Ogłoszenie z dnia 2025-10-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00443949/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-09-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont budynku magazynowego - etap II
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MUZEUM ZIEMI MIĘDZYRZECKIEJ IM. ALFA KOWALSKIEGO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000636063
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Podzamcze 2
1.5.2.) Miejscowość: Międzyrzecz
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-300
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@muzeum.miedzyrzecz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.muzeum.miedzyrzecz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-dc2ce90a-7166-493c-9407-d1be3afac5f31.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont budynku magazynowego - etap II2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dc2ce90a-7166-493c-9407-d1be3afac5f3
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00505404
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00037950/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Remont budynku magazynowego - etap II
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00443949
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.1. Przedmiotem zamówienia jest remont budynku magazynowego, zlokalizowanego na działce nr 375/4, obręb Międzyrzecz 2, ul. Podzamcze 2, 66-300 Międzyrzecz.
1.2. Zakres przedmiotowej inwestycji obejmuje remont budynku magazynowego w następującym zakresie:
- wymiana stolarki okiennej i bram drewnianych,
- wymiana istniejących tynków w części cokołowej i zastosowanie tynków renowacyjnych,
- pomalowanie całej elewacji,
- wykonanie napraw zniszczonych tynków wewnętrznych i pomalowaniu wszystkich ścian wewnętrznych,
- wykonanie nowej opaski żwirowej wokół budynku od strony północnej, wschodniej i południowej,
- rozbiórka betonowych utwardzeń wylewanych przed bramami wjazdowymi i uzupełnieniu nawierzchni z trylinki,
- wymiana balustrady schodów wewnętrznych i wykonaniu naprawy stopni z reprofilacją,
- naprawa ubytków i wyrównanie betonowych posadzek wewnątrz budynku,
- wykonaniu naprawy betonowej podłogi i ułożeniu nowej posadzki z płytek na poddaszu.
Zamawiający rezygnuje z wykonania w ramach niniejszego postępowania o zamówienie publiczne - objętego dokumentacją projektową - następującego zakresu robót: wykonania na piętrze budynku ściany działowej z pustaków, montażu ościeżnic dla drzwi wewnętrznych oraz montażu skrzydeł drzwiowych pełnych wewnętrznych.
Uwaga: Projekt Architektoniczno-Budowlany pn. „Przebudowa konstrukcji dachu, wymiana instalacji odgromowej i remont budynku magazynowego”, wykonany przez Autorską Pracownię Architektoniczną mgr inż. architekt Katarzyna Kuszyńska, obejmuje także inne elementy budynku magazynowego, które nie są objęte niniejszym zamówieniem i zrealizowane zostały w ramach wcześniejszego zamówienia tj. do dnia 29.08.2025 r. wykonano następujące roboty budowlane:
- wykonano wieniec i trzpienie żelbetowe w ścianach kolankowych podłużnych,
- wykonano przebudowę konstrukcji dachu polegającą na wykonaniu wieńca pod murłatą (bez podwyższania ściany kolankowej),
- wymieniono konstrukcję oraz pokrycie dachu,
- wymieniono okno dachowe,
- wymieniono rynny i rury spustowe oraz obróbki blacharskie,
- wymieniono instalację odgromową na nową,
- rozebrano na piętrze ścianki z cegieł oraz zdemontowano skrzydła drzwiowe wewnętrzne.
1.3. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową i Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót zawartymi w załączniku nr 1 do SWZ. 1.4. Zamawiający informuje, że przedmiary robót stanowią jedynie dokument pomocniczy a ilości podane w przedmiarze nie są podstawą wyceny przedmiotu zamówienia dla Wykonawcy, a jedynie mają na celu określenie technologii wykonania robót. W celu dokonania pełnej wyceny robót każdy z Wykonawców zobowiązany jest przed złożeniem oferty zapoznać się z dokumentacją projektową, STWiOR oraz zapisami niniejszej SWZ. 1.5. W cenie ryczałtowej zadania należy ująć wszystkie koszty niezbędne do kompletnego wykonania przedmiotu zamówienia min. koszty transportu materiałów, rusztowań, oraz wszelkie inne koszty niezbędne do prawidłowego i kompletnego wykonania zadania. 1.6. W przypadku wątpliwości Zamawiającego co do jakości, technologii robót, wbudowanych materiałów (pomimo przedstawienia przez Wykonawcę pozytywnych wyników badań, atestów, certyfikatów, deklaracji itp.) Zamawiający jest uprawniony do zlecenia badań niezależnemu laboratorium badawczemu/rzeczoznawcy. W przypadku uzyskania negatywnych wyników badań laboratoryjnych/ekspertyz potwierdzających nieprawidłową jakość wykonanego elementu/robót, wbudowanych materiałów, koszt wykonania tych badań laboratoryjnych/ekspertyzy rzeczoznawcy obciąża Wykonawcę. 1.7. Roboty budowlane objęte niniejszym zamówieniem należy prowadzić zgodnie i w zakresie opracowanej dokumentacji projektowej przez Autorską Pracownię Architektoniczną mgr inż. architekt Katarzyna Kuszyńska
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45321000-3 - Izolacja cieplna
45443000-4 - Roboty elewacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 426858,72 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 431721,53 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 426858,72 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "TOMBUD" PAWEŁ JEZIORSKI
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210451579
7.3.3) Ulica: Jagielnik 10a
7.3.4) Miejscowość: Międzyrzecz
7.3.5) Kod pocztowy: 66-300
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 426858,72 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
INNE PRZETARGI Z MIĘDZYRZECZA
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej polegającej na sprzedaży i świadczeniu usługi dystrybucji energii elektrycznej dla obiektów Szpitala Międzyrzeckiego Sp. z o.o. w Międzyrzeczu
- Usługa dowozu wraz z zapewnieniem opieki w trakcie przewozu dzieci zamieszkałych na terenie gminy Międzyrzecz w 2026 r.
- Modernizacja bazy magazynowej w zakresie remontu magazynu oraz adaptacji pomieszczenia na węzeł sanitarny w magazynie realizowana w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025/2026
- Dostawa i montaż wyposażenia pracowni językowej do SP2 w ramach realizacji projektu pn. "Akademia zdolnych uczniów w gminie Międzyrzecz"
- Świadczenie usług asystencji osobistej, o której mowa w Programie "Asystent osobisty osoby z niepełnosprawnością " - edycja 2026
- Dostawa, wdrożenie i uruchomienie oprogramowania systemowego dla Gminy Międzyrzecz w ramach projektu "Rozwój i rozbudowa e-administracji w samorządach MOF - Gmina Międzyrzecz".
więcej: przetargi w Międzyrzeczu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Osiek nad Notecią - utworzenie miejsc opieki nad dziećmi do lat 3 - Aktywny Maluch
- Poprawa jakości edukacji poprzez przebudowę pomieszczeń Szkoły Podstawowej w Werbkowicach
- Remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z robotami towarzyszącymi przy ul. Toruńskiej 15 w Grudziądzu z podłączeniem budynku do miejskiej sieci ciepłowniczej
- Budowa budynku wielorodzinnego przy ulicy Sądeckiej w Rabce-Zdroju
- Budowa ogólnodostępnego placu sportowo-rekreacyjnego przy Zespole Szkół nr 2 w Żyrardowie
- "Poprawa efektywności energetycznej budynku I Liceum Ogólnokształcącego z Oddziałami Dwujęzycznymi zlokalizowanego przy ul. I. Paderewskiego 17 w Wałbrzychu"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





