Og³oszenie z dnia 2023-11-22
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00534958/01 - Modyfikacja z dnia 2023-12-06
- 2024/BZP 00043104/01 - Wynik z dnia 2024-01-17
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa paliw p³ynnych i dodatków paliwowych na potrzeby Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Kaliszu
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: REGIONALNE CENTRUM KRWIODAWSTWA I KRWIOLECZNICTWA W KALISZU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000301664
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Kaszubska 9
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Kalisz
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-800
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetarg@krwiodawsto.kalisz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://krwiodawstwo.kalisz.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa paliw p³ynnych i dodatków paliwowych na potrzeby Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Kaliszu
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-da6b8a0a-8925-11ee-9fb5-3edbb70f45bd
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00505452
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-11-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00059346/19/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.7 Dostawa paliw p³ynnych i dodatków paliwowych na potrzeby Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Kaliszu
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://krwiodawstwo-kalisz.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://krwiodawstwo-kalisz.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywaæ siê bêdzie drog± elektroniczn± przy u¿yciu platformy zakupowej:
https://krwiodawstwo-kalisz.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet
2. Z³o¿enie oferty w przedmiotowym postêpowaniu, za³±czników do oferty (wymaganych zapisami SWZ czy ustawy), dokumentów lub o¶wiadczeñ, wyja¶nieñ sk³adanych na wezwanie Zamawiaj±cego wi±¿e siê z konieczno¶ci± posiadania bezp³atnego aktywnego konta przez Wykonawcê na portalu ONEPLACE, dostêpnego pod adresem: https://oneplace.marketplanet.pl.
3. Warunkiem za³o¿enia konta jest przes³anie wniosku o jego za³o¿enie do operatora platformy Marketplanet - Otwarty Rynek Elektroniczny S.A. wraz z akceptacj± regulaminu korzystania z Platformy. Za³o¿enie konta (rejestracja Wykonawcy) na portalu ONEPLACE trwa maksymalnie do 2 dni roboczych. Maj±c to na uwadze, Zamawiaj±cy zaleca Wykonawcom uwzglêdnienie czasu niezbêdnego na dokonanie wy¿ej wymienionej czynno¶ci, jak i zapoznanie siê z zasadami z³o¿enia oferty na Platformie i opatrzenia jej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lun podpisem osobistym.
4. Zamawiaj±cy zaleca (szczególnie wykonawcom bior±cym po raz pierwszy udzia³ w postêpowaniu na Platformie) wcze¶niejsze sprawdzenie zasad dzia³ania funkcjonalno¶ci z³o¿enia oferty w Systemie i opatrzenia jej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
5. Pierwsza czynno¶æ podpisania oferty kwalifikowanym podpisem w systemie mo¿e wymagaæ zainstalowania dedykowanego rozszerzenia do aplikacji Szafir (oprogramowanie s³u¿±ce do sk³adania podpisu) oraz oprogramowania Java, jak równie¿ konieczno¶ci administracyjnego odblokowania systemu na komputerze przez administratorów informatycznych Wykonawcy. W zwi±zku z powy¿szym Zamawiaj±cy sugeruje przyst±pienie do z³o¿enia oferty z odpowiednim wyprzedzeniem maj±c na uwadze czas konieczny do zainstalowania niezbêdnego oprogramowania i dokonania czynno¶ci niezbêdnych do z³o¿enia oferty. Nale¿y równie¿ mieæ na uwadze, ¿e wcze¶niejsze z³o¿enie oferty (np. w celu testu) nie oznacza, ¿e Wykonawca nie mo¿e jej zmieniæ lub jej wycofaæ. System umo¿liwia modyfikacjê i wycofanie oferty do up³ywu terminu sk³adania ofert. Tre¶æ oferty jest zaszyfrowana a tym samym widoczna wy³±cznie dla Wykonawcy do up³ywu terminu otwarcia ofert.
6. W przypadku jakichkolwiek w±tpliwo¶ci zwi±zanych z zasadami korzystania z Platformy, a w szczególno¶ci: z za³o¿eniem konta, zalogowaniem siê na konto, z³o¿eniem ofert, komunikacj± z Zamawiaj±cym za po¶rednictwem konta - wszelkie pytania i pro¶by o wyja¶nienie nale¿y kierowaæ bezpo¶rednio do operatora platformy, którym jest Marketplanet - Otwarty Rynek Elektroniczny S.A. za pomoc± nastêpuj±cych kana³ów komunikacji:
1) telefonicznie pod numerem: +48 (22) 25 72 223, (infolinia dostêpna w dni robocze, w godzinach 9.00-17.00);
2) czat pod adresem: https://oneplace.marketplanet.pl;
3) e-mail: oneplace@marketplanet.pl;
lub inny sposób wskazany bezpo¶rednio na stronie Platformy.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): KLAUZULA INFORMACYJNA
(dotyczy oferentów oraz osób reprezentuj±cych oferentów
w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego)
Zamawiaj±cy realizuj±c obowi±zek wynikaj±cy z art. 13 Rozporz±dzenia UE 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. (dalej: RODO) informuje, ¿e w zwi±zku z og³oszeniem o planowanym zamówieniu oraz prowadzonym w tym celu wyborem wykonawcy informujê ¿e:
1. Administratorem w rozumieniu art. 4 pkt 7) RODO danych osobowych przekazanych przez oferentów oraz osób reprezentuj±cych oferentów w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Kaliszu. Kontakt z administratorem jest mo¿liwy za po¶rednictwem adresu e-mail: sekretariat@krwiodawstwo.kalisz.pl
2. Administrator wyznaczy³ Inspektora Ochrony Danych, którym jest Jacek Go³dych (IOD). W sprawach dotycz±cych przetwarzania Pañstwa danych osobowych lub realizacji swoich praw, mo¿ecie siê Pañstwo kontaktowaæ za po¶rednictwem poczty elektronicznej pod adresem e-mail: iod@krwiodawstwo.kalisz.pl lub pod nr tel. +48 518 053 702.
3. Pani/Pana dane osobowe bêd± przetwarzane w celach:
a) wyboru najkorzystniejszej oferty w zwi±zku z og³oszonym zamówieniem publicznym,
b) prowadzenia sprawozdawczo¶ci finansowej,
c) archiwalnych,
4. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie:
a) art. 6 ust. 1 lit. c RODO (wype³nienie obowi±zku prawnego ci±¿±cego na administratorze),
b) art. 6 ust. 1 lit. e RODO (wykonywanie zadañ w interesie publicznym),
c) w przypadku pkt. 3 litera b) tak¿e: ustawa o finansach publicznych; ustawa o rachunkowo¶ci; ustawa Ordynacja podatkowa; ustawa o podatku dochodowym od osób fizycznych; rozporz±dzenie Ministra Rozwoju i Finansów w sprawie sprawozdawczo¶ci bud¿etowej; rozporz±dzenie Ministra Finansów w sprawie wystawiania faktur.
5. Odbiorc± Pani/Pana danych osobowych s± us³ugobiorcy i jego upowa¿nieni pracownicy, którym przekazano przetwarzanie danych osobowych realizuj±c us³ugi na rzecz Administratora na podstawie zawartych umów powierzenia, w szczególno¶ci podmioty ¶wiadcz±ce us³ugi prawne i doradcze, informatyczne i audytowe.
6. Dane osobowe bêd± przechowywane przez okres:
a) 4 lat od momentu dokonania wyboru najkorzystniejszej oferty,
b) w przypadku realizacji roszczeñ przys³uguj±cych oferentom w zwi±zku z wyborem wykonawcy dane bêd± przetwarzane do wyczerpania przys³uguj±cych stronom ¶rodków ochrony prawnej,
7. Osoba, której dane dotycz± mo¿e skorzystaæ wobec Administratora z nastêpuj±cych praw:
a) prawo dostêpu do tre¶ci swoich danych,
b) prawo ich sprostowania,
c) prawo do usuniêcia lub ograniczenia przetwarzania,
d) prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
e) prawo przenoszenia danych.
8. Osoba której dane dotycz± posiada tak¿e prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych.
9. Podanie danych osobowych jest dobrowolne jednak niezbêdne do udzia³u w wyborze najkorzystniejszej oferty na realizacjê zamówienia publicznego. Niepodanie danych osobowych skutkuje brakiem udzia³u w postêpowaniu ofertowym i oceny z³o¿onej oferty oraz zawarcia umowy na realizacjê zamówienia.
10. Pani/Pana dane osobowe bêd± przetwarzane w systemach informatycznych, jednak Administrator nie bêdzie podejmowa³ decyzji w sposób zautomatyzowany, w tym w formie profilowania.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): KLAUZULA INFORMACYJNA
(dotyczy oferentów oraz osób reprezentuj±cych oferentów
w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego)
Zamawiaj±cy realizuj±c obowi±zek wynikaj±cy z art. 13 Rozporz±dzenia UE 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. (dalej: RODO) informuje, ¿e w zwi±zku z og³oszeniem o planowanym zamówieniu oraz prowadzonym w tym celu wyborem wykonawcy informujê ¿e:
1. Administratorem w rozumieniu art. 4 pkt 7) RODO danych osobowych przekazanych przez oferentów oraz osób reprezentuj±cych oferentów w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Kaliszu. Kontakt z administratorem jest mo¿liwy za po¶rednictwem adresu e-mail: sekretariat@krwiodawstwo.kalisz.pl
2. Administrator wyznaczy³ Inspektora Ochrony Danych, którym jest Jacek Go³dych (IOD). W sprawach dotycz±cych przetwarzania Pañstwa danych osobowych lub realizacji swoich praw, mo¿ecie siê Pañstwo kontaktowaæ za po¶rednictwem poczty elektronicznej pod adresem e-mail: iod@krwiodawstwo.kalisz.pl lub pod nr tel. +48 518 053 702.
3. Pani/Pana dane osobowe bêd± przetwarzane w celach:
a) wyboru najkorzystniejszej oferty w zwi±zku z og³oszonym zamówieniem publicznym,
b) prowadzenia sprawozdawczo¶ci finansowej,
c) archiwalnych,
4. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie:
a) art. 6 ust. 1 lit. c RODO (wype³nienie obowi±zku prawnego ci±¿±cego na administratorze),
b) art. 6 ust. 1 lit. e RODO (wykonywanie zadañ w interesie publicznym),
c) w przypadku pkt. 3 litera b) tak¿e: ustawa o finansach publicznych; ustawa o rachunkowo¶ci; ustawa Ordynacja podatkowa; ustawa o podatku dochodowym od osób fizycznych; rozporz±dzenie Ministra Rozwoju i Finansów w sprawie sprawozdawczo¶ci bud¿etowej; rozporz±dzenie Ministra Finansów w sprawie wystawiania faktur.
5. Odbiorc± Pani/Pana danych osobowych s± us³ugobiorcy i jego upowa¿nieni pracownicy, którym przekazano przetwarzanie danych osobowych realizuj±c us³ugi na rzecz Administratora na podstawie zawartych umów powierzenia, w szczególno¶ci podmioty ¶wiadcz±ce us³ugi prawne i doradcze, informatyczne i audytowe.
6. Dane osobowe bêd± przechowywane przez okres:
a) 4 lat od momentu dokonania wyboru najkorzystniejszej oferty,
b) w przypadku realizacji roszczeñ przys³uguj±cych oferentom w zwi±zku z wyborem wykonawcy dane bêd± przetwarzane do wyczerpania przys³uguj±cych stronom ¶rodków ochrony prawnej,
7. Osoba, której dane dotycz± mo¿e skorzystaæ wobec Administratora z nastêpuj±cych praw:
a) prawo dostêpu do tre¶ci swoich danych,
b) prawo ich sprostowania,
c) prawo do usuniêcia lub ograniczenia przetwarzania,
d) prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
e) prawo przenoszenia danych.
8. Osoba której dane dotycz± posiada tak¿e prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych.
9. Podanie danych osobowych jest dobrowolne jednak niezbêdne do udzia³u w wyborze najkorzystniejszej oferty na realizacjê zamówienia publicznego. Niepodanie danych osobowych skutkuje brakiem udzia³u w postêpowaniu ofertowym i oceny z³o¿onej oferty oraz zawarcia umowy na realizacjê zamówienia.
10. Pani/Pana dane osobowe bêd± przetwarzane w systemach informatycznych, jednak Administrator nie bêdzie podejmowa³ decyzji w sposób zautomatyzowany, w tym w formie profilowania.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RCKiK/18-I/22/2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa paliw p³ynnych i dodatków paliwowych na potrzeby Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Kaliszu.
Przewidywane ilo¶ci:
1) olej napêdowy (ON) – 90.000 L
2) benzyna bezo³owiowa Pb 95 – 2.500 L
3) p³yn AdBlue – 1.000 L
3. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawieraj± za³±czniki do SWZ: „Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia – obowi±zki Wykonawcy”, „Formularz ofertowy” oraz „Projektowane postanowienia umowy”.
4. Termin realizacji dostaw sukcesywnie w okresie 24 miesiêcy od podpisania umowy.
5. Kody CPV opisuj±ce zamówienia:
09100000-0 – Paliwa
09132100-4 – Benzyna bezo³owiowa
09134000-7 – Oleje napêdowe
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09100000-0 - Paliwa
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
09132100-4 - Benzyna bezo³owiowa
09134000-7 - Oleje napêdowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:
Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do niewykorzystania pe³nego limitu ilo¶ciowego przedmiotu zamówienia, jednak¿e nie bêdzie to stanowiæ wiêcej ni¿ 30 % ca³kowitej ilo¶ci zamówienia. Zamawiaj±cy ma prawo skorzystaæ z niewykorzystania pe³nego limitu ilo¶ciowego przedmiotu zamówienia na zasadach i trybie opisanym poni¿ej:1) Zamawiaj±cy mo¿e z prawa niewykorzystania pe³nego limitu ilo¶ciowego przedmiotu zamówienia skorzystaæ w ca³o¶ci lub skorzystaæ w czê¶ci;
2) Zamawiaj±cy skorzysta z prawa niewykorzystania pe³nego limitu ilo¶ciowego przedmiotu zamówienia w nastêpuj±cych okoliczno¶ciach: w przypadku zmniejszenia zapotrzebowania na paliwo, dodatki paliwowe,
3) niewykorzystanie pe³nego limitu ilo¶ciowego przedmiotu zamówienia jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiaj±cego, w przypadku, gdy Zamawiaj±cy nie zrealizuje dostawy o warto¶ci okre¶lonej w umowie, Wykonawcy nie przys³uguj± ¿adne roszczenia z tego tytu³u wobec Zamawiaj±cego.
4) W przypadku skorzystania przez Zamawiaj±cego z prawa niewykorzystania pe³nego limitu ilo¶ciowego przedmiotu zamówienia, wynagrodzenie Wykonawcy obejmowaæ bêdzie tylko te ilo¶ci, które faktycznie zostan± zrealizowane przez Zamawiaj±cego;
5) Skorzystanie z prawa niewykorzystania pe³nego limitu ilo¶ciowego przedmiotu zamówienia musi byæ poprzedzone zawiadomieniem Wykonawcy przez Zamawiaj±cego, ¿e zamierza z prawa tego skorzystaæ nie pó¼niej ni¿ 1 miesi±c przed zakoñczeniem trwania umowy;
6) Aktywacja prawa niewykorzystania pe³nego limitu ilo¶ciowego przedmiotu zamówienia nastêpuje w dniu przekazania Wykonawcy za pomoc± poczty elektronicznej informacji o zamiarze skorzystania z tego prawa przez Zamawiaj±cego.
7) Wykonawca niezw³ocznie potwierdzi fakt otrzymania informacji o aktywacji prawa niewykorzystania pe³nego limitu ilo¶ciowego przedmiotu zamówienia.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Tak
4.2.12.) Opis wznowienia
Zamawiaj±cy przewiduje wznowienie zamówienia w IV kwartale 2025 r.4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Wybór najkorzystniejszej oferty zostanie dokonany na podstawie poni¿szych kryteriów:
a) „Cena brutto (C)”
b) ,,Wysoko¶æ udzielonego rabatu (R)”
c) „ilo¶æ stacji paliw na terenie województwa wielkopolskiego (S)”
2. Za najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta niepodlegaj±ca odrzuceniu, z najwy¿szym wynikiem bêd±cym sum± punktów uzyskanych w ka¿dym kryterium oceny ofert, opisanych powy¿ej, tj.:
Ocena koñcowa = C + R + S
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: ,,Wysoko¶æ udzielonego rabatu (R)”
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: „ilo¶æ stacji paliw na terenie województwa wielkopolskiego (S)”
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. O udzielenie zamówienia (zgodnie z art. 112 ustawy Pzp), mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± okre¶lone przez Zamawiaj±cego warunki udzia³u w postêpowaniu, w zakresie:1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owych warunków w tym zakresie.
2) uprawieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Za spe³niaj±cych wy¿ej wymieniony warunek Zamawiaj±cy uzna Wykonawców posiadaj±cych aktualn± koncesjê na prowadzenie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie obrotu (sprzeda¿y) paliwami ciek³ymi wydan± przez Prezesa Urzêdu Regulacji Energetyki.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owych warunków w tym zakresie.
4) zdolno¶ci technicznej i zawodowej:
Za spe³niaj±cych wy¿ej wymieniony warunek Zamawiaj±cy uzna Wykonawców którzy dysponuj± minimum jedn± stacj± czynn± 24 godziny na dobê prowadz±c± sprzeda¿ paliw do samochodów przy wykorzystaniu bezgotówkowych kart paliwowych w ka¿dym mie¶cie wojewódzkim oraz minimum dwoma stacjami czynnymi 24 godziny na dobê prowadz±cymi sprzeda¿ paliw do samochodów przy wykorzystaniu bezgotówkowych kart paliwowych na terenie miasta Kalisza.
Wszystkie wskazane stacje paliw p³ynnych musz± spe³niaæ wymogi przewidziane w Rozporz±dzeniu Ministra Klimatu i ¦rodowiska z dnia 24 lipca 2023 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadaæ bazy i stacje paliw p³ynnych, bazy i stacje gazu p³ynnego, ruroci±gi przesy³owe dalekosiê¿ne s³u¿±ce do transportu ropy naftowej i produktów naftowych i ich usytuowanie (Dz. U. z 2023r. poz. 1707 z pó¼n. zm.).
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Na potwierdzenie, ¿e Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postêpowania do oferty nale¿y z³o¿yæ o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postêpowania.
2. Zamawiaj±cy wezwie Wykonawcê, którego oferta zostanie najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych ¶rodków dowodowych, aktualnych na dzieñ ich z³o¿enia (art. 274 ust. 1 ustawy Pzp), tj.:
1) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej w zakresie art. 109 ust. 1 pkt. 4) ustawy Pzp, sporz±dzony nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji,
2) o¶wiadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, tj. o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê lub ofertê czê¶ciow± albo o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty lub oferty czê¶ciowej niezale¿nie od innego Wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. Na potwierdzenie, ¿e Wykonawca spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu wraz z ofert± nale¿y z³o¿yæ o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
2. Zamawiaj±cy wezwie Wykonawcê, którego oferta zostanie najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych ¶rodków dowodowych, aktualnych na dzieñ ich z³o¿enia (art. 274 ust. 1 ustawy Pzp), tj.:
1) aktualn± koncesjê na prowadzenie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie obrotu (sprzeda¿y) paliwami ciek³ymi wydan± przez Prezesa Urzêdu Regulacji Energetyki. – na potwierdzenie spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu.
2) wykaz stacji paliw bêd±cych w dyspozycji Wykonawcy, potwierdzaj±cy spe³nienie warunku w zakresie posiadania minimum jednej stacji czynnej 24 godziny na dobê prowadz±cej sprzeda¿ paliw do samochodów przy wykorzystaniu bezgotówkowych kart paliwowych w ka¿dym mie¶cie wojewódzkim oraz minimum dwóch stacji czynnych 24 godziny na dobê prowadz±cych sprzeda¿ paliw do samochodów przy wykorzystaniu bezgotówkowych kart paliwowych na terenie miasta Kalisza – na potwierdzenie spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu.
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1. Z postêpowania o udzielenie zamówienia wyklucza siê podmioty, o których mowa w my¶l art. 7.1 ustawy o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³aniu wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz.U. z 2022 poz. 835)1) wykonawcê oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisanego na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
2) wykonawcê oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdzia³aniu praniu pieniêdzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisana na listê lub bêd±ca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³a wpisana na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
3) wykonawcê oraz uczestnika konkursu, którego jednostk± dominuj±c± w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia29 wrze¶nia 1994 r. o rachunkowo¶ci (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisany na listê lub bêd±cy tak± jednostk± dominuj±c± od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³ wpisany na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3.
3. Wykonawca mo¿e zostaæ wykluczony przez Zamawiaj±cego na ka¿dym etapie postêpowania o udzielenie zamówienia.
4. W celu potwierdzenia, ¿e Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postêpowania do oferty nale¿y za³±czyæ o¶wiadczenie i niepodleganiu wykluczeniu w postêpowaniu – Za³±cznik do SWZ – w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1) W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu sk³ada ka¿dy z Wykonawców. O¶wiadczenie to ma potwierdzaæ brak podstaw wykluczenia w postêpowaniu.2) Oferta wspólna, sk³adana przez dwóch lub wiêcej Wykonawców, powinna spe³niaæ nastêpuj±ce wymagania:
a) oferta wspólna powinna byæ sporz±dzona zgodnie z SWZ,
b) sposób sk³adania dokumentów w ofercie wspólnej:
dokumenty, dotycz±ce w³asnej firmy, takie jak np. o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia sk³ada ka¿dy z Wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln± we w³asnym imieniu,
dokumenty wspólne takie jak np. formularz ofertowy, formularz cenowy, dokumenty podmiotowe i przedmiotowe, sk³ada pe³nomocnik Wykonawców w imieniu wszystkich Wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln±.
c) Kopie dokumentów dotycz±cych ka¿dego z Wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln±, musza byæ po¶wiadczone za zgodno¶æ z orygina³em przez osobê lub osoby upowa¿nione do reprezentowania tych wykonawców.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zmiany umowy dokonuje siê w formie pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci, z tym ¿e zgodnie z art. 455 ustawy Prawo zamówieñ publicznych istotna zmiana postanowieñ zawartej umowy mo¿e nast±piæ jedynie w sytuacji obiektywnej konieczno¶ci wprowadzenia zmiany w ni¿ej podanym zakresie:1) w czê¶ci dotycz±cej wysoko¶ci wynagrodzenia brutto, która bêdzie wynikaæ ze zmiany w prawie w³a¶ciwym dla podatku od towarów i us³ug VAT - w razie zmiany stawki podatku VAT po zawarciu niniejszej umowy, strony obowi±zywaæ bêdzie nowa stawka podatku z dat± wprowadzenia jej w ¿ycie przepisami, a zmiana kwoty brutto warto¶ci umowy z tego tytu³u jest akceptowana przez strony bez konieczno¶ci sk³adania dodatkowych o¶wiadczeñ i zmiany umowy.
2) w czê¶ci dotycz±cej danych podmiotowych Wykonawcy (np.: zmiana siedziby, adresu i nazwy podmiotu wykonuj±cego przedmiotow± dostawê) w zwi±zku z wewnêtrzn± reorganizacj± w ramach prowadzonej dzia³alno¶ci lub wynikaj±ca z przekszta³cenia podmiotowego po stronie wykonawcy w formie sukcesji uniwersalnej.
3) w czê¶ci dotycz±cej wysoko¶ci wynagrodzenia, która bêdzie wynikaæ z wprowadzenia przez Wykonawcê nowych, ni¿szych w stosunku do obowi±zuj±cych w umowie, cen za przedmiot zamówienia,
4) zmiany terminu obowi±zywania umowy - w przypadku gdy w okresie obowi±zywania umowy nie zostanie zamówiona przez Zamawiaj±cego ca³kowita ilo¶æ przedmiotu zamówienia, okre¶lona w umowie, dopuszcza siê przed³u¿enie okresu obowi±zywania umowy o okres nie d³u¿szy ni¿ 6 miesiêcy,
5) zmiany w obowi±zuj±cych przepisach prawa maj±ce wp³yw na przedmiot i warunki umowy oraz zmiana sytuacji prawnej lub faktycznej Wykonawcy i/lub Zamawiaj±cego skutkuj±ca niemo¿liwo¶ci± realizacji przedmiotu zamówienia;
6) powstania nadzwyczajnych okoliczno¶ci (nie bêd±cych „si³a wy¿sz±”), gro¿±cych ra¿±c± strat±, których strony nie przewidzia³y przy zawarciu umowy;
7) zmiany wynikaj±ce z powstania niezgodno¶ci pomiêdzy zapisami umowy a tre¶ci± oferty i/lub SWZ.
2. Wy¿ej wymienione zmiany z zastrze¿eniem mog± byæ dokonane na wniosek Zamawiaj±cego lub Wykonawcy, za zgod± obu stron i zostan± wprowadzone do umowy aneksem.
3. Zamawiaj±cy przewiduje tak¿e mo¿liwo¶æ wprowadzenia zmiany wysoko¶ci wynagrodzenia Wykonawcy z tytu³u realizacji Umowy, w przypadku:
1) zmiany stawki podatku od towarów i us³ug oraz podatku akcyzowego,
2) zmiany wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê albo wysoko¶ci minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracê,
3) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub ubezpieczenie zdrowotne,
4) zasad gromadzenia i wysoko¶ci wp³at do pracowniczych planów kapita³owych, o których mowa w ustawie z dnia 4 pa¼dziernika 2018 r. o pracowniczych planach kapita³owych (t. j. Dz.U. z 2020 r., poz. 1342 ze zm.)
- je¿eli zmiany te bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcê.
4. Warunkiem wprowadzenia zmiany wynagrodzenia na skutek okoliczno¶ci wskazanych w ustêpie poprzedzaj±cym, jest przed³o¿enie przez Wykonawcê Zamawiaj±cemu pisemnego wniosku w tym przedmiocie, zawieraj±cego co najmniej:
1) wskazanie przepisów, które uleg³y zmianie (z okre¶leniem daty wej¶cia w ¿ycie zmian) oraz szczegó³owe uzasadnienie wp³ywu tych zmian na koszty wykonania zamówienia, i dok³adne okre¶lenie wysoko¶ci zmiany tych kosztów;
2) okre¶lenie wysoko¶ci nowego wynagrodzenia wraz z przedstawieniem szczegó³owej kalkulacji kwoty, o jak± wynagrodzenie ma ulec zmianie;
3) wskazanie daty, od której nast±pi b±d¼ nast±pi³a zmiana kosztów realizacji przedmiotu umowy (nie wcze¶niejszej ni¿ data wej¶cia w ¿ycie w³a¶ciwych przepisów).
5. Zmiana wynagrodzenia wymaga aneksu do umowy, sporz±dzonego w formie pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-12-08 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://krwiodawstwo-kalisz.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-12-08 10:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-01-05
INNE PRZETARGI Z KALISZA
- Dostawa i monta¿ mebli w ramach pierwszego wyposa¿enia placówki opiekuñczo-wychowawczej typu interwencyjnego przy ul. Garncarskiej w Kaliszu.
- Kompleksowa us³uga sprz±tania i utrzymania czysto¶ci w budynku Centrum Kultury i Sztuki w Kaliszu oraz w Radiu Centrum w Kaliszu.
- Wykonywanie drobnych remontów, konserwacji, napraw i usuwanie awarii w zakresie robót ogólnobudowlanych w zasobie zarz±dzanym przez MZBM w Kaliszu, w podziale na dwie czê¶ci.
- Budowa o¶wietlenia zewnêtrznego w m. Zduny ul. ¯ytnia oraz ul. Ogrodowa, gm. Opatówek - ETAP I
- Druk i dostawa ksi±¿ki pt. ZNACZENIE POLSKICH ¦RODOWISK POLITYCZNYCH XIX WIEKU DLA FORMOWANIA KADR ODRODZONEJ POLSKI HISTORIA I BIOGRAFIE
- Opracowanie niezbêdnej dokumentacji dla zadania pn. "Przebudowa dachu Teatru z dostosowaniem do zaleceñ ekspertyzy technicznej przeciwpo¿arowej z modernizacj± sceny i widowni"
wiêcej: przetargi w Kaliszu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZAKUP OLEJU NAPÊDOWEGO, ETYLINY I AD BLUE Z TANKOWANIEM POJAZDÓW W 2026 ROKU
- Dostawa paliw p³ynnych do pojazdów, maszyn i urz±dzeñ Powiatowego Zarz±du Dróg w Bielsku Podlaskim w 2026 roku
- Sukcesywny zakup paliw w systemie bezgotówkowym na podstawie kart flotowych dla Zak³adu Gospodarki Komunalnej w O¶nie Lubuskim i Centrum Us³ug Wspólnych w O¶nie Lubuskim na lata 2026 - 2027
- Zakup paliw p³ynnych na potrzeby Urzêdu Gminy Tarnów i Ochotniczych Stra¿y Po¿arnych na terenie Gminy Tarnów w roku 2026.
- Sukcesywny zakup paliw p³ynnych w systemie bezgotówkowym na potrzeby Urzêdu Gminy Ko¶cielisko oraz jednostek podleg³ych.
- Sukcesywna dostawa paliwa - oleju napêdowego ON dla Gminy Dolice, w okresie 12 m-cy
wiêcej: Paliwa »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.





