eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KowalZmiana sposobu użytkowania istniejącego budynku niemieszkalnego na Dzienny Dom Pomocy wraz z rozbudową o zewnętrzną windę. Etap I i II.



Ogłoszenie z dnia 2025-10-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zmiana sposobu użytkowania istniejącego budynku niemieszkalnego
na Dzienny Dom Pomocy wraz z rozbudową o zewnętrzną windę. Etap I i II.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kowal

1.3.) Oddział zamawiającego: GMINA KOWAL

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910866867

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Piwna 33

1.5.2.) Miejscowość: Kowal

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-820

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski

1.5.7.) Numer telefonu: 542842252

1.5.8.) Numer faksu: 54282363

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@gmina-kowal.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugkowal.bip.net.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-fb3daf91-f2cd-42f5-954b-d4d36ba4dc4c

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zmiana sposobu użytkowania istniejącego budynku niemieszkalnego
na Dzienny Dom Pomocy wraz z rozbudową o zewnętrzną windę. Etap I i II.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fb3daf91-f2cd-42f5-954b-d4d36ba4dc4c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00505997

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00087892/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Zmiana sposobu użytkowania istniejącego budynku niemieszkalnego na dzienny dom pomocy w Nakonowie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

,,Kujawsko-Pomorska Sieć Dziennych Domów Pomocy” nr FEKP.08.24-IZ.00-0017/24, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach programu Fundusze Europejskie dla Kujaw i Pomorza 2021-2027

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00454218

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.05.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1278749,92 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związane ze zmianą sposobu użytkowania istniejącego budynku niemieszkalnego na Dzienny Dom Pomocy wraz z rozbudową o zewnętrzną windę. Budynek położony jest na terenie działki 225/1, obręb Nakonowo, gmina Kowal.
2. Wykonanie zamówienia zostało podzielone na dwa etapy, wymienione w ust. 3.
3. Ogólne informacje o przedmiocie zamówienia – przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
ETAP I
1) REMONT BUDOWLANY POMIESZCZEŃ
W tym:
a) Podłoga
b) Rozbiórki posadzek
c) Nowe warstwy posadzki
d) Ściany
e) Demontaż drzwi
f) Montaż stolarki drzwiowej
g) Rozbiórki ścianek
h) Wykonanie nowego podziału pomieszczeń
i) Uzupełnienie tynków naprawa z poszpachlowaniem nierówności na części tynków ścian, pomalowanie farbą
j) Okładziny ścian z płytek ceramicznych
k) Sufit
l) Balustrady schodowe wewnętrzne
2) DACH
3) INSTALACJE SANITARNE
4) WENTYLACJA
5) ŹRÓDŁO CIEPŁA
6) OGRZEWANIE
7) DEMONTAŻ ISTNIEJĄCYCH URZĄDZEŃ SANITARNYCH
8) PRZYBORY I ARMATURA SANITARNA
9) INSTALACJA WODY
10) KANALIZACJA
11) INSTALACJE EKELKTRYCZNE

ETAP II
1) PRACE NA ZEWNĄTRZ BUDYNKU
a) Utwardzenia nawierzchni
b) Likwidacja kolizji sanitarnej
2) KONSTRUKCJA
a) Podszybie
b) Szyb windowy
3) WINDA DLA NIEPEŁNOSPRAWNYCH
4) IZOLACJA ISTNIEJĄCYCH FUNDAMENTÓW
5) ELEWACJA
6) STOLARKA OKIENNA
a) Demontaż okien
b) Montaż okien
7) KLIMATYZACJA
8) INSTALACJE ELEKTRYCZNE

4. Przedmiot zamówienia obejmuje także uzyskanie przez Wykonawcę w imieniu i na rzecz Zamawiającego decyzji pozwolenia na użytkowanie obiektu, po wykonaniu II etapu.
Po odbiorze robót wchodzących w zakres I etapu Zamawiający uzyska warunkowe pozwolenie na użytkowanie obiektu do czasu wykonania II etapu robót i uzyskania przez Wykonawcę ostatecznej decyzji pozwolenia na użytkowanie.

5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, dalej jako OPZ, zawiera dokumentacja (stanowiąca załącznik nr 1 do SWZ), na która składają się:
1) Projekt budowalny;
2) Projekt techniczny -architektura;
3) Projekt techniczny - konstrukcja;
4) Projekt techniczny – branża elektryczna;
5) Projekt techniczny – instalacja wentylacji, ogrzewania i instalacji wod.-kan.;
6) Przedmiary robót;
ETAP I: branża elektryczna i niskoprądowa, branża budowlana i instalacyjna;
ETAP II: branża elektryczna i niskoprądowa, branża budowlana i instalacyjna;
7) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych – branża ogólnobudowlana;
8) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych – instalacje elektryczne;
9) Szczegółowa Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych – instalacje sanitarne.
6. Zamawiający informuje, że posiada prawomocną decyzję pozwolenia na budowę dotyczącą wykonania robót budowlanych stanowiących przedmiot zamówienia.
7. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia określone zostały w projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego, stanowiących załącznik nr 7 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45313100-5 - Instalowanie wind

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1436698,54 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2214000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1436698,54 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Zakład Remontowo - Budowlany Sp. C. Jan i Cezary Błaszczyk

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Zakład Remontowo - Budowlany Sp. C. Jan i Cezary Błaszczyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8882343969

7.3.3) Ulica: Planty 61

7.3.4) Miejscowość: Włocławek

7.3.5) Kod pocztowy: 87-800

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1436698,54 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.