eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Uniejów › Budowa tężni solankowej wraz z pijalnią wody geotermalnej - rozwój gospodarki turystycznej w uzdrowisko Uniejów

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-12-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa tężni solankowej wraz z pijalnią wody geotermalnej - rozwój gospodarki turystycznej w uzdrowisko Uniejów

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Uniejów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311019579

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Błogosławionego Bogumiła 13

1.5.2.) Miejscowość: Uniejów

1.5.3.) Kod pocztowy: 99-210

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@uniejow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://uniejow.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://gminauniejow.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa tężni solankowej wraz z pijalnią wody geotermalnej - rozwój gospodarki turystycznej w uzdrowisko Uniejów

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9d22b1f8-2f4c-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00507053

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002964/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.8 Intensyfikacja gospodarki turystycznej w Uzdrowisku Uniejów poprzez budowę tężni solankowej wraz z pijalnią wody termalnej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Przedmiot zamówienia jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramachRegionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa - Rewitalizacja i potencjał endogeniczny regionu, Działanie - Rozwój gospodarki turystycznej, Podziałanie - Rozwój gospodarki turystycznej

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00338886/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.26.2022 AB

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Inwestycja obejmie budowę tężni solankowej z pijalnią wody geotermalnej jako
obiektu przyrodoleczniczego i lokalnego źródła mikroklimatu o korzystnych parametrach
prozdrowotnych. Inwestycja obejmuje m.in.: roboty budowlane wraz z wykończeniowymi, wykonanie wewnętrznych instalacji
elektrycznych, grzewczych, wodno-kanalizacyjnych, oświetlenia, monitoringu, wentylacji, zagospodarowanie terenu poprzez
wykonanie elementów małej architektury, wykonanie dróg dojazdowych w tym drogi pożarowej, wybudowanie ciągów pieszo
spacerowych, wybudowanie pomostu spacerowego „Molo” z konstrukcji drewnianej.
Obiekt stanowić będzie połączenie formy pawilonowej pijalni wód ze współczesnym wariantem tężni solankowej. Zostanie
otoczony pokładami spacerowymi przechodzącymi w ciąg spacerowy. Inwestycja wykorzysta potencjał lokalnych zasobów
naturalnych (wód geotermalnych) w kontekście rosnącego znaczenia uzdrowiska wobec pandemii i odbudowy zdrowotnej,
społecznej i gospodarczej Polski lokalnej.
Roboty budowlane realizowane będą w ramach projektu - „Intensyfikacja gospodarki turystycznej w Uzdrowisku Uniejówpoprzez budowę tężni solankowej wraz z pijalnią wody termalnej” polegająca na budowa tężni solankowej wraz z pijalnią
wody geotermalnej, wraz niezbędną infrastrukturą oraz zagospodarowaniem terenu na działce nr ewid. 2146/41, obręb 1
Uniejów, gm. Uniejów. ul. abp. Jakuba świnki, gm. Uniejów
2 Podstawowe dane i parametry obiektu:
2.1 Powierzchnia zabudowy
Powierzchnia zabudowy tężni 251,00 m2
Powierzchnia zabudowy wieży tężni 54,60 m2
Powierzchnia zabudowy budynku pijalni wody 438,34 m2
2.2 Gabaryty tężni solankowej:
długość tężni 91,38 m
szerokość tężni 4,86 m
wysokość tężni 6,50 m
2.3 Gabaryty wieży tężni solankowej:
średnica wieży 8,60 m
wysokość wieży 6,50 m
2.4 Gabaryty zbiornika na wodę solankową
głębokość zbiornika 0,40 m
powierzchnia lustra wody 595,11 m2
pojemność zbiornika 262,78 m3
2.5 Liczba kondygnacji budynku
- nadziemne: 2
- podziemne: 1
2.6 Tężnia solankowa z wypełnieniem z tarniny (jako budowla) wykonana będzie z
materiałów palnych w tym:
konstrukcja nośna – ramy z drewna modrzewiowego klasy KS (klasa średnia) –
C30;
wypełnienie konstrukcji – wiązanki tarniny (Śliwa tarniny – Prumus spinosa),
układane na ruszcie drewnianym;
pomost spacerowo-techniczny z drewna dębowego;
schody wewnętrzne drewniane;
zadaszenie pomostu o konstrukcji drewnianej i pokryciu z blachy cynkowotytanowej.
2.7 Pijalnia wód geotermalnych wyposażona jest w instalacje
• wodociągowe
• kanalizacyjne
• wody geotermalnej do spożycia
• wody geotermalnej dla celów grzewczych
• centralnego ogrzewania w oparciu o wodę geotermalną
• wentylacji mechanicznej i klimatyzacji
• elektryczne
• monitoringu, teletechniczne oraz systemu wykrywania i sygnalizacji pożaru
• technologiczne pijalni wód geotermalnych
2.8 Tężnia wyposażona jest w:
• elektryczno-hydrauliczne automatycznie sterowane urządzenia technologiczne rozprowadzające solankę ze zbiornika na
wiązki tarniny dla uzyskania aerozolu solankowego oraz zbierające spływającą solankę na powrót do zbiornika solanki (po
oczyszczeniu i dezynfekcji UV).
3.1 Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności ustawie Prawo budowlane , ustawie Kodeks
cywilny i ustawie Prawo zamówień publicznych .
3.2 Wykonawca będzie zobowiązany do wykonania robót budowlanych zgodnie z prawem polskim, w szczególności z
przepisami techniczno budowlanymi, przepisami dotyczącymi samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz
przepisami dotyczącymi wyrobów, materiałów stosowanych w budownictwie.
3.3 Elementy przedmiotu zamówienia opisano w załącznikach do SWZ: tj projekcie budowlano-wykonawczy, specyfikacji
technicznej i przedmiarach robót5. Przedmiot zamówienia jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu
Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020, Oś
priorytetowa - Rewitalizacja i potencjał endogeniczny regionu, Działanie - Rozwój gospodarki turystycznej, Podziałanie -
Rozwój gospodarki turystycznej oraz z Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych Nr
edycja2/2021/486/PolskiLad6. W ramach zamówienia należy wykonać roboty budowlane określone w pomocniczym przedmiarze robót, specyfikacjach
technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz prace i czynności pomocnicze niezbędne do prawidłowego
wykonania przedmiotu zamówienia, tj. między innymi wykonanie wymaganych badań i sprawdzeń, wykonanie
i utrzymanie zaplecza budowy, wykonanie dla potrzeb budowy przyłączeń do mediów
i ponoszenie kosztów ich zużycia, a także wykonanie prac porządkowych terenu w rejonie realizacji robót.
7.Przedmiary załączone do postępowania należy traktować pomocniczo.
8.Po zakończeniu robót Wykonawca zobowiązany jest wykonać pełną rekultywację terenów zajętych przez zaplecza
techniczne i socjalne, plac budowy, drogi tymczasowe – wykonane na potrzeby Wykonawcy i budowy oraz wszelkich innych
terenów przekształconych przez Wykonawcę.
9.Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania napraw w zakresie przywrócenia dróg, nieruchomości użytkowanych
przez Wykonawcę, do stanu technicznego nie gorszego niż przed rozpoczęciem budowy.
10. Zakres zamówienia nie obejmuje wyposażenia ruchomego ujętego w dokumentacji projektowej takiego jak meble,
przenośny sprzęt AGD itp. Zakup wyposażenia będzie objęty odrębnym postępowaniem.
12. Wykonawca zobowiązany jest do:
a) Opracowania dokumentacji powykonawczej i uzyskania dla niej akceptacji Zamawiającego, wykonanej w zakresie i skali
ustalonej z Zamawiającym, ujmującej wszystkie zmiany wprowadzone realizacją zamówienia, w tym zawierającą
inwentaryzację geodezyjną wykonanych obiektów, sieci i instalacji; oraz spisu dostarczonych elementów wyposażenia
instalacyjnego;
b) zapewnienia na własny koszt obsługi geodezyjnej w pełnym zakresie wynikającym z realizacji przedmiotu zamówienia;
13. W ramach zamówienia należy wykonać prace i roboty budowlane określone dokumentacji projektowej oraz prace i
czynności pomocnicze niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, tj. między innymi wykonanie
wymaganych badań i sprawdzeń, wykonanie i utrzymanie zaplecza budowy, wykonanie dla potrzeb budowy przyłączeń do
mediów i ponoszenie kosztów ich zużycia, koszty opracowania i zatwierdzenia projektu tymczasowej organizacji ruchu a
także wykonanie prac porządkowych terenu w rejonie realizacji robót.
14. Wykonawca zobowiązany jest utrzymywać porządek na terenie budowy, na bieżąco i systematycznie likwidować
wszelkie zagrożenia.
15.Wykonawca zamówienia musi przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia. W związku
z powyższym wymagane jest od oferentów bardzo szczegółowe sprawdzenie warunków wykonania zamówienia. Roboty
budowlane należy wykonać zgodnie z obowiązującymi normami, sztuką budowlaną, przepisami BHP, ppoż. oraz
poleceniami inspektora nadzoru inwestorskiego. Wykonawca na dzień odbioru robót przedstawi inwentaryzację geodezyjną
powykonawczą zarejestrowaną w państwowym zasobie geodezyjno – kartograficznym.
16. Wykonawca zobowiązany jest w szczególności do:
1) dostarczenia Zamawiającemu w dniu przekazania terenu budowy, oświadczenia o podjęciu obowiązków kierownika
budowy potwierdzonych „za zgodność z oryginałem” przez Wykonawcę, kopii zaświadczeń o przynależności do właściwej
izby samorządu zawodowego, potwierdzających wpis tej osoby na listę członków odpowiedniej izby oraz potwierdzonych „za
zgodność z oryginałem” przez Wykonawcę kopii uprawnień budowlanych,
2) uzyskania każdorazowo akceptacji i zatwierdzenia przez Zamawiającego zmiany kierownika budowy / robót w stosunku
do osoby wskazanej w ofercie,
3) uzyskania na własny koszt zabezpieczeń należytego wykonania umowy,
4) wykonania i ustawienia tablic informacyjnych wynikających z Prawa Budowlanego,
5) oznaczenia terenu budowy, odpowiednie oznakowanie i zabezpieczenie miejsc prowadzenia robót zgodnie z
obowiązującymi przepisami bhp,
6) zagospodarowania terenu budowy i zaplecza socjalnego dla potrzeb własnych – zgodnie z obowiązującymi w tym
zakresie przepisami,
7 ) utrzymania porządku na terenie budowy w czasie realizacji inwestycji,
8) zgłaszania Inspektorowi nadzoru robót ulegających zakryciu lub zanikających,
8 przeprowadzania niezbędnych badań laboratoryjnych,
10) wywozu i utylizacji odpadów i gruzu.
11) zgłoszenia wykonanych robót do odbioru
12) przedłużenia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w przypadku wydłużenia terminu realizacji umowy oraz w
przypadkach określonych postanowieniami niniejszej umowy,
13) uczestniczenie w przeglądach, w okresie rękojmi i gwarancji, na każde wezwanie Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45232140-5 - Roboty budowlane w zakresie lokalnych sieci grzewczych

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 21898920,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24869105,77 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 21898920,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo KJS- Krzysztof Szurgot

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6661000951

7.3.3) Ulica: Stanisława Konarskiego

7.3.4) Miejscowość: Koło

7.3.5) Kod pocztowy: 62-600

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 21898920,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-10-27

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.