Ogłoszenie z dnia 2024-09-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00457159/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-14
- 2024/BZP 00473664/01 - Modyfikacja z dnia 2024-08-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Modernizacja i przebudowa terenów przy
ul. Wąskiej i al. Sportowej w Opocznie”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W OPOCZNIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590028079
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Krótka 1
1.5.2.) Miejscowość: Opoczno
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-300
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.7.) Numer telefonu: 44 7547611
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@pgk.opoczno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgk.opoczno.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a9348caa-a744-47d4-8ed6-02d1ca58a8251.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Pobór, uzdatnianie i dostarczanie wody
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Modernizacja i przebudowa terenów przyul. Wąskiej i al. Sportowej w Opocznie”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a9348caa-a744-47d4-8ed6-02d1ca58a825
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00506858
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00457159
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 14/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na modernizacji i przebudowie terenów przy ul. Wąskiej i al. Sportowej w Opocznie”
Przedmiot zamówienia obejmuje, w szczególności:
1) Przebudowę ul. Wąskiej i al. Sportowej w Opocznie w granicach pasa drogowego (dz. nr 586 obr. 13, dz. nr ewid. 89/2 obr 14) obejmującą:
1.1) Roboty przygotowawcze,
1.2) Roboty rozbiórkowe,
1.3) Zabezpieczenie podziemnych linii kablowych,
1.4) Odwodnienie,
1.5) Roboty ziemne,
1.6) Jezdnię z nawierzchni bitumicznej - ok. 1 592,5 m2,
1.7) Jezdnię z nawierzchni z kostki brukowej – ok 674 m2,
1.8) Ciąg pieszo rowerowy- ok. 1 400,4 m2,
1.9) Zjazdy – ok. 182,9 m2,
1.10) Miejsca postojowe – ok 200,9 m2,
1.11) Chodnik – ok 318,2 m2,
1.12) Utwardzenie terenu – nawierzchnia z kostki betonowej – ok 235,6 m2,
1.13) Elementy ulic (krawężniki, oporniki, obrzeża betonowe. itp.),
1.14) Roboty wykończeniowe.
2) Utwardzenie terenu na działce nr 87, 88 obr. 14 m. Opoczno przy ul. Wąskiej i al. Sportowej w Opocznie, obejmujące:
2.1) Roboty przygotowawcze,
2.2) Roboty rozbiórkowe,
2.3) Zabezpieczenie podziemnych linii kablowych,
2.4) Roboty ziemne,
2.5) Jezdnię z nawierzchni bitumicznej ok. – 523,7 m2,
2.6) Utwardzenie terenu z płyt ażurowych – ok. 3 378,4 m2,
2.7) Utwardzenie terenu z nawierzchni z kostki betonowej (chodnik) – ok. 1 115,6 m2,
2.8) Utwardzenie terenu – nawierzchnia z kostki betonowej -ok. 360,3 m2,
2.9) Elementy ulic,
2.10) Roboty wykończeniowe.
3) Budowę ciągu pieszo – rowerowego na działce nr 134/3 obr. 14 m. Opoczno, obejmującą:
3.1) Roboty przygotowawcze,
3.2) Roboty rozbiórkowe,
3.3) Odwodnienie,
3.4) Roboty ziemne,
3.5) Ciąg pieszo rowerowy – ok. 1 180,9m2,
3.6) Utwardzenie terenu – nawierzchnia z kostki brukowej,
3.7) Elementy ulic,
3.8) Roboty wykończeniowe.
4) Wykonanie oświetlenia wraz z instalacją monitoringu zewnętrznego - bez dostawy i instalacji kamer), obejmujące:
4.1) Wykopy oraz układanie kabli zewnętrznych,
4.2) Montaż słupów oświetlenia i latarń.”
Zamawiający zapewni wszystkie niezbędne materiały do realizacji zadania. Sprzęt niezbędny do wykonania w/w prac oraz prace wykończeniowe i porządkowe Wykonawca zapewnia we własnym zakresie.
5.2. Szczegółowy zakres oraz sposób wykonania przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa, na którą składają się:
1) dokumentacja projektowa - Załącznik nr 1 do SWZ,
2) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB), Załącznik nr 2 do SWZ,
oraz,
3) projekt umowy – Załącznik nr 3 do SWZ.
Z uwagi na to, że wynagrodzenie Wykonawcy wskazane w ofercie będzie miało charakter ryczałtowy, Wykonawca przy wycenie oferty powinien opierać się na zakresie wskazanym w projekcie budowlanym (załącznik nr 1) oraz STWIORB (załącznik nr 2). Wystąpienie w trakcie realizacji umowy robót nieujętych w przedmiarze lub robót w większej ilości w stosunku do przyjętej w przedmiarze nie będzie uprawniało Wykonawcy do żądania dodatkowego wynagrodzenia - jeżeli roboty te ujęte były w projekcie budowlanym, o którym mowa w pkt 1 lub STWIORB.
UWAGA:
W celu dokładnego określenia przez Wykonawcę zakresu i ilości prac objętych przedmiotem zamówienia do potrzeb przygotowania oferty, oprócz zapoznania się z dokumentacją projektową, Zamawiający zaleca również przeprowadzenie dokładnej wizji lokalnej w terenie.
5.3. Informacje dodatkowe dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia.
1) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane w specjalności drogowej oraz kierowników robót w pozostałych branżach (o ile są wymagani).
2) Koszty wytyczenia geodezyjnego obiektów w terenie, koszty inwentaryzacji powykonawczej ponosi Zamawiający.
5.4. Nazwa/y i kod/y Wspólnego Słownika Zamówień: (CPV):
Główny kod CPV
45000000-7 Roboty budowlane
Dodatkowy kod CPV
45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę
45233200-1 Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45233222-1 Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45111000-8 Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45111200-0 Roboty w zakresie przegotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45223300-9 Roboty budowlane w zakresie parkingów
45111300-1 Roboty rozbiórkowe
45232451-8 Roboty odwadniające i nawierzchniowe
45233220-7 Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45112210-0 Usuwanie wierzchniej warstwy gleby
45231400-9 Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
45231600-1 Roboty budowlane w zakresie budowy linii komunikacyjnych
5.5. Rozwiązania równoważne.
1) W każdym przypadku użycia w opisie przedmiotu zamówienia norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp Wykonawca powinien przyjąć, że odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.
2) W przypadku użycia w PFU, dokumentacji projektowej odniesień do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Wykonawca analizując dokumentację projektową powinien założyć, że każdemu odniesieniu użytemu
w dokumentacji projektowej towarzyszy wyraz „lub równoważne".
3) W przypadku, gdy w PFU, dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót zostały użyte znaki towarowe, oznacza to, że są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. Wykonawca może zastosować materiały lub urządzenia równoważne, lecz o parametrach technicznych i jakościowych podobnych lub lepszych, których zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie negatywnie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań przyjętych w dokumentacji projektowej. Wykonawca, który zastosuje urządzenia lub materiały równoważne będzie obowiązany wykazać w trakcie realizacji zamówienia, że zastosowane przez niego urządzenia i materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
4) Użycie w PFU, dokumentacji projektowej wymogu posiadania certyfikatu wydanego przez jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdania z badań przeprowadzonych przez
tę jednostkę jako środka dowodowego potwierdzającego zgodność z wymaganiami lub cechami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia oznacza, że zamawiający akceptuje również certyfikaty wydane przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność. Zamawiający akceptuje także inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, w przypadku, gdy dany Wykonawca nie ma ani dostępu do certyfikatów lub sprawozdań z badań, ani możliwości ich uzyskania w odpowiednim terminie, o ile ten brak dostępu nie może być przypisany danemu Wykonawcy, oraz pod warunkiem że dany Wykonawca udowodni, że wykonywane przez niego roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają wymogi lub kryteria określone w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub wymagania związane z realizacją zamówienia.
5) Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia ujęto zapis wynikający z KNR lub KNNR wskazujący na konieczność wykorzystywania przy realizacji zamówienia konkretnego sprzętu o konkretnych parametrach Zamawiający dopuszcza używanie innego sprzętu
o ile zapewni to osiągnięcie zakładanych parametrów projektowych i nie spowoduje ryzyka niezgodności wykonanych prac z dokumentacją techniczną.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45223300-9 - Roboty budowlane w zakresie parkingów
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45232451-8 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45112210-0 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
45231600-1 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii komunikacyjnych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6638209,14 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6638209,14 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6638209,14 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DROMED Rospędek, Więckowski Spółka jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7681104051
7.3.3) Ulica: Leśna 11
7.3.4) Miejscowość: Opoczno
7.3.5) Kod pocztowy: 26-300
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"DROMED" ROSPĘDEK, WIĘCKOWSKI SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
"DROMED" ROSPĘDEK, WIĘCKOWSKI SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6638209,14 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 85 dni
INNE PRZETARGI Z OPOCZNA
- Dostawa środków czystości w podziale na zadania dla SP ZOZ Szpitala Powiatowego im. E. Biernackiego w Opocznie.
- Poprawa systemu cyberbezpieczeństwa Gminy Opoczno - rozszerzenie licencji
- Dostawa sprzętu jednorazowego użytku w podziale na zadania dla potrzeb SP ZOZ Szpitala Powiatowego im. Edmunda Biernackiego w Opocznie
więcej: przetargi w Opocznie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Budowa szatni sportowej na boisku w Niemilu"
- Ostatni krok w unowocześnianiu Domu Kultury w Ogrodzieńcu - remont sali warsztatowej
- Wykonanie wewnętrznych instalacji oddymiania klatek schodowych A i B wraz z wymianą stolarki okiennej
- Remont nawierzchni bitumicznych dróg Gminnych w Gminie Miasto Raciąż
- Modernizacja pokoi hotelowych w Kalsku wraz z wyposażeniem
- Wymiana pokrycia dachowego i ocieplenia połaci dachowej budynku Domu Pomocy Społecznej w Barcinie.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.