Ogłoszenie z dnia 2025-10-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00364378/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-08-06
- 2025/BZP 00379631/01 - Modyfikacja z dnia 2025-08-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Modernizacja oświetlenia ulicznego w gminie Wieliszew w podziale na 7 części
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WIELISZEW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013270577
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Krzysztofa Kamila Baczyńskiego 1
1.5.2.) Miejscowość: Wieliszew
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-135
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zzp@wieliszew.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wieliszew.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-cca5a2a4-4c41-4b96-9520-c7df125d092a1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja oświetlenia ulicznego w gminie Wieliszew w podziale na 7 części2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cca5a2a4-4c41-4b96-9520-c7df125d092a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00505860
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00074999/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Modernizacja oświetlenia ulicznego w gminie Wieliszew w podziale na 7 części
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00364378
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZZP.271.1.11.2025.AZ
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawienie dwóch punktów świetlnych w ramach zadania inwestycyjnego pt.: „Budowa oświetlenia na ul. Podleśnej w miejscowości Kałuszyn”4.5.3.) Główny kod CPV: 31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31532000-4 - Części lamp i opraw oświetleniowych
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
34928520-9 - Słupy latarniowe
4.5.5.) Wartość części: 4860,86 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawienie trzech punktów świetlnych w ramach zadania inwestycyjnego pt. „Budowa oświetlenia na ul. Partyzantów - dostawienie dodatkowych lamp w miejscowości Skrzeszew”4.5.3.) Główny kod CPV: 31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31532000-4 - Części lamp i opraw oświetleniowych
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
34928520-9 - Słupy latarniowe
4.5.5.) Wartość części: 7907,58 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wymiana opraw oświetleniowych wzdłuż ścieżki pieszo-rowerowej w ramach zadania inwestycyjnego pt. „Budowa oświetlenia na ul. Nowodworskiej (od Bastionowej do ul. Jaśminowej) w miejscowości Janówek Pierwszy”4.5.3.) Główny kod CPV: 31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31532000-4 - Części lamp i opraw oświetleniowych
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
34928520-9 - Słupy latarniowe
4.5.5.) Wartość części: 34166,10 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wymiana lamp na ledowe w ciągu ul. Słowackiego miejscowości Kałuszyn4.5.3.) Główny kod CPV: 31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31532000-4 - Części lamp i opraw oświetleniowych
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
34928520-9 - Słupy latarniowe
4.5.5.) Wartość części: 6485,77 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wymiana lamp oświetleniowych na terenie sołectwa Michałów Reginów - poprawa bezpieczeństwa4.5.3.) Główny kod CPV: 31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31532000-4 - Części lamp i opraw oświetleniowych
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
34928520-9 - Słupy latarniowe
4.5.5.) Wartość części: 19361,02 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Budowa 2 punktów świetlnych na ul. Willowej w Wieliszewie4.5.3.) Główny kod CPV: 31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31532000-4 - Części lamp i opraw oświetleniowych
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
34928520-9 - Słupy latarniowe
4.5.5.) Wartość części: 3252,03 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wymiana punktów świetlnych w ciągu pieszo rowerowym przy ulicy Modlińskiej 110-144 w Wieliszewie4.5.3.) Główny kod CPV: 31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31532000-4 - Części lamp i opraw oświetleniowych
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
34928520-9 - Słupy latarniowe
4.5.5.) Wartość części: 9377,76 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Gmina Wieliszew (dalej „Zamawiający”) działając na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r., poz. 1320 z późn. zm.) unieważnił w zakresie Części 1 przedmiotowe postępowanie o udzielenie zamówienia, gdyż oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.
W niniejszym postępowaniu w zakresie Części 1, wpłynęła tylko jedna oferta na kwotę 7 380,00 zł brutto. Cena tej oferty nie mieści się w kwocie, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w zakresie Części 1 wynoszącej 4 000,00 zł brutto.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Gmina Wieliszew (dalej „Zamawiający”) działając na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r., poz. 1320 z późn. zm.) unieważnił w zakresie Części 2 przedmiotowe postępowanie o udzielenie zamówienia, gdyż oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.
W niniejszym postępowaniu w zakresie Części 2 wpłynęła tylko jedna oferta na kwotę 13 407,00 zł brutto. Cena tej oferty nie mieści się w kwocie, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w zakresie Części 2 wynoszącej 5 000,00 zł brutto.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 25707,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 25707,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 25707,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZESTI FOS Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 146019153
7.3.3) Ulica: Dębe 5g
7.3.4) Miejscowość: Serock
7.3.5) Kod pocztowy: 05-140
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 25707,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Gmina Wieliszew (dalej „Zamawiający”) działając na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r., poz. 1320 z późn. zm.) unieważnił w zakresie Części 4 przedmiotowe postępowanie o udzielenie zamówienia, gdyż oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.
W niniejszym postępowaniu w zakresie Części 4 wpłynęła tylko jedna oferta na kwotę 17 835,00 zł brutto. Cena tej oferty nie mieści się w kwocie, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w zakresie Części 4 wynoszącej 8 000,00 zł brutto.
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Gmina Wieliszew (dalej „Zamawiający”) działając na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r., poz. 1320 z późn. zm.) unieważnił w zakresie Części 5 przedmiotowe postępowanie o udzielenie zamówienia, gdyż oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.
W niniejszym postępowaniu w zakresie Części 5 wpłynęła tylko jedna oferta na kwotę 15 990,00 zł brutto. Cena tej oferty nie mieści się w kwocie, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w zakresie Części 5 wynoszącej 10 000,00 zł brutto.
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Gmina Wieliszew (dalej „Zamawiający”) działając na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r., poz. 1320 z późn. zm.) unieważnił w zakresie Części 6 przedmiotowe postępowanie o udzielenie zamówienia, gdyż oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.
W niniejszym postępowaniu w zakresie Części 6 wpłynęła tylko jedna oferta na kwotę 10 947,00 zł brutto. Cena tej oferty nie mieści się w kwocie, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w zakresie Części 6 wynoszącej oraz 4 000,00 zł brutto.
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16236,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16236,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16236,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZESTI FOS Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 146019153
7.3.3) Ulica: Dębe 5g
7.3.4) Miejscowość: Serock
7.3.5) Kod pocztowy: 05-140
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 16236,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI WIELISZEW
więcej: przetargi WIELISZEW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa odcinków oświetleń dróg gminnych na terenie Gminy Czarna
- Modernizacja boiska przy Zespole Szkół im. Armii Krajowej w Brańsku - Etap I
- "Budowa punktów oświetlenia ulicznego w Gminie Dąbrowa Górnicza w 2025 roku"
- Budowa oświetlenia ulicznego w m. Zbyczyna, gm. Perzów - ETAP I
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1978R (ul. Pużaka w km od 0+418 do 1+054) w Krośnie
- Zakup opraw oświetlenia drogowego wraz z systemem sterowania dla Gminy Wrocław - Etap III
więcej: Lampy i oprawy oświetleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





