Ogłoszenie z dnia 2023-10-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00435932/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-10
- 2023/BZP 00471924/01 - Modyfikacja z dnia 2023-10-31
- 2023/BZP 00505478/01 - Wynik z dnia 2023-11-22
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Budowa boiska wielofunkcyjnego w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Osiedlowe centrum sportowo – rekreacyjne na Osiedlu Zacisze – Zębców”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIASTO OSTRÓW WIELKOPOLSKI
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250855512
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: al. Powstańców Wielkopolskich 18
1.4.2.) Miejscowość: Ostrów Wielkopolski
1.4.3.) Kod pocztowy: 63-400
1.4.4.) Województwo: wielkopolskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@umostrow.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://umostrow.pl/
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00457295
2.2.) Data ogłoszenia: 2023-10-23
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00435932
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.4. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia Przed zmianą:
1. Wszelkie zmiany umowy wymagają aneksu w formie pisemnej pod rygorem nieważności i mogą zostać dokonane, o ile nie stoją w sprzeczności z regulacjami zawartymi w ustawie Prawo zamówień publicznych.
2. Zmiany mogą:
1) dotyczyć przedłużenia terminu, o którym mowa w § 2 w przypadku:
a) konieczności wykonania zamówień/robót dodatkowych, których wykonanie jest niezbędne dla prawidłowego wykonania oraz zakończenia przedmiotu zamówienia wraz ze wszystkimi konsekwencjami występującymi w związku z przedłużeniem tego terminu,
b) konieczności wykonania robót nieprzewidzianych w dokumentacji,
c) zmiany przepisów prawa Unii Europejskiej lub prawa krajowego, co powoduje konieczność dostosowania dokumentacji projektowej lub robót do zmienionych przepisów, które to zmiany nastąpiły w trakcie realizacji zamówienia,
d) zmian w zakresie projektowym, dokonanych na wniosek wykonawcy lub zamawiającego,
e) pisemnego żądania wstrzymania robót skierowanego do wykonawcy przez zamawiającego, lub wydania zakazu prowadzenia robót przez organ administracji publicznej o ile żądanie lub wydanie zakazów nie nastąpiło z przyczyn, za które wykonawca ponosi odpowiedzialność,
f) zmiany terminu będącego następstwem działania organów administracji, tj. przekroczenia terminów określonych prawnie na wydanie przez organy administracji decyzji, zezwoleń czy odmowy ich wydania na skutek błędów w dokumentacji projektowej,
g) konieczności usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót,
h) wystąpienia siły wyższej (np.: wojna, strajk itd.),
i) zawarcia oraz zmian umowy o dofinansowanie ze środków zewnętrznych,
j) braku dostępności na rynku lub opóźnień w dostawach materiałów i urządzeń koniecznych do realizacji umowy,
2) dotyczyć zmian parametrów technicznych realizowanego przedmiotu umowy w przypadku:
a) poprawy parametrów technicznych, jakości, sprawności, wydajności lub innych parametrów charakterystycznych dla danego elementu robót,
b) aktualizacji rozwiązań projektowych z uwagi na postęp technologiczny bądź zmiany obowiązujących przepisów,
c) pojawienia się na rynku materiałów lub urządzeń nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy;
3) być związane ze zmianą przepisów prawa powszechnie obowiązującego, jeśli wpływa ona na zakres lub warunki wykonania przez strony świadczeń wynikających z umowy,
4) być związane z zawarciem oraz zmianami umowy o dofinansowanie ze środków zewnętrznych.
5) być związane ze zmianą uchwały budżetowej i wieloletniej prognozy finansowej,
6) być związane ze zmianą kluczowego personelu zamawiającego.
Po zmianie:
1. Wszelkie zmiany umowy wymagają aneksu w formie pisemnej pod rygorem nieważności i mogą zostać dokonane, o ile nie stoją w sprzeczności z regulacjami zawartymi w ustawie Prawo zamówień publicznych.
2. Zmiany mogą:
1) dotyczyć przedłużenia terminu, o którym mowa w § 2 w przypadku:
a) konieczności wykonania zamówień/robót dodatkowych, których wykonanie jest niezbędne dla prawidłowego wykonania oraz zakończenia przedmiotu zamówienia wraz ze wszystkimi konsekwencjami występującymi w związku z przedłużeniem tego terminu,
b) konieczności wykonania robót nieprzewidzianych w dokumentacji,
c) zmiany przepisów prawa Unii Europejskiej lub prawa krajowego, co powoduje konieczność dostosowania dokumentacji projektowej lub robót do zmienionych przepisów, które to zmiany nastąpiły w trakcie realizacji zamówienia,
d) zmian w zakresie projektowym, dokonanych na wniosek wykonawcy lub zamawiającego,
e) pisemnego żądania wstrzymania robót skierowanego do wykonawcy przez zamawiającego, lub wydania zakazu prowadzenia robót przez organ administracji publicznej o ile żądanie lub wydanie zakazów nie nastąpiło z przyczyn, za które wykonawca ponosi odpowiedzialność,
f) zmiany terminu będącego następstwem działania organów administracji, tj. przekroczenia terminów określonych prawnie na wydanie przez organy administracji decyzji, zezwoleń czy odmowy ich wydania na skutek błędów w dokumentacji projektowej,
g) konieczności usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót,
h) wystąpienia siły wyższej (np.: wojna, strajk itd.),
i) zawarcia oraz zmian umowy o dofinansowanie ze środków zewnętrznych,
j) braku dostępności na rynku lub opóźnień w dostawach materiałów i urządzeń koniecznych do realizacji umowy,
k) wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych, powodujących wstrzymanie wykonania umowy, potwierdzonych pisemnie przez zamawiającego,
2) dotyczyć zmian parametrów technicznych realizowanego przedmiotu umowy w przypadku:
a) poprawy parametrów technicznych, jakości, sprawności, wydajności lub innych parametrów charakterystycznych dla danego elementu robót,
b) aktualizacji rozwiązań projektowych z uwagi na postęp technologiczny bądź zmiany obowiązujących przepisów,
c) pojawienia się na rynku materiałów lub urządzeń nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy;
3) być związane ze zmianą przepisów prawa powszechnie obowiązującego, jeśli wpływa ona na zakres lub warunki wykonania przez strony świadczeń wynikających z umowy,
4) być związane z zawarciem oraz zmianami umowy o dofinansowanie ze środków zewnętrznych.
5) być związane ze zmianą uchwały budżetowej i wieloletniej prognozy finansowej,
6) być związane ze zmianą kluczowego personelu zamawiającego.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2023-10-25 09:00
Po zmianie:
2023-11-10 09:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2023-10-25 11:00
Po zmianie:
2023-11-10 11:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2023-11-23
Po zmianie:
2023-12-09
INNE PRZETARGI Z OSTROWA WIELKOPOLSKIEGO
- Świadczenie usług konserwacji- przeglądów aparatury i sprzętu medycznego
- Budowa ciągu pieszo - jezdnego oraz kanalizacji deszczowej na ulicy Zduńskiej w Ostrowie Wielkopolskim
- Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej na terenie Zakładu Oczyszczania i Gospodarki Odpadami "MZO" S.A. w Ostrowie Wielkopolskim
- Naprawy , przeglądy, konserwacje, usługi wulkanizacyjne oraz badania techniczne ambulansów systemowych, transportowych oraz pojazdów administracyjnych.
- Wykonywanie okresowych przeglądów i konserwacji oraz napraw instalacji klimatyzacji i wentylacji mechanicznej.
- Rozbudowa, przebudowa oraz wyposażenie pomieszczeń Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Ostrowie Wielkopolskim
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa rowerowego placu zabaw - pumptrack w Nowogrodzie Bobrzańskim
- "Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Gminy Świlcza"
- Budowa budynku magazynowo - gospodarczego w Łambinowicach przy ul. Muzealnej 4 wraz z montażem odnawialnych źródeł energii oraz z poprawą otoczenia
- Roboty budowlane pn.Wykonanie instalacji klimatyzacji dla wybranych pomieszczeń w budynku Wojewódzkiego Ośrodka Terapii Uzależnienia od Alkoholu i Współuzależnienia w Stalowej Woli
- "Budowa bieżni i skoczni w dal w miejscowości Dębinki".
- Przebudowa drogi wewnętrznej na dz. nr ew. 71/3 obręb Młodzieszyn
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.