eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZagrodnoLikwidacja barier transportowych w Gminie Zagrodno poprzez zakup pojazdu do przewozu osób niepełnosprawnych w szczególności uczniów



Ogłoszenie z dnia 2025-10-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Likwidacja barier transportowych w Gminie Zagrodno poprzez zakup pojazdu do przewozu osób niepełnosprawnych w szczególności uczniów

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ZAGRODNO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390647676

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 52

1.5.2.) Miejscowość: Zagrodno

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-516

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ugzagrodno@zagrodno.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zagrodno.info/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1185137

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Likwidacja barier transportowych w Gminie Zagrodno poprzez zakup pojazdu do przewozu osób niepełnosprawnych w szczególności uczniów

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-574fedd0-7e0e-485d-910a-a27ccb8860af

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00506012

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00067668/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Likwidacja barier transportowych w Gminie Zagrodno poprzez zakup pojazdu do przewozu osób niepełnosprawnych w szczególności uczniów

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00452123

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IR.271.34.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup samochodu osobowego – typu Bus 9-cio osobowego z przystosowaniem dla osób niepełnosprawnych, w tym na 1 wózek inwalidzki.
2. Dostarczony przedmiot umowy musi być nowy, w pełni sprawny i gotowy do użycia zgodnie z jego przeznaczeniem, musi odpowiadać obowiązującym standardom jakościowym i technicznym, nie może być obciążony żadnymi prawami na rzecz osób trzecich oraz musi być zgodny z ofertą Wykonawcy.
3. Definicja pojazdu nowego zawarta jest w ustawie z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2023, poz. 1570 z późn. zm.) art. 2 pkt 10 lit a.
4. W przypadku sprzedaży przez dealera samochodu, przeznaczonego do jazd testowych/próbnych, Zamawiający uzna że oferowany przez Wykonawcę samochód spełnia warunki zamówienia, chociażby został zarejestrowany przez Wykonawcę w związku z dopuszczeniem pojazdu do ruchu drogowego na potrzeby jazd testowych/ próbnych.
5. Wykonawca przekaże Zamawiającemu:
1) Kartę gwarancyjną
2) Fabryczną instrukcję obsługi pojazdu wraz z katalogiem części zamiennych w języku polskim wraz ze wszystkimi dokumentami niezbędnymi do prawidłowej eksploatacji samochodu przez Zamawiającego
3) Książkę gwarancyjną i przeglądów serwisowych
4) Komplet kluczy w liczbie dostarczonej przez producenta
5) Aktualne świadectwo homologacji na auto bazowe
6) Dokumentację potwierdzającą przystosowanie pojazdu do przewozu osób Niepełnosprawnych
7) W momencie odbioru samochodu, pojazd musi być zatankowany do pełna
8) Wykonawca przeprowadzi szkolenie personelu w zakresie obsługi, konserwacji i bezpieczeństwa, uruchomienie pojazdu wraz z przygotowaniem jego do pracy (płyny eksploatacyjne).
6. Przedmiot zamówienia musi być wolny od jakichkolwiek wad fizycznych i prawnych oraz roszczeń osób trzecich.
7. Dostarczony przedmiot zamówienia musi pochodzić z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych producenta, zapewniających w szczególności realizację uprawnień gwarancyjnych.
8. Przedmiot zamówienia będzie dostarczony przez Wykonawcę na adres wskazany przez Zamawiającego.
9. Przedmiot zamówienia musi posiadać wszystkie prawem wymagane dokumenty w celu jego zarejestrowania lub przerejestrowania.
10. Przedmiot zamówienia zostanie zarejestrowany/przerejestrowany przez Zamawiającego.
11. W tym celu Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu wszelkich dokumentów niezbędnych do rejestracji pojazdu.
12. Oferowany przedmiot zamówienia w dniu sporządzenia oferty nie może być przeznaczony przez producenta do wycofania z produkcji lub sprzedaży.
13. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania Przedmiotu Umowy zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy, obowiązującymi przepisami, normami oraz na ustalonych umową warunkach.
14. Zamawiający wymaga minimalnych następujących okresów gwarancji na wykonany przedmiot umowy:
- długość okresu gwarancji mechanicznej do 100.000 km lub minimum 2 lata (w zależności co nastąpi pierwsze), wymagany okres gwarancji jest jednocześnie kryterium oceny ofert,
- długość okresu gwarancji na powłoki lakiernicze - 2 lata,
- długość okresu gwarancji na perforację nadwozia - 6 lat.
15. Przedmiot zamówienia dostosowany jest dla potrzeb osób z niepełnosprawnościami poprzez wydzielenie miejsca dla wózka inwalidzkiego, najazd inwalidzki z bieżnią antypoślizgową, wyposażenie w dodatkowe atestowane pasy bezpieczeństwa umożliwiające bezpieczne przypięcie osób poruszających się na wózku inwalidzkim i uchwyty podłogowe do mocowania wózka inwalidzkiego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34110000-1 - Samochody osobowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34114400-3 - Minibusy

34114300-2 - Pojazdy opieki socjalnej

34115200-8 - Pojazdy silnikowe do transportu mniej niż 10 osób

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 207870 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 239100 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 207870 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Vip Car Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7542432283

7.3.3) Ulica: Pużaka 6

7.3.4) Miejscowość: Opole

7.3.5) Kod pocztowy: 45-273

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Adaptacja do przewozu osób niepełnosprawnych - firma Carpol Sp. z o.o.


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 207870 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Inwestycja realizowana jest ze środków PFRON dla projektów w ramach obszaru B, C, D, F i G „Program wyrównywania różnic między regionami III”.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.