Ogłoszenie z dnia 2023-11-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00436120/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-10
- 2025/BZP 00069549/01 - Modyfikacja z dnia 2025-01-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Likwidacja dzikich wysypisk na terenie Gminy Raszyn w 2024 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Raszyn
1.3.) Oddział zamawiającego: Raszyn
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269232
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Szkolna 2a
1.5.2.) Miejscowość: Raszyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-090
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam.publ@raszyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://raszyn.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-cb6558e5-6752-11ee-a60c-9ec5599dddc11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Likwidacja dzikich wysypisk na terenie Gminy Raszyn w 2024 r.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cb6558e5-6752-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00505958
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00059642/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.6 Likwidacja dzikich wysypisk
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00436120
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.44.2023.DC
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi w zakresie: likwidacji dzikich wysypisk na terenie Gminy Raszyn, polegającej na zebraniu, załadunku oraz wywozie odpadów wraz z ich unieszkodliwieniem lub/i odzyskiem, a następie uporządkowanie terenu po nielegalnym wysypisku.
Szacunkowa ilość odpadów do wywiezienia z dzikich wysypisk to około 2000 m³ w okresie trwania umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
90600000-3 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 276000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 972000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 276000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZAJĄCZKOWSKI STANISŁAW, "SIR-COM"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010064570
7.3.3) Ulica: ul. Ignacego Krasickiego 65
7.3.4) Miejscowość: Nowa Iwiczna
7.3.5) Kod pocztowy: 05-500
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAJĄCZKOWSKI STANISŁAW, "SIR-COM"
jakie przetargi wygrała firma
ZAJĄCZKOWSKI STANISŁAW, "SIR-COM"
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 276000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-12-01 do 2024-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI RASZYN
- Modernizacja dróg gminnych na terenie Gminy Raszyn z podziałem na zadania
- Zakup i dostawa samochodu dostawczego
- Przebudowa Alei Krakowskiej w zakresie budowy ścieżki pieszo-rowerowej - odcinek od ul. Falenckiej do ul. Reja: Etap 1 - od ul. Falenckiej do przejścia dla pieszych w kierunku ronda na Placu Szwedzkim
- Modernizacja oświetlenia ulicznego w Gminie Raszyn
więcej: przetargi RASZYN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi w zakresie odbioru i zniszczenia ruchomości różnego rodzaju: zużytych składników majątku ruchomego oraz wyrobów tytoniowych
- Uprzątanie i zapewnienie utylizacji zwłok zwierząt dziko żyjących na terenie m. st. Warszawy.
- Usługa odbioru, transportu i zagospodarowania zmieszanych odpadów komunalnych wytwarzanych przez zamawiającego
- NAJEM MOBILNEGO PRASO-KONTENERA O POJ. 20 M3 ORAZ WYWÓZ I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW O KODZIE 15 01 06 (...) WYTWORZONYCH NA TERENIE 4 WOJSKOWEGO SZPITALA KLINICZNEGO Z POLIKLINIKĄ SPZOZ WE WROCŁAWIU
- Wywóz odpadów komunalnych z Oddziału ZUS w Tomaszowie Mazowieckim oraz terenowych jednostek organizacyjnych
- Świadczenie usług w zakresie odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów komunalnych zmieszanych i segregowanych dla Powiatowego Centrum Medycznego Spółka z o. o. w Braniewie
więcej: Usługi związane z odpadami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.