Ogłoszenie z dnia 2025-10-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00427821/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-09-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Budowa oczyszczalni ścieków w Krzyżanowicach”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Krzyżanowice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258440
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Główna 5
1.5.2.) Miejscowość: Krzyżanowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 47-450
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki
1.5.7.) Numer telefonu: (+48)324194050
1.5.8.) Numer faksu: (+48)324194234
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@krzyzanowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.krzyzanowice.pl/bip/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8f7aad34-edf6-4922-864e-dd4eb08609631.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Budowa oczyszczalni ścieków w Krzyżanowicach”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8f7aad34-edf6-4922-864e-dd4eb0860963
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00505247
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00042542/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.11 Budowa oczyszczalni ścieków w Krzyżanowicach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00427821
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Gp-Zp.27101.11.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1323202,73 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia publicznego jest wykonanie robót i czynności związanych z realizacją zadania pn.: „Budowa oczyszczalni ścieków w Krzyżanowicach” w tym wykonanie wszystkich prac opisanych w dokumentacji: projekcie, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz w przedmiarze robót, jakie z technicznego punktu widzenia są konieczne do prawidłowego wykonania i oddania do użytkowania przedmiotowego zadania.
Zakres zadania obejmuje m.in.:
wykonanie drogi dojazdowej od granicy działki DK (bez zjazdu);
montaż mechaniczno-biologicznej oczyszczalni ścieków wraz z rozdzielką zasilająco-sterującą, automatyką wyposażona w niskoobciążone obrotowe złoża tarczowe ze stacją zlewną umożliwiającą wprowadzenie ścieków z pojazdów sanitarnych;
montaż stacji z systemem monitoringu, powiadamiania dla zarządcy, alarmem informującym o włamaniu, systemem dozoru poprzez kamery, panel sterowniczy itd.
odprowadzenie do rowu;
wykonanie ogrodzenia z bramą wjazdową;
montaż lampy solarnej.
2. Lokalizacja obiektu: Krzyżanowice, ul. Wyzwolenia, działka nr 399, 398.
3. Prace należy prowadzić zgodnie z uzgodnieniami branżowymi. Wszelkie koszty i opłaty związane z wykonaniem wszystkich czynności niezbędnych do prawidłowego wykonania zadania Wykonawca winien uwzględnić w swojej ofercie.
4. Wszystkie materiały budowlane przed ich zastosowaniem należy uzgodnić z Zamawiającym, a przed wbudowaniem materiałów przedłożyć ich wzory oraz karty techniczne użytych ma-teriałów, atesty, certyfikaty i pozostałe dokumenty inspektorowi nadzoru, potwierdzając zgodność parametrów technicznych z projektem budowlano-wykonawczym. Materiały te zostaną zabudowane po uzyskaniu akceptacji Zamawiającego.
5. Materiały i urządzenia użyte do wykonania przedmiotu umowy powinny odpowiadać,
co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonych w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t. j. Dz.U. z 2025 r. poz. 418), ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (t. j. Dz. U. z 2021r. poz. 1213) oraz wymogom specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót i SWZ.
6. Wykonawca dokona zgłoszeń inspektorom nadzoru oraz właściwym służbom, robót wyma-gających wykonania pomiarów lub oceny stanu technicznego dokonując w konsekwencji wszystkich odbiorów.
7. Zadanie należy wykonać zgodnie z zasadami jakie z prawnego i technicznego punktu widzenia są konieczne do prawidłowego wykonania i oddania do użytkowania przedmiotowego zadania.
8. Wykonawca winien ująć wszystkie inne roboty i czynności niezbędne do prawidłowego zrealizowania i użytkowania powierzonego mu zadania, wykonać wszystkie czynności związane z przestrzeganiem zasad BHP i utrzymaniem porządku na terenie budowy (czynności związanych z BHP i BRD); wykonać wszystkie niezbędne pomiary kontrolne związane z prawidłowością prowadzonych robót; dokonać wszelkich uzgodnień, konsultacji, nadzorów; czynności związane ze składowaniem i utylizacją odpadów, a także inne czynności niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia, które wynikną w trakcie realizacji zamówienia oraz oddania do użytkowania zadania (dodatkowe obowiązki wykonawcy, wynikające z przepisów, pozwoleń).
9. Wykonawca ponosi wszelkie koszty i opłaty związane z wykonaniem czynności niezbęd-nych do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, które uwzględnił w swojej ofercie.
10. Wykonawca oświadcza, że zapoznał się z „dokumentacją” - przekazanymi dokumentami opisującymi wykonanie zadania oraz uznaje dokumenty w niej zawarte za wystarczające do realizacji zadania.
11. Korespondencja stron w sprawach związanych z wykonywaniem umowy odbywać się bę-dzie poprzez zapisy w dzienniku budowy (jeżeli jest wymagany) oraz w drodze korespon-dencji pisemnej doręczanej adresatom za potwierdzeniem odbioru na adresy Stron wskaza-ne w umowie. Przekazanie ich e-mailem uważa się za dostarczone, jeżeli ich treść dotarła do adresata i została niezwłocznie potwierdzona. Strona otrzymująca korespondencję e-mailem, zobowiązana jest na żądanie drugiej strony do niezwłocznego potwierdzenia faktu jej otrzymania.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45122000-8 - Próbne wykopy
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111240-2 - Roboty w zakresie odwadniania gruntu
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1590000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2798250,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1590000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INSTAL-TECH Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6391700011
7.3.3) Ulica: J. von Eichendorffa 2
7.3.4) Miejscowość: Racibórz
7.3.5) Kod pocztowy: 47-400
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
INSTAL-TECH RACIBÓRZ SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
INSTAL-TECH RACIBÓRZ SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1590000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 55 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI KRZYŻANOWICE
- "Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 2.670.000,00 zł z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu gminy Krzyżanowice w 2025 roku"
- "Uzupełnienie zasobów i infrastruktury niezbędnej do realizacji zadań OL i OC na terenie Gminy Krzyżanowice" z podziałem na części
więcej: przetargi KRZYŻANOWICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania części budynku Przedszkola Publicznego w Murowie z Oddziałem Zamiejscowym w Zagwiździu na klub dziecięcy
- Osiek nad Notecią - utworzenie miejsc opieki nad dziećmi do lat 3 - Aktywny Maluch
- Poprawa jakości edukacji poprzez przebudowę pomieszczeń Szkoły Podstawowej w Werbkowicach
- Remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z robotami towarzyszącymi przy ul. Toruńskiej 15 w Grudziądzu z podłączeniem budynku do miejskiej sieci ciepłowniczej
- Budowa sieci wodociągowej na terenie gminy Zakliczyn
- Budowa budynku wielorodzinnego przy ulicy Sądeckiej w Rabce-Zdroju
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





