Ogłoszenie z dnia 2025-10-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00436338/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-09-23
 
Ogłoszenie o wyniku postępowania
            Dostawy
            Dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego    
    SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Województwo Pomorskie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191674836
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Okopowa 21/27
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-810
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@pomorskie.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.pomorskie.eu/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/pomorskie1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6fb1104c-d0e4-44e8-b021-727c4ffe046a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00505637
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00026867/17/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.5 Zakup sprzętu komputerowego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Fundusze Europejskie dla Pomorza 2021-2027,„Zbudowanie systemu koordynacji i monitorowania regionalnych działań na rzecz kształcenia zawodowego,szkolnictwa wyższego oraz uczenia się przez całe życie,w tym uczenia się dorosłych”finansowanego ze środków Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności, Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego, Interreg South Baltic Horse Tourism for everyone2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00436338
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DAZ-Z.272.75.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
            1.	Przedmiotem zamówienia (zamówienie podstawowe) jest dostawa fabrycznie nowego fabrycznie nowego sprzętu komputerowego:
	Notebook 16” - 119 szt. 
	Notebook 13,3”-14” - 8 szt. 
	Notebook 16” typ 2 - 15 szt.
	Komputer stacjonarny - 5 szt.
	Monitor 23,8” - 70 szt.
	Monitor 27” - 10 szt.
2.	Oferowany sprzęt musi być fabrycznie nowy i pochodzić z oficjalnych kanałów dystrybucji.
3.	W celu ograniczenia ilości odpadów Zamawiający dopuszcza zastosowanie opakowań zbiorczych.
4.	Zamawiający przewiduje wykonanie przedmiotu zamówienia z ewentualnym zastosowaniem przez Zamawiającego prawa opcji, o którym mowa w art. 441 ustawy Pzp, zwiększającym przedmiot zamówienia o nie więcej niż:
	40 szt. notebooków 16”;
	40 szt. monitorów 23,8”;
w cenach jednostkowych na dany typ sprzętu komputerowego, wskazanych w tabeli nr 2: Zamówienie w ramach prawa opcji formularza ofertowego – załącznik nr 3 do SWZ).
5.	Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie w stosunku do Zamawiającego, w przypadku gdy Zamawiający z prawa opcji nie skorzysta.
6.	Zasady realizacji przedmiotu zamówienia objętego prawem opcji dotyczące: sposobu jego realizacji, jego odbioru, wymaganych norm i warunków technicznych, sposobu zapłaty, sposobu zabezpieczenia, sposobu naliczania kar umownych, wykonywania praw i obowiązków wynikających z gwarancji oraz współpracy Stron będą takie same jak te, które obowiązują w stosunku do podstawowego przedmiotu umowy. Termin wykonania dostawy sprzętu komputerowego w ramach opcji, określono w ust. 8, przy czym termin ten różni się od terminu dostawy sprzętu komputerowego w ramach zamówienia podstawowego. 
7.	Zamawiający powiadomi Wykonawcę o skorzystaniu z prawa opcji w zależności od swoich potrzeb, w terminie nie później niż 6 miesięcy od dnia zawarcia umowy. Zamawiający może skorzystać z prawa opcji jednorazowo, albo kilkukrotnie, na różną ilość sprzętu komputerowego, przy czym łączna ilość sprzętu komputerowego nie może przekroczyć maksymalnej ilości sprzętu komputerowego wskazanego w ust. 4, oraz zostanie dochowany termin określony w zdaniu pierwszym.
8.	Jeżeli Zamawiający skorzysta z prawa opcji, to dostawa realizowana w ramach opcji, sprzętu komputerowego musi zostać wykonana i dostarczona w terminie do 45 dni od dnia wysłania do Wykonawcy przez Zamawiającego zamówienia na piśmie informującego o skorzystaniu z prawa opcji, w którym to będzie wskazana ilość oraz rodzaj zamawianego sprzętu oraz łączna wartość za dane zamówienie. 
9.	Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ oraz w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ.
10.	Zamawiający nie dokonuje podziału zamówienia na części. Zamawiający nie dopuszcza możliwości podziału zamówienia na części z uwagi na to, że monitor stanowi zestaw wraz z notebookami i w związku z tym istnieje realne ryzyko, że w przypadku złożenia oferty tylko na jeden z elementów, cały zestaw nie spełniałby funkcjonalności wymaganej przez Zamawiającego. Wielkość oraz zakres zamówienia nie stanowi bariery dla Wykonawców, w tym małych i średnich przedsiębiorstw  działających na rynku. Tym samym brak podziału na części nie zawęża zakresu Wykonawców i nie ogranicza konkurencji. 
11.	Prawem właściwym dla niniejszego zamówienia (w tym dla umowy zawartej w wyniku niniejszego postępowania i dla oceny skutków prawnych wszystkich dokumentów w tym zamówieniu) jest prawo polskie z uwzględnieniem prawa Unii Europejskiej.
12.	Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcy. W takiej sytuacji Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć Podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm Podwykonawców (o ile są znane).
13.	Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o zamówienie wyłącznie przez Wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy Pzp.
14.	Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej, o której mowa w art. 92 ustawy Pzp, tzn. oferty przewidującej odmienny sposób wykonania zamówienia niż określony 
w niniejszej SWZ.
15.	We wszystkich zapisach SWZ oraz jej załącznikach, w których Zamawiający, ze względu na brak możliwości opisania przedmiotu zamówienia w wystarczająco precyzyjny i zrozumiały sposób, odwołuje się do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych lub systemów referencji technicznych, bądź wskazane są znaki towarowe, patenty, źródła pochodzenia lub szczególne procesy, które charakteryzują produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, zgodnie z art. 99 ust. 5 oraz art. 101 ust. 4 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. 
16.	W przypadku, gdy w dokumentach, które stanowią opis przedmiotu zamówienia podano nazwy materiałów, produktów konkretnych producentów to należy traktować to jedynie jako określenie pożądanego standardu i jakości. We wszystkich takich sytuacjach Wykonawca może zaoferować równoważne materiały, produkty o co najmniej takich samych parametrach technicznych oraz jakościowych. Przez równoważność produktu rozumie się zaoferowanie produktu, którego parametry techniczne zastosowanych materiałów, wydajność, trwałość oraz jakość jest nie gorsza od jakości produktów opisanych w SWZ.
17.	 Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez zamawiającego. W takim przypadku, Wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem lub normami.
18.	Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej i ustanowienia dynamicznego systemu zakupów oraz nie przewiduje wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej. 
19.	Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 8 ustawy Pzp.
20.	Zamawiający nie dopuszcza składania oferty w postaci katalogów elektronicznych ani dołączania katalogów elektronicznych do oferty, w sytuacji określonej w art. 93 ustawy Pzp.
21.	Zamawiający nie przewiduje rozliczenia w walutach obcych. Rozliczenie zamówienia prowadzone jest w PLN. 
22.	Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. 
23.	Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.        
4.5.3.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30213300-8 - Komputer biurkowy
30231300-0 - Monitory ekranowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 803392,93 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 806904,6 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 803392,93 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Boat.Systems Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7282822649
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 803392,93 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Nadzór i konserwacja urządzeń dźwigowych dla jednostek organizacyjnych Oddziału ZUS w Gdańsku
 - Dostawa stacji uzdatniania wody
 - Dostawa suchej karmy dla kotów wolno żyjących w Programie Miejskim zapobiegania bezdomności na rok 2025
 - Przebudowa instalacji solarnej na dachu budynku CMI na terenie Uniwersyteckiego Centrum Klinicznego w Gdańsku
 - Usługa przygotowania i dostarczenia posiłków profilaktycznych dla pracowników KWP Gdańsk oraz KMP w Gdańsku, Sopocie i Gdyni oraz wyżywienia dla PDOZ KMP Gdynia i KMP Sopot oraz PID w KWP Gdańsk
 - Modernizacja polegająca na przebudowie i dostosowaniu budynku zamieszkania zbiorowego (akademik) do wymagań bezpieczeństwa pożarowego wraz z infrastrukturą techniczną.
 
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup laptopów, skanera dokumentów oraz serwerów wraz z osprzętem sieciowym przeznaczonych do zapewnienia bieżącego funkcjonowania komórek organizacyjnych MOPS w Krakowie.
 - Zakup i dostawa komputerów stacjonarnych i osobistych wraz z oprogramowaniem biurowym na potrzeby użytkowników Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Targówek m.st. Warszawy
 - Dostępne Placówki Systemu Oświaty w Kobylinie- Dostosowanie Szkoły Branżowej w Kobylinie, Szkół Podstawowych w Kuklinowie, Smolicach i Zalesiu Małym w zakresie edukacji włączającej
 - Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Muzeum Narodowego w Lublinie - 3 części
 - Dostawa sprzętu komputerowego dla Wielkopolskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Poznaniu
 - "Dostawa sprzętu komputerowego dla Grodzkiego Urzędu Pracy w Krakowie"
 
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





