eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaRemont części pomieszczeń parteru w budynku urzędu Skarbowego w Warszawie-Wawer



Ogłoszenie z dnia 2025-10-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont części pomieszczeń parteru w budynku urzędu Skarbowego w Warszawie-Wawer

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Izba Administracji Skarbowej w Warszawie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001021100

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Felińskiego 2b

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 01-513

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi.ias.warszawa@mf.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.mazowieckie.kas.gov.pl/izba-administracji-skarbowej-w-warszawie

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ias-warszawa.ezamawiajacy.pl/pn/ias-warszawa/demand/231582/notice/public/details

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont części pomieszczeń parteru w budynku urzędu Skarbowego w Warszawie-Wawer

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-60076f06-f7c3-4ae6-904f-05ac3c5c6aac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00506838

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00054893/14/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Roboty remontowe i renowacyjne w jednostkach podlegających IAS w Warszawie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00410140

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/51/2025/RB

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1103790,52 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac remontowych polegających na remoncie części pomieszczeń parteru w budynku Urzędu Skarbowego w Warszawie – Wawer.
Zadanie obejmuje remont pomieszczeń parteru oraz instalacji z podziałem na Etapy realizacyjne oznaczone w pliku pod nazwą „Informacja o etapowaniu remontu US Wawer”, który stanowi część załącznika nr 1 do SWZ – dokumentacji projektowej (OPZ) :
a) ETAP 1 (zamówienie podstawowe – oznaczony kolorem niebieskim) – obejmuje remont i adaptację wyłącznie pomieszczeń o numerach od 0.28 do 0.43 oraz 0.17 (prawe skrzydło parteru oraz serwerownia) we wszystkich branżach. Remont wskazanych pomieszczeń obejmuje też montaż drzwi wejściowych z komunikacji wskazanej do remontu w dalszych etapach. W ramach tego etapu należy również doprowadzić zasilanie instalacji elektrycznych z tablicy T01 oraz wykonać wszystkie tablice rozdzielcze i zasilacze instalacji elektrycznych, teletechnicznych i alarmowych dla obsługi wskazanych pomieszczeń, nawet jeśli znajdują się poza ich obrysem;
b) ETAP 2 (prawo opcji – oznaczony kolorem różowym) - obejmuje remont i adaptację wyłącznie pomieszczeń o numerach od 0.01 do 0.06 oraz 0.20, 0.22 i 0.27 (rejon holu wejściowego i toalet w lewym skrzydle parteru);
c) ETAP 3 ( oznaczony kolorem zielonym) - obejmuje roboty budowlane, których nie dotyczy to postępowanie.
Szczegółowy opis określa Rozdział 2 SWZ oraz dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik nr 1 do SWZ i PPU

4.5.3.) Główny kod CPV: 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45421130-4 - Instalowanie drzwi i okien

45000000-7 - Roboty budowlane

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych

45312100-8 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych

45312200-9 - Instalowanie przeciwwłamaniowych systemów alarmowych

45314100-2 - Instalowanie central telefonicznych

45314310-7 - Układanie kabli

45314320-0 - Instalowanie okablowania komputerowego

45317000-2 - Inne instalacje elektryczne

45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45442100-8 - Roboty malarskie

45410000-4 - Tynkowanie

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45432110-8 - Kładzenie podłóg

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1218396,56 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1576140,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1494000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: POSEJDON BIS Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1251749196

7.3.3) Ulica: ul. Grzybowska 2/31

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-131

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1494000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 49 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

- wykonanie robót w zakresie zamówienia podstawowego w terminie do 7 tygodni od dnia zawarcia umowy powyższe stanowiło kryterium
oceny ofert opisany w Rozdziale 16 do SWZ).
- termin wykonania robót w ramach zamówienia objętego prawem opcji nie może być dłuższy niż 14 tygodni dni od dnia otrzymania oświadczenia od Zamawiającego o skorzystaniu ze zlecenia robót z prawa opcji;
- łączne wynagrodzenie Wykonawcy z tytułu zgodnego z Umową wykonania robót, wynosi 1 494 000,00 zł brutto (słownie: jeden milion czterysta dziewięćdziesiąt cztery tysiące złotych).
a) za wykonanie przedmiotu umowy Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie za wykonanie zamówienia podstawowego przedmiotu umowy – 747 000,00 zł brutto (słownie: siedemset czterdzieści siedem tysięcy 0/100 złotych), w tym podatek VAT 23 %
b) za wykonanie zamówienia z prawa opcji – 747 000,00 zł brutto (słownie: siedemset czterdzieści siedem tysięcy 0/100 złotych) w tym podatek VAT 23 %

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.