Ogłoszenie z dnia 2024-09-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00484935/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa energii cieplnej do węzłów cieplnych zainstalowanych w budynkach Sądu Rejonowego w Starogardzie Gdańskim
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Rejonowy w Starogardzie Gdańskim
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000321891
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kościuszki 30,
1.5.2.) Miejscowość: Starogard Gdański
1.5.3.) Kod pocztowy: 83-200
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 4070-zamowienia@starogard-gd.sr.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.starogard-gd.sr.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0747cb7b-53e9-4d8b-ad44-c8e0b983e5071.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Sądy i Trybunały
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywna dostawa energii cieplnej do węzłów cieplnych zainstalowanych w budynkach Sądu Rejonowego w Starogardzie Gdańskim2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0747cb7b-53e9-4d8b-ad44-c8e0b983e507
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00506600
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00043115/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Sukcesywna dostawa energii cieplnej do węzłów cieplnych zainstalowanych w budynkach Sądu Rejonowego w Starogardzie Gdańskim
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00484935
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OA.261.6.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 595873,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
dostawa energii cieplnej dla budynku Sądu zlokalizowanego przy ul. Kościuszki 30 w Starogardzie Gdańskim,4.5.3.) Główny kod CPV: 09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa
4.5.5.) Wartość części: 249362,59 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
dostawa energii cieplnej dla budynku Sądu zlokalizowanego przy ul. Sobieskiego 6a w Starogardzie Gdańskim4.5.3.) Główny kod CPV: 09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa
4.5.5.) Wartość części: 219794,37 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
dostawa energii cieplnej dla budynku Ośrodka Kuratorskiego zlokalizowanego przy ul. Kościuszki 13 w Starogardzie Gdańskim4.5.3.) Główny kod CPV: 09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa
4.5.5.) Wartość części: 126716,04 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
brak ofert dla danej części postępowania
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
brak ofert dla danej części postępowania
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
brak ofert dla danej części postępowania
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Zamawiający przed wszczęciem postępowania w przedmiotowej sprawie, dokonał badania rynku lokalnego, ustalając że na terenie miasta Starogard Gdański funkcjonuje dwóch potencjalnych Wykonawców w zakresie realizacji dostawy energii cieplnej tj. GPEC Starogard sp. z o.o. z siedzibą w Starogardzie Gdańskim, będący dotychczasowym dostawcą energii cieplnej dla potrzeb Sądu oraz Elektrociepłownia Starogard Sp. z o.o.
Zamawiający skierował zapytanie do Elektrociepłowni Starogard Sp. z o.o., z prośbą o wskazanie czy Wykonawca ten posiada techniczne możliwości świadczenia dostaw energii cieplnej dla potrzeb Sądu. Z uzyskanej odpowiedzi od w/w podmiotu wynikało, że posiada on możliwość świadczenia dostaw co najmniej dla jednego z trzech budynków Sądu. Tym samym, Zamawiający, w celu realizacji zasady uczciwej konkurencji podjął decyzję o ogłoszeniu postępowania na dostawę energii cieplnej, dokonując jednocześnie podziału zamówienia na części, odpowiadające dostawom energii cieplnej dla poszczególnych budynków Sądu.
W toku postępowania, nie wpłynęły żadne wnioski o zmianę SWZ bądź o wyjaśnienie treści SWZ i załączników. Do dnia upływu terminu składania ofert, nie wpłynęły żadne oferty na którąkolwiek z części zamówienia.
Stosownie do treści art. 255 ust. 1 PZP, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
Mając na uwadze fakt, że przepis ten ma charakter kategoryczny a Zamawiający zobligowany jest do unieważnienia postępowania w przypadku braku ofert, postanowiono jak na wstępie.
INNE PRZETARGI Z STAROGARDU GDAŃSKIEGO
- Budowa parkingu dla samochodów osobowych dla Regionalnego Ośrodka Psychiatrii Sądowej w Starogardzie Gd.
- Budowa drogi dla pieszych i peronów przystankowych w ramach przebudowy pasa drogowego drogi powiatowej nr 2711G na odcinku Zielona Góra - Lipinki Królewskie
- UBEZPIECZENIE GMINY STAROGARD GDAŃSKI
- Dostawa akcesoriów laboratoryjnych
- Budowa ul. Dębowej w Dąbrówce
- DOSTAWA SPRZĘTU JEDNORAZOWEGO DO WYKONYWANIA BIOPSJI WRAZ Z DZIERŻAWĄ URZĄDZENIA
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa energii elektrycznej czynnej do obiektów Uniwersytetu Muzycznego Fryderyka Chopina w Warszawie
- Dostawa oraz przesył energii elektrycznej dla 8 Biur Powiatowych ARiMR
- KPN/9/2025 Dostawa energii elektrycznej do obiektów Karkonoskiego Parku Narodowego oraz odkup energii elektrycznej wytworzonej w instalacji OZE wraz z usługą bilansowania handlowego w 2026r.
- "Kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż energii elektrycznej i świadczenia usług dystrybucji energii elektrycznej na potrzeby Gminy Dolsk, jej jednostek organ. i zakł. budż."
- Dostawa energii elektrycznej przez okres 12 m-cy od 01.09.2025r. do 31.08.2026r.
- Dostawa energii elektrycznej
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.