Ogłoszenie z dnia 2025-10-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00445412/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-09-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Awaryjny remont uszkodzonego w trakcie powodzi 2024 r. muru oporowego w Leśnictwie Jawornica
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Międzylesie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931024008
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Tysiąclecia Państwa Polskiego
1.5.2.) Miejscowość: Międzylesie
1.5.3.) Kod pocztowy: 57-530
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: miedzylesie@wroclaw.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.miedzylesie.wroclaw.lasy.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-992c79b0-ff67-4c68-9559-76cbf069b80b1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
GOSPODARKA LEŚNA
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Awaryjny remont uszkodzonego w trakcie powodzi 2024 r. muru oporowego w Leśnictwie Jawornica2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-992c79b0-ff67-4c68-9559-76cbf069b80b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00506938
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00445412
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SA.270.6.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 137500 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu uszkodzonego w trakcie powodzi 2024 r. muru oporowego w ciągu drogi leśnej nr 50 w Leśnictwie Jawornica wraz z remontem systemu odwodnienia drogi i naprawą nawierzchni.
Opis stanu istniejącego
Uszkodzony w trakcie powodzi we wrześniu 2024 r. mur oporowy znajduję się w ciągu leśnej drogi nr 50 w Leśnictwie Jawornica. Zlokalizowany jest na dz. nr 171/202, obręb Międzygórze, gmina Bystrzyca Kłodzka – obszar wiejski, adres leśny: 13-16-2-11-202-f. Uszkodzeniu uległ odcinek muru o dł. 10 m (całkowita długość muru wynosi 45 m a średnia wysokość 4,5 m). W obszarze planowanych robót system odwodnienia drogi został uszkodzony, przydrożne rowy uległy zamuleniu. Nawierzchnia drogi również została uszkodzona, drewniane wodospusty (4 szt.) nie spełniają swojej roli ze względu na zły stan techniczny.
Zakres robót budowlanych
Planowane roboty budowlane obejmą:
* całkowite rozebranie uszkodzonego odcinka muru oporowego o dł. 10 m i wys. ok. 4,5 m
a następnie wykonanie ławy żelbetowej i odtworzenie uszkodzonego fragment muru,
* oczyszczenie i uzupełnienie spoin na pozostałej części muru,
* wymianę uszkodzonych przepustów o śr. 600 mm na nowe przepusty z polietylenu
o dużej gęstości (PE-HD, HDPE),
* oczyszczenie istniejących rowów z namułu z wyprofilowaniem skarp,
* wymianę drewnianych wodospustów na nowe stalowe – prefabrykowane osadzone
na warstwie betonu,
* naprawę nawierzchni drogi.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45262300-4 - Betonowanie
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45000000-7 - Roboty budowlane
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 155841 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 439396,15 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 155841 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PUH DJ Dariusz Janowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8811129192
7.3.3) Ulica: Goworów 37A, 57-530 Goworów
7.3.4) Miejscowość: Goworów
7.3.5) Kod pocztowy: 57-530
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 155841 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-04-28PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja kompleksu gabinetów wodolecznictwa wraz z odtworzeniem i uruchomieniem systemu wentylacji w budynku SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowego MSWiA w Sopocie.
- Remont podłóg w placówkach biblioteki publicznej im. Księdza Jana Twardowskiego w Dzielnicy Praga-Północ m.st. Warszawy
- Budowa sali wiejskiej w Przygórzu wraz z zagospodarowaniem terenu
- Modernizacja instalacji teletechnicznych, systemów PPOŻ i monitoringu wizyjnego w budynku MSCKZiU w Rzeszowie
- WIW.DA.272.13.2025 - Budowa wentylacji centralnej laboratorium budynku ZHW w Opolu przy ul. Wrocławskiej 170.
- Remont budynku Dyrekcji Łódzkiego ODR zs. w Bratoszewicach
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





