eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nysa"Aktywne Place Zabaw 2025" w ramach resortowego programu "Aktywne Place Zabaw 2025" - "Aktywna Zabawa" realizowanego na potrzeby Żłobka Miejskiego nr 2 w Nysie



Ogłoszenie z dnia 2025-10-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Aktywne Place Zabaw 2025” w ramach resortowego programu „Aktywne Place Zabaw 2025” – „Aktywna Zabawa” realizowanego na potrzeby Żłobka Miejskiego nr 2 w Nysie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Nysa

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531412869

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kolejowa 15

1.5.2.) Miejscowość: Nysa

1.5.3.) Kod pocztowy: 48-300

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: j.krzywon@www.nysa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nysa.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1183004

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Aktywne Place Zabaw 2025” w ramach resortowego programu „Aktywne Place Zabaw 2025” – „Aktywna Zabawa” realizowanego na potrzeby Żłobka Miejskiego nr 2 w Nysie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e1e9209a-83f7-4f28-8eb2-0c20d10cfce9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00505966

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00045086/19/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.30 Aktywne Place Zabaw 2025” w ramach resortowego programu „Aktywne Place Zabaw 2025” – „Aktywna Zabawa” realizowanego na potrzeby Żłobka Miejskiego nr 2 w Nysie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00444900

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.49.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres robót i inne warunki dotyczące zamówienia

5.1. Opis część projektowej obejmującej:
a) sporządzenie zgodnie z obowiązującym Prawem Budowlanym projektu budowlanego na podstawie PFU
b) uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę bądź dokonanie zgłoszenia robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę oraz uzyskanie wszelkich innych decyzji oraz uzgodnień wymaganych przepisami szczególnymi dotyczącymi poszczególnych branż projektu
c) sporządzenie projektów technicznych,
d) sporządzenie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót,
e) opracowanie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia,
f) udział w spotkaniach zorganizowanych przez Zamawiającego, w ramach których Wykonawca zaprezentuje proponowane rozwiązania projektowe;

5.2. Zakres rzeczowy podstawowych robót (charakterystyczne dane) to:

a) zakup i montaż obiektów małej architektury
b) zakup wyposażenie niezwiązanego z gruntem
c) opracowanie dokumentacji
d) wykonanie robót ziemnych
e) wykonanie prac modyfikujących teren
f) wykonanie prac zagospodarowujących teren
g) zakup materiałów i roślin służących zagospodarowaniu
h) zakup i montaż nawierzchni

4.5.3.) Główny kod CPV: 45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 217700 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 217700 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 217700 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.H.U. Robert Kubas

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7531008417

7.3.3) Ulica: Unikowice 45a

7.3.4) Miejscowość: Paczków

7.3.5) Kod pocztowy: 48-370

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 217700 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-12-17

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.