Og³oszenie z dnia 2023-11-22
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00575969/01 - Wynik z dnia 2023-12-28
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Starostwa Powiatowego w Pabianicach
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Powiat Pabianicki
1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: Starostwo Powiatowe w Pabianicach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472057655
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. marsz. Józefa Pi³sudskiego 2
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Pabianice
1.5.3.) Kod pocztowy: 95-200
1.5.4.) Województwo: ³ódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - £ódzki
1.5.7.) Numer telefonu: +48 42 225 40 00
1.5.8.) Numer faksu: +48 42 215 91 66
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@powiat.pabianice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.powiat.pabianice.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
¦wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Starostwa Powiatowego w Pabianicach
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-8aee49ec-8908-11ee-b55a-a22b2d7f700e
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00505241
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-11-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00071789/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.7 ¦wiadczenie us³ug pocztowych
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki okre¶lone w art. 361 ustawy – us³ugi spo³eczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_pabianice3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_pabianice
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Zamawiaj±cy, zgodnie z § 11 ust. 2 Rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452; dalej: “Rozporz±dzenie w sprawie ¶rodków komunikacji”), okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo - aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na platformazakupowa.pl, tj.:
1.1. sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s,
1.2. komputer klasy PC lub MAC o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
1.3. zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0.,
1.4. w³±czona obs³uga JavaScript,
1.5. zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy format plików .pdf,
1.6. Platformazakupowa.pl dzia³a wed³ug standardu przyjêtego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,
1.7. Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformê zakupow± stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem G³ównego Urzêdu Miar.
1.8. Wykonawca, przystêpuj±c do niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego:
• akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl okre¶lone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem w zak³adce „Regulamin" oraz uznaje go za wi±¿±cy,
• zapozna³ i stosuje siê do Instrukcji sk³adania ofert/wniosków dostêpnej pod linkiem.
Zalecenia dotycz±ce stosowanych formatów przekazywanych plików, kompresji danych, zasad dotycz±cych stosowania kwalifikowanego podpisu elektronicznego okre¶lono w rozdziale XXV - Zalecenia Zamawiaj±cego SWZ.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, ¿e:
1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starosta Pabianicki z siedzib± w Pabianicach, przy ul. Pi³sudskiego 2, 95-200 Pabianice, tel.: 42 225 40 00 faks: 42 215 91 66, e-mail: powiat@powiat.pabianice.pl
2. administrator wyznaczy³ Inspektora Danych Osobowych, z którym mo¿na siê kontaktowaæ pod adresem e-mail: iod@powiat.pabianice.pl pod numerem telefonu 500 610 605;
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z przedmiotowym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 ustawy PZP.
5. Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
6. obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy PZP, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy PZP.
7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
8. posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymaga³oby po stronie administratora niewspó³miernie du¿ego wysi³ku mo¿e zostaæ Pani/Pan zobowi±zana do wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia);
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± PZP oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników);
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem okresu trwania postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego);
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
9. nie przys³uguje Pani/Panu:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
10. przys³uguje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem w³a¶ciwym dla przedmiotowej skargi jest Urz±d Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie dotyczy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: OR.272.60.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Starostwa Powiatowego w Pabianicach w zakresie przyjmowania, sortowania, przemieszczania i dorêczania oraz zwrotów niedorêczonych przesy³ek pocztowych obejmuj±cych przesy³ki listowe i paczki pocztowe.
Wykonawca zobowi±zany bêdzie do realizacji przedmiotu zamówienia na zasadach okre¶lonych w :
- ustawie z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (tj. Dz. U. 2023 r. poz.1640);
- ustawie z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postêpowania administracyjnego (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 775 z pó¼n. zm.);
- ustawie z dnia 18 listopada 2020 r. o dorêczeniach elektronicznych (t. j. Dz. U. z 2023 r. poz. 285 z pó¼n. zm.);
- Regulaminie Generalnym ¦wiatowego Zwi±zku Pocztowego wraz z za³±cznikiem - Regulaminem wewnêtrznym Kongresów, ¦wiatowa Konwencja Pocztowa wraz z Protoko³em koñcowym, Porozumieniem dotycz±cym pocztowych us³ug p³atniczych sporz±dzonym w Dausze dnia 11 pa¼dziernika 2012 r. (Dz. U. z 2015 r., poz. 1522).
- Regulaminie Poczty listowej, ¦wiatowy zwi±zek pocztowy sporz±dzony w Bernie dnia 28 stycznia 2005 r. (Dz. U. z 2007 r. Nr 108, poz. 744).
W szczególno¶ci przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug pocztowych:
1) w obrocie krajowym przesy³ek listowych zwyk³ych priorytetowych i nie priorytetowych:
a) przesy³ek listowych nierejestrowanych,
b) przesy³ek listowych rejestrowanych.
2) w zakresie us³ug komplementarnych do przesy³ek poleconych i rejestrowanych w obrocie krajowym i zagranicznym,
3) odbierania przesy³ek rejestrowanych zwracanych do Nadawcy po wyczerpaniu mo¿liwo¶ci ich dorêczenia lub wydania Odbiorcy,
4) polegaj±cych na dorêczaniu korespondencji z wykorzystaniem publicznej us³ugi rejestrowanego dorêczenia elektronicznego i publicznej us³ugi hybrydowej.
2. Szczegó³owy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia, stanowi±cy Za³±cznik nr 1 do SWZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 64110000-0 - Us³ugi pocztowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-01-01 do 2026-12-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami oceny ofert:
1.1. Kryterium nr 1
CENA (C) – waga kryterium 60%;
W ramach tego kryterium Wykonawca mo¿e otrzymaæ maksymalnie 60 pkt.
1.2. Kryterium nr 2
MO¯LIWO¦Æ ¦LEDZENIA PRZEZ INTERNET REJESTROWANYCH PRZESY£EK POCZTOWYCH W OBROCIE KRAJOWYM I ZAGRANICZNYM (I) – waga kryterium 40%.
W ramach tego kryterium Wykonawca mo¿e otrzymaæ maksymalnie 40 pkt.
2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
2.1. Kryterium nr 1 – CENA:
Oferta z najni¿sz± cen± otrzyma maksymaln± liczbê punktów – 60.
Pozosta³e oferty zostan± przeliczone wg podanego poni¿ej wzoru:
cena najni¿sza brutto*
C = ------------------------------------------------ x 100 pkt x 60%
cena oferty ocenianej brutto
* spo¶ród wszystkich z³o¿onych ofert niepodlegaj±cych odrzuceniu
Podstaw± przyznania punktów w kryterium „cena” bêdzie cena ofertowa brutto podana przez wykonawcê w Formularzu Ofertowym.
Cena ofertowa brutto musi uwzglêdniaæ wszelkie koszty jakie wykonawca poniesie w zwi±zku z realizacj± przedmiotu zamówienia.
2.2. Kryterium nr 2 – MO¯LIWO¦Æ ¦LEDZENIA PRZEZ INTERNET REJESTROWANYCH PRZESY£EK POCZTOWYCH W OBROCIE KRAJOWYM I ZAGRANICZNYM:
Skala punktowa:
Mo¿liwo¶æ ¶ledzenia przez Internet rejestrowanych przesy³ek pocztowych
w obrocie krajowym i zagranicznym – 40 pkt
Brak mo¿liwo¶ci ¶ledzenia przez Internet rejestrowanych przesy³ek pocztowych
w obrocie krajowym i zagranicznym – 0 pkt
Wykonawca powinien w Formularzu ofertowym zaznaczyæ „TAK” oraz podaæ nazwê
systemu je¿eli deklaruje mo¿liwo¶æ ¶ledzenia przez Internet rejestrowanych przesy³ek pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym.
Wykonawca powinien w Formularzu ofertowym zaznaczyæ „NIE” je¿eli nie deklaruje
mo¿liwo¶æ ¶ledzenia przez Internet rejestrowanych przesy³ek pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym.
3. Zamawiaj±cy zsumuje punkty otrzymane przez wykonawcê w kryteriach nr 1 i nr 2. Jako najkorzystniejsz± zamawiaj±cy wybierze ofertê, która otrzyma najwiêksz± liczbê punktów:
O = C + I
O – ogólna liczba punktów oferty
C – liczba punktów za kryterium cena
I – liczba punktów za kryterium ¶ledzenie przez Internet rejestrowanych przesy³ek pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym.
4. Maksymalna liczba punktów, jak± po uwzglêdnieniu wag mo¿e osi±gn±æ oferta wynosi 100 pkt.
5. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert bêdzie liczona z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
6. W toku badania i oceny ofert zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od wykonawcy wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci z³o¿onej oferty, w tym zaoferowanej ceny.
7. Zamawiaj±cy udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejsz±.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Mo¿liwo¶æ ¶ledzenia przez Internet rejestrowanych przesy³ek pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:1. zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie okre¶la warunku w powy¿szym zakresie.
2. uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Wykonawca spe³ni warunek je¿eli wyka¿e, ¿e posiada uprawnienia do wykonywania dzia³alno¶ci pocztowej na obszarze Rzeczypospolitej Polskiej oraz za granic±, tzn. jest wpisany do rejestru operatorów pocztowych prowadzonego przez Prezesa Urzêdu Komunikacji Elektronicznej, zgodnie z art. 6 ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1640) w zakresie obrotu krajowego i zagranicznego.
3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy nie okre¶la warunku w powy¿szym zakresie.
4. zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli wyka¿e, ¿e:
4.1. w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykona³ nale¿ycie co najmniej 2 (dwie) us³ugi polegaj±ce na ¶wiadczeniu us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz organów administracji publicznej
o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 200.000,00 z³ ka¿da (s³ownie z³otych: dwie¶cie tysiêcy 00/100).
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Podmiotowe ¶rodki dowodowe wymagane od wykonawcy obejmuj±:
1. o¶wiadczenie wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w pkt 1, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez zamawiaj±cego, o których mowa w Rozdziale IX pkt 1.1., 1.2. i 1.3. – zgodnie z tre¶ci± Za³±cznika nr 4 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Podmiotowe ¶rodki dowodowe wymagane od wykonawcy obejmuj±:
1. dokument potwierdzaj±cy wpis do Rejestru operatorów pocztowych prowadzonych przez Prezesa Urzêdu Komunikacji Elektronicznej zgodnie z art. 6 ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 1640).
2. wykaz us³ug wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem przedmiotu, dat wykonania, warto¶ci i podmiotów, na rzecz których us³ugi te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te us³ugi zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego us³ugi zosta³y wykonywane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy – zgodnie z tre¶ci± Za³±cznika nr 5 do SWZ.
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
nie dotyczy5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1. Wykonawca, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, sk³ada wraz z ofert±, zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów (propozycjê tre¶ci zobowi±zania innego podmiotu do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia stanowi Za³±cznik nr 7 do SWZ).2. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.2. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenie, o którym mowa w Rozdziale X pkt 1 SWZ, sk³ada ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy.
4. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania, o których mowa w Rozdziale X pkt 4 ppkt 4.1. SWZ sk³ada ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany postanowieñ zawartej umowy w sprawie zamówienia publicznego w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w przypadku:a) w zakresie cen jednostkowych wy³±cznie w przypadku zatwierdzenia przez Prezesa Urzêdu Komunikacji zmiany cen za powszechne us³ugi pocztowe lub w inny sposób przewidziany w ustawie Prawo Pocztowe.
b) Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zwiêkszenia ilo¶ci przesy³ek wraz ze
zwiêkszeniem wynagrodzenia, je¿eli kwota przeznaczona na realizacjê zamówienia wyczerpie siê przed dniem 31.12.2026 r., jednak nie wiêcej ni¿ zapisane w planie finansowym Powiatu Pabianickiego na dany rok bud¿etowy.
c) Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmian umowy w zakresie wprowadzenia dodatkowych us³ug w przypadku kiedy przepisy prawa nak³adaj± na zamawiaj±cego obowi±zek korzystania z us³ug oferowanych przez operatora pocztowego.
2. Zmiana numeru rachunku bankowego wykonawcy wymaga sporz±dzenia aneksu do umowy.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-11-30 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_pabianice
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-11-30 10:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-12-29
INNE PRZETARGI Z PABIANIC
- Wykonywanie us³ug hydraulicznych na nieruchomo¶ciach zarz±dzanych przez ZGM Pabianice
- Budowa budynku remizy stra¿ackiej dla potrzeb Ochotniczej Stra¿y Po¿arnej w Rydzynach
- 18/ZP/TP1/D/25 Dostawa sprzêtu medycznego dla PCM SP. z o.o. zamówienie podzielono na 5 czê¶ci (zadañ).
- Ochrona fizyczna, monitoring budynku S±du Rejonowego w Pabianicach przy ul. Partyzanckiej 105/127 oraz prowadzenie szatni w okresie jesienno-zimowym dla interesantów S±du Rejonowego w Pabianicach
- Dostosowanie budynku administracyjno-hotelowego do decyzji p.po¿.
wiêcej: przetargi w Pabianicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ¦wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Gminy Deszczno.
- CP-24-525/2025; ¶wiadczenie us³ug pocztowych
- ¦wiadczenie us³ug pocztowych na rzecz IMGW-PIB z podzia³em na 2 czê¶ci
- Us³ugi pocztowe na potrzeby Oddzia³u Regionalnego Agencji Mienia Wojskowego we Wroc³awiu w obrocie krajowym i zagranicznym
- Us³ugi pocztowe dla Zak³adu Karnego we Wronkach
- 2025 - ¦wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz O¶rodka Pomocy Spo³ecznej w Gliwicach
wiêcej: Us³ugi pocztowe »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.