykonawcy zawartej w Interaktywnym formularzu oferty .Jeżeli Wykonawca nic nie zadeklaruje w Interaktywnym formularzu oferty w zakresie tego kryterium, Zamawiający uzna, że Wykonawca oferuje pamięć RAM 8 GB i przyzna 0 punktów.

4.Waga (urządzenia)
Oferta w tym kryterium może uzyskać 10 punktów.
powyżej 1,4 kg do 1,6 kg 0 pkt
Mniej lub równe 1,4 kg 10 pkt
Na podstawie deklaracji Wykonawcy zawartej w Interaktywnym formularzu oferty. Jeżeli Wykonawca nic nie zadeklaruje w Interaktywnym formularzu oferty w zakresie tego kryterium, Zamawiający uzna, że Wykonawca oferuje wagę 1,6 kg i przyzna 0 punktów.

5. Gwarancja
Oferta w tym kryterium może uzyskać 10 punktów.
mniej niż 48 miesięcy 0 pkt
od 48 miesięcy 5 pkt
od 60 miesięcy 10 pkt
Na podstawie deklaracji Wykonawcy zawartej w Interaktywnym formularzu oferty. Wykonawcy mają obowiązek podania oferowanego okresu „Gwarancji” w pełnych miesiącach.
Oferowany okres „Gwarancji” nie może być krótszy niż 36 miesięcy.
W przypadku braku wskazania w Interaktywnym formularzu oferty okresu „Gwarancji”, Zamawiający uzna, że Wykonawca oferuje 36 miesięcy i przyzna 0 punktów.
W przypadku wskazania okresu „Gwarancji” dłuższego niż 60 miesięcy, Zamawiający przy wyliczaniu punktów dla tego kryterium przyzna maksymalną liczbę punktów w tym kryterium tj. 10 pkt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Procesor

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Pamięć RAM

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Waga

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 5

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa komputerów przenośnych typ B – 10 szt.
Sposób realizacji przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 1A do SWZ – Projektowane postanowienia umowy oraz w Opisie przedmiotu zamówienia – załącznik nr 2B .

4.2.6.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

30237300-2 - Wyroby komputerowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy ocenie ofert Zamawiający będzie się kierował kryterium:

1.Cena
Oferta z najniższą ceną uzyska 60 punktów.
Pozostałe oferty będą oceniane odpowiednio – proporcjonalnie do ceny najniższej, zgodnie z poniższym wzorem:
(oferta z ceną najniższą )/(oferta badana ) x 60 = liczba punktów
Końcowy wynik poniższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku.

2.Procesor - średnia wydajność według wyników ze strony
https://www.cpubenchmark.net na dzień publikacji.
Oferta w tym kryterium może uzyskać 10 punktów.
30 000 pkt – 34 499 pkt. 0 pkt
34 500 pkt. lub więcej 10 pkt
Na podstawie deklaracji Wykonawcy zawartej w Interaktywnym formularzu oferty. Jeżeli Wykonawca nic nie zadeklaruje w Interaktywnym formularzu oferty w zakresie tego kryterium, Zamawiający uzna, że Wykonawca oferuje procesor 30 000 pkt i przyzna 0 punktów.

3. Pamięć RAM
Oferta w tym kryterium może uzyskać 10 punktów.
80 GB 0 pkt
96 GB lub więcej 10 pkt
Na podstawie deklaracji Wykonawcy zawartej w Interaktywnym formularzu oferty. Jeżeli Wykonawca nic nie zadeklaruje w Interaktywnym formularzu oferty w zakresie tego kryterium, Zamawiający uzna, że Wykonawca oferuje pamięć RAM 80 GB i przyzna 0 punktów.

4. Waga (urządzenia)
Oferta w tym kryterium może uzyskać 10 punktów.
powyżej 1,4 kg do 1,8 kg 0 pkt
Mniej lub równe 1,4 kg 10 pkt
Na podstawie deklaracji Wykonawcy zawartej w Interaktywnym formularzu oferty. Jeżeli Wykonawca nic nie zadeklaruje w Interaktywnym formularzu oferty w zakresie tego kryterium, Zamawiający uzna, że Wykonawca oferuje wagę 1,8 kg i przyzna 0 punktów.

5. Gwarancja
Oferta w tym kryterium może uzyskać 10 punktów.
mniej niż 48 miesięcy 0 pkt
od 48 miesięcy 5 pkt
od 60 miesięcy 10 pkt
Na podstawie deklaracji Wykonawcy zawartej w Interaktywnym formularzu oferty. Wykonawcy mają obowiązek podania oferowanego okresu „Gwarancji” w pełnych miesiącach.
Oferowany okres „Gwarancji” nie może być krótszy niż 36 miesięcy.
W przypadku zadeklarowania w Interaktywnym formularzu oferty okresu „.
W przypadku braku wskazania w Interaktywnym formularzu oferty okresu „Gwarancji”, Zamawiający uzna, że Wykonawca oferuje 36 miesięcy i przyzna 0 punktów.
W przypadku wskazania okresu „Gwarancji” dłuższego niż 60 miesięcy, Zamawiający przy wyliczaniu punktów dla tego kryterium przyzna maksymalną liczbę punktów w tym kryterium tj. 10 pkt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Procesor

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Pamięć RAM

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Waga

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 5

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa monitorów – 60 szt.
Sposób realizacji przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 1B do SWZ – Projektowane postanowienia umowy oraz w Opisie przedmiotu zamówienia – złączniku 3C.

4.2.6.) Główny kod CPV: 30231300-0 - Monitory ekranowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy ocenie ofert Zamawiający będzie się kierował kryterium:

1.Cena
Oferta z najniższą ceną uzyska 60 punktów.
Pozostałe oferty będą oceniane odpowiednio – proporcjonalnie do ceny najniższej, zgodnie z poniższym wzorem:
(oferta z ceną najniższą )/(oferta badana ) x 60 = liczba punktów
Końcowy wynik poniższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku.

2.Rozdzielczość
Oferta w tym kryterium może uzyskać 10 punktów.
Full HD 0 pkt
WQHD 5 pkt
4K UHD 10 pkt
Na podstawie deklaracji Wykonawcy zawartej w Interaktywnym formularzu oferty.
Jeżeli Wykonawca nic nie zadeklaruje w Interaktywnym formularzu oferty w zakresie tego kryterium, Zamawiający uzna, że Wykonawca oferuje rozdzielczość Full HD i przyzna 0 punktów.

3.Power Delivery .
Oferta w tym kryterium może uzyskać 10 punktów.
65 W 0 pkt
90 W 10 pkt
Na podstawie deklaracji Wykonawcy zawartej w Interaktywnym formularzu oferty. Jeżeli Wykonawca nic nie zadeklaruje w Interaktywnym formularzu oferty w zakresie tego kryterium, Zamawiający uzna, że Wykonawca oferuje Power Delivery 65 W i przyzna 0 punktów.

4.Częstotliwość odświeżania w poziomie
Oferta w tym kryterium może uzyskać 10 punktów.
Mniej niż 180 kHz 0 pkt
180 kHz lub więcej 10 pkt
Na podstawie deklaracji Wykonawcy zawartej w Interaktywnym formularzu oferty. Jeżeli Wykonawca nic nie zadeklaruje w Interaktywnym formularzu oferty w zakresie tego kryterium, Zamawiający uzna, że Wykonawca oferuje Częstotliwość odświeżania w poziomie 180 kHz i przyzna 0 punktów.

5.Gwarancja
Oferta w tym kryterium może uzyskać 10 punktów.
mniej niż 48 miesięcy 0 pkt
od 48 miesięcy 5 pkt
od 60 miesięcy 10 pkt
Na podstawie deklaracji Wykonawcy zawartej w Interaktywnym formularzu oferty.
Wykonawcy mają obowiązek podania oferowanego okresu „Gwarancji” w pełnych miesiącach.
Oferowany okres „Gwarancji” nie może być krótszy niż 36 miesięcy.
W przypadku zadeklarowania w Interaktywnym formularzu oferty okresu „
W przypadku braku wskazania w Interaktywnym formularzu oferty okresu „Gwarancji”, Zamawiający uzna, że Wykonawca oferuje 36 miesięcy i przyzna 0 punktów.
W przypadku wskazania okresu „Gwarancji” dłuższego niż 60 miesięcy, Zamawiający przy wyliczaniu punktów dla tego kryterium przyzna maksymalną liczbę punktów w tym kryterium tj. 10 pkt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Rozdzielczość

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Power Delivery

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Częstotliwość odświeżania w poziomie

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 5

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej:
- Część pierwsza: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonał, co najmniej jedną dostawę polegającą na dostarczeniu komputerów przenośnych na kwotę co najmniej 300 000,00 zł brutto.
- Część druga: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonał, co najmniej jedną dostawę polegającą na dostarczeniu komputerów przenośnych na kwotę co najmniej 100 000,00 zł brutto.
- Cześć trzecia: Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonał, co najmniej jedną dostawę polegającą na dostarczeniu monitorów na kwotę co najmniej 50 000,00 zł brutto.

W przypadku gdy Wykonawca złoży dokumenty potwierdzające spełnienie warunku udziału w postępowaniu dotyczącego części pierwszej, Zamawiający uzna, że warunki udziału w postępowaniu dotyczące części drugiej i trzeciej również zostały spełnione.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia niżej wymienionych podmiotowych środków dowodowych:
1) dla części pierwszej – wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonał, co najmniej jedną dostawę polegającą na dostarczeniu komputerów przenośnych na kwotę co najmniej 300 000,00 zł brutto (w przypadku, jeżeli wartość dostawy została w umowie wyrażona w walucie obcej – równowartość 300 000,00 zł brutto, wg średniego kursu NBP z dnia zawarcia umowy o wykonanie zlecenia). Wykonawca musi wykazać, że zrealizował dostawę w zakresie i na kwotę nie niższą niż wymagana przez Zamawiającego. Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były lub są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. Wzór wykazu dostaw stanowi załącznik nr 5 do SWZ;
2) dla części drugiej – wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonał, co najmniej jedną dostawę polegającą na dostarczeniu komputerów przenośnych na kwotę co najmniej 100 000,00 zł brutto (w przypadku, jeżeli wartość dostawy została w umowie wyrażona w walucie obcej – równowartość 100 000,00 zł brutto, wg średniego kursu NBP z dnia zawarcia umowy o wykonanie zlecenia). Wykonawca musi wykazać, że zrealizował dostawę w zakresie i na kwotę nie niższą niż wymagana przez Zamawiającego. Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były lub są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. Wzór wykazu dostaw stanowi załącznik nr 5 do SWZ;
3) dla części trzeciej – wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonał, co najmniej jedną dostawę polegającą na dostarczeniu monitorów na kwotę co najmniej 50 000,00 zł brutto (w przypadku, jeżeli wartość dostawy została w umowie wyrażona w walucie obcej – równowartość 50 000,00 zł brutto, wg średniego kursu NBP z dnia zawarcia umowy o wykonanie zlecenia). Wykonawca musi wykazać, że zrealizował dostawę w zakresie i na kwotę nie niższą niż wymagana przez Zamawiającego. Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były lub są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. Wzór wykazu dostaw stanowi załącznik nr 5 do SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Na potwierdzenie, że oferowana dostawa spełnia wymagania określone przez Zamawiającego w stosunku do przedmiotu zamówienia, Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą potwierdzenie w postaci deklaracji zgodności CE oferowanych urządzeń.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

1 Jeżeli wykonawca nie złoży powyższych przedmiotowych środków dowodowych lub złożone środki dowodowe będą niekompletne, Zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienie w wyznaczonym terminie.
2 Zamawiający nie będzie wzywał wykonawców do złożenia lub uzupełnienia przedmiotowych środków dowodowych, jeżeli pomimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

W przypadku wspólnego ubiegania się przez Wykonawców, oświadczenie o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy Pzp, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw do wykluczenia oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wszelkie zmiany w umowie będą mogły być dokonywane wyłącznie w zakresie dopuszczonym ustawą Prawo zamówień publicznych, wymagają zgodnej woli Stron oraz zachowania formy zgodnej z obowiązującymi przepisami i treścią niniejszej umowy, pod rygorem nieważności.
2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w następujących przypadkach i na określonych warunkach:
1) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację zamówienia oraz powstania niejasności lub rozbieżności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie będzie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jej jednoznacznej interpretacji;
2) w przypadku wystąpienia siły wyższej rozumianej jako zdarzenie mające wpływ na zdolność Strony do wykonywania któregokolwiek ze swoich zobowiązań na mocy niniejszej umowy lub zapobiegające osiągnięciu oczekiwanej wydajności któregokolwiek ze swoich obowiązków, pod warunkiem, że:
a) zdarzenie było zewnętrzne i poza kontrolą Strony powołującej się na siłę wyższą,
b) Strona nie mogła w racjonalny sposób przewidzieć przeszkody i jej następstw ograniczających zdolność do wykonywania swoich zobowiązań w momencie podpisania umowy i w późniejszym okresie,
c) Strona powołująca się na zdarzenie siły wyższej nie mogła racjonalnie uniknąć lub przezwyciężyć przeszkody lub jej skutków. Do zdarzeń siły wyższej należą m.in.: trzęsienia ziemi, epidemie, duże pożary, powodzie, tajfuny, katastrofy morskie, działania podjęte przez organizacje rządowe uniemożliwiające lub opóźniające realizację któregokolwiek ze zobowiązań Strony niniejszej umowy.
3. Przewidziane powyżej okoliczności stanowiące podstawę zmian do umowy, są uprawnieniem Zamawiającego, nie zaś jego obowiązkiem. Każda ewentualna zmiana wymagać będzie odrębnego rozpatrzenia i zasadności jej wprowadzenia.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-11-07 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-11-07 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:

Część 1 : Tak

Część 2 : Tak

Część 3 : Tak

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Dokumenty składane wraz z ofertą:
a) Formularz asortymentowo–cenowy – wg. załącznika nr 3 do SWZ; (Formularz asortymentowo–cenowy stanowi integralną część oferty i nie podlega uzupełnieniu);
b) Wykaz parametrów komputera przenośnego – wg. załącznika nr 6A dotyczy części pierwszej, załącznika nr 6B dotyczy części drugiej i załącznik nr 6C dotyczy części trzeciej;
c) Potwierdzenie w postaci deklaracji zgodności CE oferowanych urządzeń,
d) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia i spełnienia warunków udziału w postępowaniu, załącznik nr 4 do SWZ – w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o niepoleganiu wykluczeniu składa każdy z Wykonawców;
e) Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik;
f) Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.