Ogłoszenie z dnia 2025-10-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00410140/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-09-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont części pomieszczeń parteru w budynku urzędu Skarbowego w Warszawie-Wawer
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Izba Administracji Skarbowej w Warszawie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001021100
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Felińskiego 2b
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 01-513
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi.ias.warszawa@mf.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.mazowieckie.kas.gov.pl/izba-administracji-skarbowej-w-warszawie
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ias-warszawa.ezamawiajacy.pl/pn/ias-warszawa/demand/231582/notice/public/details1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont części pomieszczeń parteru w budynku urzędu Skarbowego w Warszawie-Wawer2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-60076f06-f7c3-4ae6-904f-05ac3c5c6aac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00506838
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00054893/14/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.7 Roboty remontowe i renowacyjne w jednostkach podlegających IAS w Warszawie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00410140
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/51/2025/RB
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1103790,52 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac remontowych polegających na remoncie części pomieszczeń parteru w budynku Urzędu Skarbowego w Warszawie – Wawer.
Zadanie obejmuje remont pomieszczeń parteru oraz instalacji z podziałem na Etapy realizacyjne oznaczone w pliku pod nazwą „Informacja o etapowaniu remontu US Wawer”, który stanowi część załącznika nr 1 do SWZ – dokumentacji projektowej (OPZ) :
a) ETAP 1 (zamówienie podstawowe – oznaczony kolorem niebieskim) – obejmuje remont i adaptację wyłącznie pomieszczeń o numerach od 0.28 do 0.43 oraz 0.17 (prawe skrzydło parteru oraz serwerownia) we wszystkich branżach. Remont wskazanych pomieszczeń obejmuje też montaż drzwi wejściowych z komunikacji wskazanej do remontu w dalszych etapach. W ramach tego etapu należy również doprowadzić zasilanie instalacji elektrycznych z tablicy T01 oraz wykonać wszystkie tablice rozdzielcze i zasilacze instalacji elektrycznych, teletechnicznych i alarmowych dla obsługi wskazanych pomieszczeń, nawet jeśli znajdują się poza ich obrysem;
b) ETAP 2 (prawo opcji – oznaczony kolorem różowym) - obejmuje remont i adaptację wyłącznie pomieszczeń o numerach od 0.01 do 0.06 oraz 0.20, 0.22 i 0.27 (rejon holu wejściowego i toalet w lewym skrzydle parteru);
c) ETAP 3 ( oznaczony kolorem zielonym) - obejmuje roboty budowlane, których nie dotyczy to postępowanie.
Szczegółowy opis określa Rozdział 2 SWZ oraz dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik nr 1 do SWZ i PPU
4.5.3.) Główny kod CPV: 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45421130-4 - Instalowanie drzwi i okien
45000000-7 - Roboty budowlane
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych
45312100-8 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych
45312200-9 - Instalowanie przeciwwłamaniowych systemów alarmowych
45314100-2 - Instalowanie central telefonicznych
45314310-7 - Układanie kabli
45314320-0 - Instalowanie okablowania komputerowego
45317000-2 - Inne instalacje elektryczne
45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45442100-8 - Roboty malarskie
45410000-4 - Tynkowanie
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45432110-8 - Kładzenie podłóg
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1218396,56 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1576140,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1494000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: POSEJDON BIS Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1251749196
7.3.3) Ulica: ul. Grzybowska 2/31
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-131
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1494000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 49 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
oceny ofert opisany w Rozdziale 16 do SWZ).
- termin wykonania robót w ramach zamówienia objętego prawem opcji nie może być dłuższy niż 14 tygodni dni od dnia otrzymania oświadczenia od Zamawiającego o skorzystaniu ze zlecenia robót z prawa opcji;
- łączne wynagrodzenie Wykonawcy z tytułu zgodnego z Umową wykonania robót, wynosi 1 494 000,00 zł brutto (słownie: jeden milion czterysta dziewięćdziesiąt cztery tysiące złotych).
a) za wykonanie przedmiotu umowy Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie za wykonanie zamówienia podstawowego przedmiotu umowy – 747 000,00 zł brutto (słownie: siedemset czterdzieści siedem tysięcy 0/100 złotych), w tym podatek VAT 23 %
b) za wykonanie zamówienia z prawa opcji – 747 000,00 zł brutto (słownie: siedemset czterdzieści siedem tysięcy 0/100 złotych) w tym podatek VAT 23 %
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonywanie pomocniczych czynności administracyjno - biurowych w zakresie windykacji należności.
- Przygotowywanie i dowożenie obiadów klientom Ośrodka Wsparcia dla Seniorów przy ul. Lazurowej 14 w Warszawie
- RZP-65/KS/2025 - Dostawa aparatu do znieczulenia.
- Wielodetekcyjny czytnik mikropłytek o wysokiej czułości wraz z oprogramowaniem sterującym oraz wyposażeniem dodatkowym
- Serwis i wsparcie techniczne systemu LAB3000
- KZP/20/2025
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z infrastrukturą towarzyszącą w miejscowości Węgliniec
- TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU OSP W MIKOŁAJEWICACH
- Budowa nowego budynku na mieszkania wspomagane w ramach projektu "Rozwój infrastruktury usług i integracji społecznej w Gminie Wisznice"
- DOSTOSOWANIE SZKOŁY PODSTAWOWEJ W SMOLICACH W ZAKRESIE EDUKACJI WŁĄCZAJĄCEJ-ZMIANA SPOSOBU UŻYTKOWANIA CZĘŚCI PODDASZA NA GABINETY SPECJALISTYCZNE WRAZ Z PRZEBUDOWĄ BUDYNKU"
- "Przebudowa i adaptacja kąpieliska miejskiego w Bystrzycy Kłodzkiej celem dostosowania do możliwości prowadzenia aktywnego wypoczynku mieszkańców Gminy Bystrzyca Kłodzka"
- Remont i zmiana aranżacji wybranych pomieszczeń parteru budynku Radia Gdańsk S.A. w likwidacji.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





