eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radecznica › Sukcesywna dostawa oleju opałowego lekkiego



Ogłoszenie z dnia 2022-12-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa oleju opałowego lekkiego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Radecznica

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950368546

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: B. Prusa 21

1.5.2.) Miejscowość: Radecznica

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-463

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.7.) Numer telefonu: 846818001

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ezamowienia@gminaradecznica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminaradecznica.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://gminaradecznica.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywna dostawa oleju opałowego lekkiego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a51269fb-6fe3-11ed-abdb-a69c1593877c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00505271

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00019655/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Sukcesywna dostawa oleju opałowego lekkiego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00465914/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.12.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 388066,68 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: „Sukcesywna dostawa oleju opałowego lekkiego”.
2. Zamawiający szacuje, że łączna ilość oleju opałowego w okresie obowiązywania umowy wyniesie 60m3 (+/- 20%), co oznacza, że ilość zamawianego oleju, może być większa lub mniejsza od zakładanej o 20%. Skorzystanie przez Zamawiającego z opcji uzależnione jest od warunków atmosferycznych, które determinują większe lub mniejsze zużycie oleju opałowego będącego przedmiotem umowy.
3. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia na własny koszt i ryzyko do kotłowni mieszczących się w budynku:
a) Urzędu Gminy w Radecznicy, ul. B. Prusa 21 (do dyspozycji zbiorniki o łącznej pojemności 6 m3),
b) przy ul. B. Prusa 65A w Radecznicy (do dyspozycji zbiorniki o łącznej pojemności 4 m3),
c) Publicznej Szkoły Podstawowej im. św. Antoniego z Padwy w Radecznicy, ul. Gwarna 4 (do dyspozycji zbiorniki o łącznej pojemności 10 m3),
d) Publicznej Szkoły Podstawowej im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Gorajcu, Gorajec – Stara Wieś 114 (do dyspozycji zbiorniki o łącznej pojemności 10 m3),
e) Publicznej Szkoły Podstawowej im. bł. ks. Zygmunta Pisarskiego w Czarnymstoku, Czarnystok 129a (do dyspozycji zbiorniki o łącznej pojemności 4,5 m3).
4. Dostarczony olej opałowy musi spełniać wszystkie standardy jakościowe według Polskiej Normy PN-C-96024 w zakresie oleju opałowego lekkiego gatunku L1 w temperaturze referencyjnej 15 stopni C.
5. Dostawa oleju opałowego będzie realizowana sukcesywnie w trakcie trwania umowy, zgodnie ze zgłaszanym zapotrzebowaniem przez poszczególne jednostki, wobec czego rzeczywista ilość zamawianego w okresie realizacji zadania oleju opałowego przez poszczególne jednostki, będzie zależna od ich faktycznych potrzeb.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09135100-5 - Olej opałowy

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 369733,57 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 376516,26 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 369733,57 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PETROLUX Anna Pawłat

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7132829934

7.3.4) Miejscowość: Olszanka 117

7.3.5) Kod pocztowy: 23-110

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 443680,28 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.