eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaIntegracja funkcjonalności obsługi wywołań alarmowych eCall 2.0 Next Generation w systemach PZŁ i STCPR



Ogłoszenie z dnia 2025-10-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Integracja funkcjonalności obsługi wywołań alarmowych eCall 2.0 Next Generation w systemach PZŁ i STCPR

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MINISTERSTWO SPRAW WEWNĘTRZNYCH I ADMINISTRACJI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 012293240

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Stefana Batorego 5

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-591

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@mswia.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/mswia

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zamowienia-mswia.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Integracja funkcjonalności obsługi wywołań alarmowych eCall 2.0 Next Generation w systemach PZŁ i STCPR

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fe07452e-065d-4ddf-bbca-d1a7f097b28e

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00505772

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00137882/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.34 Implementacja pełnej funkcjonalności obsługi wywołań alarmowych systemu eCall 2.0 Next Generation dla Podsystemu Zintegrowanej Łączności (PZŁ) Systemu Teleinformatycznego CPR

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00374745

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BF-WZP-2374-1-15-DOLIZK-TP-TK/2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 375700,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem Umowy jest implementacja pełnej funkcjonalności obsługi wywołań alarmowych systemu eCall 2.0 Next Generation dla Podsystemu Zintegrowanej Łączności (PZŁ) Systemu Teleinformatycznego Centrów Powiadamiania Ratunkowego (ST CPR) oraz dostosowanie Podsystemu Zintegrowanej Łączności (PZŁ) do obsługi nowej generacji zgłoszeń alarmowych, pochodzących z pojazdów, realizowanych w oparciu o komutację pakietową (IP).
2. W ramach przedmiotu Umowy określonego w pkt 1 Wykonawca zobowiązuje się do:
1) opracowania projektu technicznego, dostosowania modułów Podsystemu Zintegrowanej Łączności (dalej: „PZŁ”) do aktualnych potrzeb systemu powiadamiania ratunkowego w zakresie obsługi zgłoszeń alarmowych przekazywanych przez system eCall 2.0 NG i tym samym dostosowanie aplikacji Systemu Teleinformatycznego Centrów Powiadamiania Ratunkowego (dalej: „ST CPR”) do obsługi tych zgłoszeń.
2) przeprowadzenia testów akceptacyjnych funkcjonowania usługi eCall 2.0 NG oraz opracowanie i dostarczenie dokumentacji powykonawczej z przeprowadzonych procedur testowych wraz z wynikami dostosowania PZŁ do aktualnych wymagań w zakresie eCall 2.0 NG.
3. Wymagania w zakresie zakresu i realizacji przedmiotu zamówienia określa projekt umowy (załącznik nr 1 do SWZ), w tym z Opis Przedmiotu Zamówienia, zwany dalej „OPZ”.

4.5.3.) Główny kod CPV: 72220000-3 - Usługi doradcze w zakresie systemów i doradztwo techniczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

72227000-2 - Usługi doradcze w zakresie integracji oprogramowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 458790,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 458790,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 458790,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DGT Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5840152401

7.3.3) Ulica: Młyńska 7

7.3.4) Miejscowość: Straszyn

7.3.5) Kod pocztowy: 83-100

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 458790,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-12-15

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.