eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrów Wielkopolski › Budowa boiska wielofunkcyjnego w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Osiedlowe centrum sportowo - rekreacyjne na Osiedlu Zacisze - Zębców"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-11-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa boiska wielofunkcyjnego w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Osiedlowe centrum sportowo – rekreacyjne na Osiedlu Zacisze – Zębców”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIASTO OSTRÓW WIELKOPOLSKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250855512

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: al. Powstańców Wielkopolskich 18

1.5.2.) Miejscowość: Ostrów Wielkopolski

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-400

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@umostrow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://umostrow.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-788e46c8-669e-11ee-9aa3-96d3b4440790

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa boiska wielofunkcyjnego w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Osiedlowe centrum sportowo – rekreacyjne na Osiedlu Zacisze – Zębców”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-788e46c8-669e-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00505478

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00435932

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WRM.RZP.271.37.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia:
W ramach zadania inwestycyjnego należy wykonać budowę boiska wielofunkcyjnego do gry w piłkę nożną, ręczną, koszykówkę i siatkówkę z nawierzchnią poliuretanową o wymiarach 57,50 x 26,80m wraz z odwodnieniem, instalacją elektryczną oraz zagospodarowaniem terenu wokół boiska.
2. Przedmiot zamówienia opisują następujące dokumenty:
1) Opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 9,
2) Dokumentacja projektowa (br. budowlana, br. sanitarna) – załącznik nr 10,
3) Dokumentacja projektowa (br. elektryczna) – załącznik nr 11,
4) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (br. budowlana, br. sanitarna) – załącznik nr 12,
5) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (br. elektryczna) – załącznik nr 13,
6) Opinia geotechniczna – załącznik nr 14,
7) Przedmiar robót (br. budowlana, br. sanitarna) – załącznik nr 15,
8) Przedmiar robót (br. elektryczna) – załącznik nr 16,
9) inwentaryzacja zieleni – załącznik nr 17,
10) odwodnienie boisk – załącznik nr 18.
UWAGA!
Przedmiary robót mają wyłącznie charakter pomocniczy. Mając na uwadze, że w niniejszym postępowaniu przyjęto cenę ryczałtową za wykonanie przedmiotu zamówienia, wykonawca przygotuje ofertę jedynie na podstawie opisu przedmiotu zamówienia, dokumentacji technicznych, opinii geotechnicznej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót,
dokumentów p.n. inwentaryzacja zieleni oraz odwodnienie boisk, stanowiących załączniki do SWZ.
3. INNE WYMAGANIA I UWAGI.
1) Przed złożeniem oferty zaleca się dokonanie wizji lokalnej.
2) Wykonawca w okresie realizacji robót będzie ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 200.000,00 zł.
3) Wykonawca będzie odpowiedzialny za wady przedmiotu umowy z tytułu rękojmi w okresie 3 lat, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego.
4) Wykonawca udzieli zamawiającemu gwarancji na wykonany przedmiot umowy na okres 5 lat licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego.
5) Zamawiający wymaga od wykonawcy lub ewentualnego podwykonawcy, aby na podstawie stosunku pracy, o którym mowa w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy, zatrudnione były osoby wykonujące prace:
a) budowlane polegające na wykonaniu boiska, ogrodzenia, zagospodarowania terenu,
b) sanitarne polegające na wykonaniu odwodnienia boiska, instalacji sanitarnej,
c) elektryczne w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych polegające na wykonaniu sieci elektrycznej.
6) Zamawiający nie dokonuje podziału zamówienia na części. W zakres przedmiotowego zamówienia wchodzą prace związane z ogólnymi pracami budowlanymi, które przenikają się i uzupełniają z pracami elektrycznymi. Tym samym z inżynierskiego punktu widzenia nie jest możliwy podział zamówienia na osobne etapy, tak aby nie powodować komplikacji oraz błędów przy realizacji zadania. Ponadto przedmiot zamówienia może być wykonany w całości przez MŚP.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.