Ogłoszenie z dnia 2025-10-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00423844/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-09-15
- 2025/BZP 00440458/01 - Modyfikacja z dnia 2025-09-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa sprzętu specjalistycznego: urządzenie Biofeedback + dodatkowe wyposażenie, dla SP nr 15 w Mysłowicach, w ramach projektu Edukacja dla wszystkich = wysoka jakość kształcenia
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa nr 15 z Oddziałami Dwujęzycznymi im. Alfreda Szklarskiego w Mysłowicach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000721113
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Piastów Śląskich 8
1.5.2.) Miejscowość: Mysłowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-400
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.7.) Numer telefonu: 32 2224718
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sp15@poczta.onet.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: sp15myslowice.szkolnastrona.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f095139f-5ee3-4475-be75-ec2aea0cf5651.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa sprzętu specjalistycznego: urządzenie Biofeedback + dodatkowe wyposażenie, dla SP nr 15 w Mysłowicach, w ramach projektu Edukacja dla wszystkich = wysoka jakość kształcenia2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f095139f-5ee3-4475-be75-ec2aea0cf565
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00505766
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00176751/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 ZAKUP SPRZĘTU SPECJALISTYCZNEGO: URZĄDZENIE BIOFEEDBACK + ZESTAW KOMPUTEROWY + MEBLE
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Edukacja dla wszystkich=wysoka jakość kształcenia w ramach: Fundusze Europejskie dla Śląskiego 2021-2027 (Europejski Fundusz Społeczny+) dla Priorytetu: FESL.06.00- Fundusze Europejskie dla edukacji, dla Działania: FESL.06.02 Kształcenie ogólne.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00423844
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SP15.330.6.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 33200,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZAKUP SPRZĘTU SPECJALISTYCZNEGO: URZĄDZENIE BIOFEEDBACK - dostawa kompletnego urządzeniabiofeedback wraz z akcesoriami, z co najmniej 3-kanałową głowicą wzmacniaczy biologicznych EEG, kanały wbudowane w
głowicę. Urządzenie musi umożliwiać analizę w czasie rzeczywistym, kreowanie protokołów treningowych oraz muzycznowizyjne
wsparcie neurofeedbacku.
Urządzenie musi posiadać certyfikat wyrobu medycznego CE, a także certyfikat jakości ISO 9001.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33124100-6 - Urządzenia diagnostyczne
4.5.5.) Wartość części: 27800,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZESTAW KOMPUTEROWY DO URZĄDZENIA BIOFEEDBACK, w tym: komputer dla terapeuty (laptop 24" lub komputerstacjonarny z monitorem 22-24" FHD) – 1szt., monitor lub telewizor dla trenującego: LED 40-42" Full HD z wyjściem HDMI
oraz kabel HDMI 10 m – 1 szt., drukarka atramentowa
kolorowa z tonerem startowym oraz kablem USB – 1 szt., słuchawki – 2 pary i zestaw głośników do feedbacku
akustycznego, klawiatura i mysz po 2 sztuki – bezprzewodowe.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30213200-7 - Komputer tablet
4.5.5.) Wartość części: 1700,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
MEBLE DO URZĄDZENIA I ZESTAWU KOMPUTEROWEGO BIOFEEDBACK, w tym: stabilny (nieobrotowy) fotel dlatrenującego z podnóżkiem, podgłówkiem, podłokietnikami i regulacją oparcia – 1 szt., biurko na komputer lub statyw pod
laptop dla terapeuty – 1 szt., fotel (krzesło) dla terapeuty – 1 szt., statyw pod telewizor dla trenującego - regulowany, na
kółkach z blokadą – 1 szt., szafka – pomocnik na akcesoria: elektrody, pasty, gaziki, itp. – 1 szt., zamykana szafka do
przechowywania dokumentacji pacjentów – 1 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39160000-1 - Meble szkolne
4.5.5.) Wartość części: 3700,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Oferta nr 1.
Przebieg: W odpowiedzi na wezwanie z art. 128 ust. 1 Pzp do uzupełnienia Wykazu dostaw (Załącznik nr 3 do SWZ) z dowodami należytego wykonania, wykonawca złożył zobowiązanie podmiotu trzeciego (Zał. 2) oraz wykaz z referencjami wystawionymi na ten podmiot trzeci. Jednocześnie w Formularzu ofertowym wykonawca wskazał, że nie polega na zasobach innych podmiotów.
Ocena prawna: Po upływie terminu składania ofert nie jest dopuszczalne „dopisywanie” polegania na zasobach podmiotu trzeciego, jeżeli w ofercie nie zadeklarowano takiego polegania (art. 123 Pzp). Złożone referencje dotyczą innego podmiotu, a wykonawca nie wykazał samodzielnie spełnienia warunku doświadczenia z SWZ.
Czynność Zamawiającego: odrzucenie oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. b Pzp (wykonawca nie spełnia warunku udziału w postępowaniu).
Oferta nr 2.
Wada: brak prawidłowo złożonego Formularza ofertowego generowanego z Platformy e-Zamówienia (raport systemowy: „oferta została złożona, ale nie zawiera prawidłowego formularza i nie można odczytać z niego danych”).
Ocena prawna: Formularz ofertowy stanowi treść oferty i nie podlega uzupełnieniu w trybie art. 128 Pzp. Brak prawidłowego formularza oznacza niezgodność oferty z warunkami zamówienia.
Czynność Zamawiającego: odrzucenie oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 Pzp (treść oferty niezgodna z warunkami zamówienia).
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Oferta nr 1.
Przebieg: W odpowiedzi na wezwanie z art. 128 ust. 1 Pzp do uzupełnienia Wykazu dostaw (Załącznik nr 3 do SWZ) z dowodami należytego wykonania, wykonawca złożył zobowiązanie podmiotu trzeciego (Zał. 2) oraz wykaz z referencjami wystawionymi na ten podmiot trzeci. Jednocześnie w Formularzu ofertowym wykonawca wskazał, że nie polega na zasobach innych podmiotów.
Ocena prawna: Po upływie terminu składania ofert nie jest dopuszczalne „dopisywanie” polegania na zasobach podmiotu trzeciego, jeżeli w ofercie nie zadeklarowano takiego polegania (art. 123 Pzp). Złożone referencje dotyczą innego podmiotu, a wykonawca nie wykazał samodzielnie spełnienia warunku doświadczenia z SWZ.
Czynność Zamawiającego: odrzucenie oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. b Pzp (wykonawca nie spełnia warunku udziału w postępowaniu).
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Oferta nr 1.
Przebieg: W odpowiedzi na wezwanie z art. 128 ust. 1 Pzp do uzupełnienia Wykazu dostaw (Załącznik nr 3 do SWZ) z dowodami należytego wykonania, wykonawca złożył zobowiązanie podmiotu trzeciego (Zał. 2) oraz wykaz z referencjami wystawionymi na ten podmiot trzeci. Jednocześnie w Formularzu ofertowym wykonawca wskazał, że nie polega na zasobach innych podmiotów.
Ocena prawna: Po upływie terminu składania ofert nie jest dopuszczalne „dopisywanie” polegania na zasobach podmiotu trzeciego, jeżeli w ofercie nie zadeklarowano takiego polegania (art. 123 Pzp). Złożone referencje dotyczą innego podmiotu, a wykonawca nie wykazał samodzielnie spełnienia warunku doświadczenia z SWZ.
Czynność Zamawiającego: odrzucenie oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. b Pzp (wykonawca nie spełnia warunku udziału w postępowaniu).
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
INNE PRZETARGI Z MYSŁOWIC
- Remont kapitalny dwóch lokomotyw torowych spalinowych typu DLP-140F (nr fabr. 15/004 oraz 15/005) produkcji FERRIT dla PGG S.A. Oddział KWK Mysłowice-Wesoła
- Zakup fabrycznie nowej Midikoparki gąsienicowej
- Zakup fabrycznie nowej koparko-ładowarki kołowej
- Wykonanie II etapu rekultywacji technicznej zgodnie z ,,Projektem zagospodarowania terenu przekształconego działalnością górniczą, położonego przy południowej granicy zakładu głównego PGG Oddział KWK Mysłowice-Wesoła, wraz z odbiorem i transportem kruszywa naturalnego z terenu kopalni
więcej: przetargi w Mysłowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dzierżawa glukometrów wraz z oprogramowaniem oraz dostawą pasków testowych i materiałów kontrolnych na okres 36 miesięcy
- Dostawa drukarek monochromatycznych z wyposażeniem oraz urządzeń mobilnych typu tablet dla Małopolskiej Agencji Rozwoju Regionalnego S.A. w Krakowie
- Dostawa wyposażenia meblowego dla zaplecza szatniowo-sanitarnego OSIR w Zamościu
- Zakup, dostawa i montaż mebli w ramach projektów: Utworzenie i prowadzenie klubu młodzieżowego "MAM MOC", Klub seniora "Zawsze aktywni" oraz "Podniesienie efektywności i jakości kształcenia zawodow...
- Zakup mebli, sprzętu komputerowego i elektronicznego oraz pomocy dydaktycznych do zajęć dla Szkoły Podstawowej nr 7 w Cieszynie, finansowany ze środków projektu Równe szanse w cieszyńskich szkołach!
- Zakup i dostawa mebli szkolnych w ramach projektów "EU-geniusze z Lublina" i "Szkolne Supermoce" współfinansowanych z Programu Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027 ...- 2 części
więcej: Komputer tablet »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





