eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MiędzylesieAwaryjny remont uszkodzonego w trakcie powodzi 2024 r. muru oporowego w Leśnictwie Jawornica



Ogłoszenie z dnia 2025-10-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Awaryjny remont uszkodzonego w trakcie powodzi 2024 r. muru oporowego w Leśnictwie Jawornica

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Międzylesie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931024008

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Tysiąclecia Państwa Polskiego

1.5.2.) Miejscowość: Międzylesie

1.5.3.) Kod pocztowy: 57-530

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: miedzylesie@wroclaw.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.miedzylesie.wroclaw.lasy.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-992c79b0-ff67-4c68-9559-76cbf069b80b

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


GOSPODARKA LEŚNA

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Awaryjny remont uszkodzonego w trakcie powodzi 2024 r. muru oporowego w Leśnictwie Jawornica

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-992c79b0-ff67-4c68-9559-76cbf069b80b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00506938

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00445412

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SA.270.6.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 137500 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu uszkodzonego w trakcie powodzi 2024 r. muru oporowego w ciągu drogi leśnej nr 50 w Leśnictwie Jawornica wraz z remontem systemu odwodnienia drogi i naprawą nawierzchni.

Opis stanu istniejącego
Uszkodzony w trakcie powodzi we wrześniu 2024 r. mur oporowy znajduję się w ciągu leśnej drogi nr 50 w Leśnictwie Jawornica. Zlokalizowany jest na dz. nr 171/202, obręb Międzygórze, gmina Bystrzyca Kłodzka – obszar wiejski, adres leśny: 13-16-2-11-202-f. Uszkodzeniu uległ odcinek muru o dł. 10 m (całkowita długość muru wynosi 45 m a średnia wysokość 4,5 m). W obszarze planowanych robót system odwodnienia drogi został uszkodzony, przydrożne rowy uległy zamuleniu. Nawierzchnia drogi również została uszkodzona, drewniane wodospusty (4 szt.) nie spełniają swojej roli ze względu na zły stan techniczny.

Zakres robót budowlanych
Planowane roboty budowlane obejmą:

* całkowite rozebranie uszkodzonego odcinka muru oporowego o dł. 10 m i wys. ok. 4,5 m
a następnie wykonanie ławy żelbetowej i odtworzenie uszkodzonego fragment muru,
* oczyszczenie i uzupełnienie spoin na pozostałej części muru,
* wymianę uszkodzonych przepustów o śr. 600 mm na nowe przepusty z polietylenu
o dużej gęstości (PE-HD, HDPE),
* oczyszczenie istniejących rowów z namułu z wyprofilowaniem skarp,
* wymianę drewnianych wodospustów na nowe stalowe – prefabrykowane osadzone
na warstwie betonu,
* naprawę nawierzchni drogi.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45262300-4 - Betonowanie

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45000000-7 - Roboty budowlane

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 155841 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 439396,15 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 155841 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PUH DJ Dariusz Janowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8811129192

7.3.3) Ulica: Goworów 37A, 57-530 Goworów

7.3.4) Miejscowość: Goworów

7.3.5) Kod pocztowy: 57-530

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 155841 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2026-04-28

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.