Ogłoszenie z dnia 2024-09-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00359314/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-10
- 2024/BZP 00365603/01 - Modyfikacja z dnia 2024-06-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup, dostawa i montaż trzech fabrycznie nowych stacjonarnych stacji ładowania (plug in) wraz z niezbędnym systemem do monitorowania, zarządzania i nadzorowania infrastruktury ładowania.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: URZĄD MIEJSKI W MIELCU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000524708
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Żeromskiego 26
1.5.2.) Miejscowość: Mielec
1.5.3.) Kod pocztowy: 39-300
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@um.mielec.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.mielec.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://przetargi.um.mielec.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup, dostawa i montaż trzech fabrycznie nowych stacjonarnych stacji ładowania (plug in) wraz z niezbędnym systemem do monitorowania, zarządzania i nadzorowania infrastruktury ładowania.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cc97080c-270e-11ef-a458-c2a7c3d67e03
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00505565
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00044358/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Zielony transport publiczny - zakup ładowarek dla autobusów
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00359314
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.27.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup, dostawę i montaż trzech fabrycznie nowych stacji ładowania (plug-in) wraz z niezbędnym systemem do monitorowania, zarządzania i nadzorowania infrastruktury ładowania.
2. Charakterystyka przedmiotu zamówienia:
Zamówienie to dotyczy ładowarek w ilości 3 sztuk, fabrycznie nowych, przewodowych, dwustanowiskowych typu Plug-in o łącznej mocy 80 kW±5% każda, zwanych dalej ładowarkami Plug-in, lub ładowarkami przewodowymi, o parametrach i cechach funkcjonalno-użytkowych opisanych w dalszej części niniejszego załącznika, służących do efektywnego ładowania elektrycznych autobusów marki Solaris Urbino 9 LE electric. Zamówienie obejmuje również kompleksową obsługę w okresie gwarancji ładowarek. Plug-in oraz szkolenia z zakresu obsługi podłączenia do ładowania, podstawowej obsługi dotyczącej przeglądów okresowych i obsługi systemu nadzoru i kontroli procesu ładowania autobusów.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Rozdziale III SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 31158000-8 - Ładowarki
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 439394,13 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 452847,85 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 439394,13 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Arinea Sp. zo .o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9680990666
7.3.3) Ulica: ul. Działkowa 11b
7.3.4) Miejscowość: Borek
7.3.5) Kod pocztowy: 62-872
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 439394,13 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
INNE PRZETARGI Z MIELCA
- 68.25 Sprzedaż i dostawa jednorazowego i drobnego sprzętu medycznego oraz części wymiennych eksploatacyjnych do aparatów dla potrzeb Stacji Dializ Szpitala Specjalistycznego im.E.Biernackiego w Mielcu
- Wykonanie oświetlenia świątecznego miasta Mielca w sezonie 2025/2026
- Zakup używanej koparki kołowej
- 66.2025 Sprzedaż i dostawa asortymentu do strzykawki automatycznej będącej na wyposażeniu Pracowni Tomografii Komputerowej Szpitala Specjalistycznego im. Edmunda Biernackiego w Mielcu
- Dostawa sprzętu kwatermistrzowskiego - namiotów na potrzeby zasobów ochrony ludności i obrony cywilnej w projekcie pn. "Wzmocnienie systemu ochrony ludności i obrony cywilnej w powiecie mieleckim"
- Budowa grobowców wraz z dostawą dekli
więcej: przetargi w Mielcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zakup ładowarki kołowej w ramach realizacji zadań własnych z zakresu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na terenie Gminy Krzyżanowice"
- "Zakup pojazdu zasilanego energią elektryczną na potrzeby kontroli w zakresie przestrzegania przepisów dotyczących ochrony środowiska dla Straży Miejskiej w Wolbromiu".
- Realizacja Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej - zakup i dostawa stacji zasilania
- Dostawa ładowarki teleskopowej
- Dostawa fabrycznie nowej ładowarki teleskopowej
- Dostawa sprzętu i wyposażenia w ramach realizacji Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej w 2025 r. na terenie Gminy Miasta Głowno - II postępowanie.
więcej: Ładowarki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





