Ogłoszenie z dnia 2023-11-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00450731/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zakup usług związanych z dostarczeniem do siedziby Zamawiającego materiałów promocyjno-konferencyjnych z logotypami FinTech KNF wraz z wizualizacją znakowania
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Urząd Komisji Nadzoru Finansowego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 382088467
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Piękna 20
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-549
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@knf.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.knf.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-55b6f447-6cc3-11ee-a60c-9ec5599dddc11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Państwowa osoba prawna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Nadzór nad rynkiem finansowym
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup usług związanych z dostarczeniem do siedziby Zamawiającego materiałów promocyjno-konferencyjnych z logotypami FinTech KNF wraz z wizualizacją znakowania2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-55b6f447-6cc3-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00505779
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00104722/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.15 Przygotowanie i dostarczenie materiałów okolicznościowo-promocyjnych z logotypem FinTech
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00450731
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZA-DZAZZP.2610.67.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 158894,54 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i wykonanie oraz sukcesywna dostawa do siedziby Zamawiającego przy ul. Pięknej 20 w Warszawie materiałów okolicznościowo -promocyjnych z logotypami:1. Długopisy aluminiowe z logotypem FinTech KNF 400
2. Długopisy ekologiczne – papierowe z logotypem FinTech KNF 400
3. Smycze z logotypem FinTech KNF 200
4. Plecaki-worki czarne zamykane na sznurki z logotypem FinTech KNF 100
5. Plecaki-worki granatowe zamykane na sznurki z logotypem FinTech KNF 100
6. Kubek ceramiczny z logotypem FinTech KNF 80
7. Torba na zakupy z drelichu z logotypem Fintech KNF 150
8. Biuwar na biurko z logotypem FinTech KNF 40
9. Notesy konferencyjne białe z okładką wraz z nadrukiem A4 25 kartek z twardą podkładką FinTech KNF 300
10. Naklejki prostokątne duże z logotypem FinTech KNF w wersji horyzontalnej 100
11. Naklejki okrągłe duże z logotypem FinTech KNF w wersji wertykalnej 100
12. Notesy konferencyjne białe z okładką z logotypem FinTech KNF B5 25 kartek 300
4.5.3.) Główny kod CPV: 79971100-2 - Usługi introligatorskie
4.5.5.) Wartość części: 15043,08 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
rzedmiotem zamówienia jest przygotowanie i wykonanie oraz sukcesywna dostawa do siedziby Zamawiającego przy ul. Pięknej 20 w Warszawie materiałów okolicznościowo-promocyjnych z logotypami:1. Teczki A4 z funkcją powerbank (powerfoldy) z logotypem FinTech KNF 30
2. Głośniki bluetooth z logotypem FinTech KNF 50
3. Zaślepki na kamerę (camera cover) z logotypem FinTech KNF 200
4. Bidony na wodę z wkładem na lód/owoce z logotypem FinTech KNF 100
5. Kubek termiczny z logotypem Fintech KNF + kartonik z nadrukiem FinTech KNF 100
6. Termos 0,5l z termometrem FinTech KNF + Kartonik z nadrukiem FinTech KNF 100
7. Torby na komputery przenośne z logotypem FinTech KNF 50
8. Plecaki na komputery przenośne z logotypem FinTech KNF 50
9. Zestawy piśmiennicze pióro wieczne i długopis z logotypem FinTech KNF 30
10. Powerbank z opcją ładowania indukcyjnego z logotypem Fintech KNF 50
11. Parasol krótki z logotypem FinTech KNF 50
12. Ładowarka indukcyjna z logotypem FinTech KNF 60
13. Notesy premium skóropodobne B5 z gumką zamykającą i na długopis z tłoczoną okładką z eleganckim logotypem FinTech KNF 80
14. Spinki do mankietów z logotypem FinTech KNF 30
15. Torba – walizka biznesowa na dwóch kółkach z logotypem FinTech KNF20
16. Hub USB 3.0 z logotypem FinTech KNF 50
17. Poszetki z estetycznym pudełkiem z logotypem FinTech KNF wzór 1 20
18. Poszetki z estetycznym pudełkiem z logotypem FinTech KNF wzór 2 20
19. Apaszki damskie z logotypem FinTech KNF 30
20. Krawaty czerwone/bordowe z estetycznym pudełkiem z logotypem FinTech KNF 20
21. Krawaty granatowe z estetycznym pudełkiem z logotypem FinTech KNF20
22. Kabel USB Uniwersalny 6w1 z logotypem FinTech KNF 50
23. Bluza/kurtka baseball jednolita typu unisex z naszywkami na rzep z logo FinTech KNF 50
24. Bluza ciepła z kapturem i kieszenią typu unisex zapinana na suwak z logo FinTech KNF 50
4.5.3.) Główny kod CPV: 22462000-6 - Materiały reklamowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
18400000-3 - Odzież specjalna i dodatki
4.5.5.) Wartość części: 180397,20 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17127,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 25750,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17127,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Media Consulting Agency
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8992249852
7.3.3) Ulica: ks. Czesława Klimasa 41D/27
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 50-515
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
IRINA CHICHERINA MEDIA CONSULTING AGENCY
jakie przetargi wygrała firma
IRINA CHICHERINA MEDIA CONSULTING AGENCY
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 17127,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-11-30Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 160235,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 209450,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 160235,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Media Consulting Agency
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8992249852
7.3.3) Ulica: ks. Czesława Klimasa 41D/27
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 05-515
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
IRINA CHICHERINA MEDIA CONSULTING AGENCY
jakie przetargi wygrała firma
IRINA CHICHERINA MEDIA CONSULTING AGENCY
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 160235,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-11-30INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont lokali mieszkalnych kwater internatowych i kwater przed ponownym zasiedleniem w m. Chełm, Dęblin, Hrubieszów, Grójec, Lublin, Nisko, Przemyśl, Radom, Rzeszów, Siedlce, Zamość
- Remont umocnień brzegowych i urządzeń wodnych, zabudowy wyrw na rz. Nysa Kłodzka na terenie Nadzoru Wodnego Otmuchów od km 0,0 do 65,2.
- Usługi konserwacji, przeglądu oraz napraw bieżących instalacji i urządzeń teletechnicznych oraz bieżącej obsługi rejestru czasu pracy
- ZP/CZD/069/25 DOSTAWA METERIAŁÓW MEDYCZNYCH DEDYKOWANYCH DO WSTRZYKIWACZY KONTRASTU ORAZ DYSPENSERA W KOMORZE LAMINARNEJ
- Sukcesywna dostawa sprzętu AGD do Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
- Usługa kompleksowego przygotowania i przeprowadzenia dwudniowego spotkania sieciującego dla kadr mazowieckich powiatowych centrów pomocy rodzinie
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie i dostawę materiałów promocyjnych w ramach projektu "MOVE IT Like Lublin - inicjatywa na rzecz zrównoważonego rozwoju transportu publicznego w Kiszyniowie"
- "Zaprojektowanie, wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych do siedziby Zamawiającego".
- Dostawa materiałów promocyjnych z podziałem na zadania
- Wydruk i dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych w ramach programu Aktywna Szkoła
- Zakup materiałów dla uczestników w ramach projektu "Dostępność plus ... coś więcej"
- Dostawa środków ochrony indywidualnej oraz odzieży roboczej i obuwia roboczego w 2025r. dla pracowników Nadleśnictwa Bircza.
więcej: Odzież specjalna i dodatki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.