eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › "Remont wybranych klatek schodowych oraz korytarzy w budynkach należących do Towarzystwa Budownictwa Społecznego Wrocław Sp. z o.o."

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-12-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Remont wybranych klatek schodowych oraz korytarzy w budynkach należących do Towarzystwa Budownictwa Społecznego Wrocław Sp. z o.o.”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO WROCŁAW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Techniczny

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934621

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Stanisława Przybyszewskiego 102-104

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 51-148

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: tbs@tbs-wroclaw.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.tbs-wroclaw.com.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://tbs-wroclaw.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Remont wybranych klatek schodowych oraz korytarzy w budynkach należących do Towarzystwa Budownictwa Społecznego Wrocław Sp. z o.o.”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-236e9768-456f-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00505637

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00381221/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZZP.360.24.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 209657,23 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 1:
Budynek 1: ul. Wileńska 2-12 / Syjamska 4 (7 klatek - 4 kondygnacje nadziemne)
• usuwanie łuszczących się powłok malarskich ścian i sufitów, kasowanie istniejących śladów po zaciekach w przypadku występowania, likwidacja pęknięć, uszkodzeń w tynku, skucie luźnych tynków gipsowych, likwidacja istniejącego tynku mozaikowego w wiatrołapach
• uzupełnienie tynków gipsowych
• malowanie farbą lateksową ścian (kolor pastelowy – do uzgodnienia z zamawiającym) i sufitu (kolor biały) oraz wykonanie lamperii z tynku mozaikowego wys. 1,50 m o uziarnieniu 1,0-1,6 mm w wiatrołapie i klatce schodowej (kolor do uzgodnienia z zamawiającym) ,
• uzupełnienie cokolików z płytek gres (brakujących, wymiana luźnych) – klatka schodowa, wiatrołap
• Montaż kątowników aluminiowych na narożnikach ścian przy stolarce drzwiowej 30x30x2mm
• mycie po pracach malarskich oraz wywiezienie odpadów po wykonanych pracach wraz z utylizacją
Budynek 2: ul. Wileńska 14-24 / Pionierów 9 (7 klatek - 4 kondygnacje nadziemne)
• usuwanie łuszczących się powłok malarskich ścian i sufitów, kasowanie istniejących śladów po zaciekach w przypadku występowania, likwidacja pęknięć, uszkodzeń w tynku, skucie luźnych tynków gipsowych, likwidacja istniejącego tynku mozaikowego w wiatrołapach
• uzupełnienie tynków gipsowych
• malowanie farbą lateksową ścian (kolor pastelowy – do uzgodnienia z zamawiającym) i sufitu (kolor biały) oraz wykonanie lamperii z tynku mozaikowego wys. 1,50 m o uziarnieniu 1,0-1,6 mm w wiatrołapie i klatce schodowej (kolor do uzgodnienia z zamawiającym) ,
• uzupełnienie cokolików z płytek gres (brakujących, wymiana luźnych) – klatka schodowa, wiatrołap
• Montaż kątowników aluminiowych na narożnikach ścian przy stolarce drzwiowej 30x30x2mm
• mycie po pracach malarskich oraz wywiezienie odpadów po wykonanych pracach wraz z utylizacją
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki wykonania zamówienia zawarte są w załącznikach do SWZ, tj. w:
1) Specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych;
2) Opisie przedmiotu zamówienia;
3) Przedmiarach robót
4) Wykazie budynków z wyszczególnioną ilością klatek schodowych stanowiących Załącznik nr 1.2 do SWZ. Zamawiający dla każdego zadania przygotował odrębne dokumenty.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45442100-8 - Roboty malarskie

4.5.5.) Wartość części: 204824,44 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 2:
Budynek : ul. Wojanowska 48 (1 klatka – 6 kondygnacji nadziemnych)
• usuwanie łuszczących się powłok malarskich ścian i sufitów, kasowanie istniejących śladów po zaciekach w przypadku występowania, likwidacja pęknięć, uszkodzeń w tynku, skucie luźnych tynków gipsowych
• uzupełnienie tynków gipsowych
• malowanie farbą lateksową ścian (kolor pastelowy – do uzgodnienia z zamawiającym) i sufitu (kolor biały) oraz wykonanie lamperii z tynku mozaikowego wys. 1,50 m o uziarnieniu 1,0-1,6 mm w wiatrołapie i klatce schodowej (kolor do uzgodnienia z zamawiającym) ,
• uzupełnienie cokolików z płytek gres (brakujących, wymiana luźnych) – klatka schodowa, wiatrołap
• mycie po pracach malarskich oraz wywiezienie odpadów po wykonanych pracach wraz z utylizacją
Budynek : ul. Wojanowska 24 (1 klatka – 5 kondygnacji nadziemnych)
• usuwanie łuszczących się powłok malarskich ścian i sufitów, kasowanie istniejących śladów po zaciekach w przypadku występowania, likwidacja pęknięć, uszkodzeń w tynku, skucie luźnych tynków gipsowych
• uzupełnienie tynków gipsowych
• malowanie farbą lateksową ścian (kolor pastelowy – do uzgodnienia z zamawiającym) i sufitu (kolor biały) oraz wykonanie lamperii z tynku mozaikowego wys. 1,50 m o uziarnieniu 1,0-1,6 mm w wiatrołapie i klatce schodowej (kolor do uzgodnienia z zamawiającym) ,
• uzupełnienie cokolików z płytek gres (brakujących, wymiana luźnych) – klatka schodowa, wiatrołap
• mycie po pracach malarskich oraz wywiezienie odpadów po wykonanych pracach wraz z utylizacją
Budynek: ul. Daktylowa 5 (1 klatka – 6 kondygnacji nadziemnych)
• usuwanie łuszczących się powłok malarskich ścian i sufitów, kasowanie istniejących śladów po zaciekach w przypadku występowania, likwidacja pęknięć, uszkodzeń w tynku, skucie luźnych tynków gipsowych
• uzupełnienie tynków gipsowych
• malowanie farbą lateksową ścian (kolor pastelowy – do uzgodnienia z zamawiającym) i sufitu (kolor biały) oraz wykonanie lamperii z tynku mozaikowego wys. 1,50 m o uziarnieniu 1,0-1,6 mm w wiatrołapie i klatce schodowej (kolor do uzgodnienia z zamawiającym) ,
• uzupełnienie cokolików z płytek gres (brakujących, wymiana luźnych) – klatka schodowa, wiatrołap
• mycie po pracach malarskich oraz wywiezienie odpadów po wykonanych pracach wraz z utylizacją

4.5.3.) Główny kod CPV: 45442100-8 - Roboty malarskie

4.5.5.) Wartość części: 95067,23 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 3:
Budynek ul. Brzezińska 13-29 (9 klatek – 4 kondygnacje nadziemne)
• usuwanie łuszczących się powłok malarskich ścian i sufitów, kasowanie istniejących śladów po zaciekach w przypadku występowania, likwidacja pęknięć, uszkodzeń w tynku, skucie luźnych tynków gipsowych, zszywanie ścian prętami
• uzupełnienie tynków gipsowych
• malowanie farbą lateksową ścian (kolor – do uzgodnienia z zamawiającym) i sufitu (kolor biały) oraz wykonanie lamperii z tynku mozaikowego wys. 1,50 m o uziarnieniu 1,0-1,6 mm w wiatrołapie i klatce schodowej (kolor do uzgodnienia z zamawiającym) ,
• uzupełnienie cokolików z płytek gres (brakujących, wymiana luźnych) – klatka schodowa, wiatrołap
• mycie po pracach malarskich oraz wywiezienie odpadów po wykonanych pracach wraz z utylizacją

4.5.3.) Główny kod CPV: 45442100-8 - Roboty malarskie

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45410000-4 - Tynkowanie

4.5.5.) Wartość części: 226433,83 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 213470,49 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 246587,04 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 213470,49 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MEGA-BUD Piotr Fiksiak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 897-163-30-25

7.3.3) Ulica: Piastowska 34/5

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 50-361

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 213470,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-04-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 101664,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 179563,01 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 101664,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GOBUD Zakład Ogólnobudowlany Krystian Golański

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 913-144-46-30

7.3.3) Ulica: Władysława Reymonta 20

7.3.4) Miejscowość: Proszków

7.3.5) Kod pocztowy: 55-300

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 101664,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-04-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.