Ogłoszenie z dnia 2022-12-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00402678/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-10-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
DOSTAWA SZAF NA ODZIEŻ METALOWYCH WP-2-34 DO 45 WOJSKOWEGO ODDZIAŁU GOSPODARCZEGO
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 45 Wojskowy Oddział Gospodarczy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 080521018
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 69-211 Wędrzyn
1.5.2.) Miejscowość: Sulęcin
1.5.3.) Kod pocztowy: 69-211
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski
1.5.7.) Numer telefonu: 261676225
1.5.8.) Numer faksu: 261676222
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 45wog.zampubliczne@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.45wog.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/45wog/public/lista_przetargow1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Wojskowa Jednostka Budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
DOSTAWA SZAF NA ODZIEŻ METALOWYCH WP-2-34 DO 45 WOJSKOWEGO ODDZIAŁU GOSPODARCZEGO2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-296c842f-5070-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00505157
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00236492/26/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.21 Dostawa szaf na odzież metalowych do 45 WOG w Wędrzynie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00402678/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 63/TP/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 204000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: dostawa szaf na odzież metalowych WP2-34 do 45 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Wędrzynie.
Miejsce dostawy:
- do m. Wędrzyn – magazyn infrastruktury na terenie OSPWL Wędrzyn,
- do m. Wędrzyn – 17 Brygada Zmechanizowana, 69-211 Wędrzyn,
- do m. Międzyrzecz – ul. Wojska Polskiego 17, 66-301 Międzyrzecz,
- do m. Skwierzyna – ul. 61 Brygady 1, 66-440 Skwierzyna.
W ramach zamówienia podstawowego, Zamawiający zakupi 200 szt. szaf na odzież metalowych WP2-34.
2. Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć przedmiot zamówienia wraz z ustawieniem w miejscu wskazanym przez przedstawiciela Zamawiającego na własny koszt, ryzyko wg harmonogramu dostaw określonych w załączniku nr 2 do umowy stanowiącego jej integralną część.
Dostarczenie przedmiotu zamówienia obejmuje: przetransportowanie do budynków wraz z rozładunkiem ze środka transportu w sposób zabezpieczający przed uszkodzeniami mechanicznymi i wpływami atmosferycznymi oraz ustawieniem we wskazanym miejscu na koszt Wykonawcy. Wykonawca ponosi odpowiedzialność (ryzyko utrat, uszkodzenia itp. powstałe w czasie dostawy) za przedmiot umowy do czasu jego formalnego przyjęcia przez Zamawiającego.
3. Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć szafy na odzież metalowe w pierwszej kategorii oraz nieużywane.
4. Przedmiot zamówienia będzie fabrycznie nowy, wyprodukowany nie wcześniej niż 9 miesięcy przed dostawą oraz wolny od wad fizycznych i prawnych.
5. Wykonawca będzie ponosił pełną odpowiedzialność (ryzyko utraty, uszkodzenia, itp.) za szafy na odzież metalowe wraz z ich wyposażeniem do czasu ich formalnego przyjęcia przez Zamawiającego.
6. Przedmiot zamówienia może być dostarczany partiami. Do każdej partii winny zostać sporządzone przez Wykonawcę dokumenty WZ. Potwierdzeniem zrealizowania przedmiotu umowy będzie protokół przyjęcia sporządzony przez Zamawiającego.
7. Wykonawca zobowiązuje się do oznakowania przedmiotu zamówienia kodem kreskowym tj. szafy należy oznakować kodem kreskowym zgodnie z decyzją nr 3/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 03.01.2014r. w sprawie wytycznych określających wymagania w zakresie znakowanie kodem kreskowym wyrobów dostarczanych do resortu obrony narodowej. (Dz. Urz. MON z 2014 r. poz. 11).
8. Wykonawca zobowiązuje się do oznakowania szaf na odzież metalowych numerem katalogowym WP2-34 zgodnie z „Katalogiem wzorów i wymagań dla sprzętu kwaterunkowego” oraz „ Normami i katalogiem sprzętu kwaterunkowego” sygn. Kwat. Bud. 131/2010 wg zasad określonych w załączniku nr 1 do umowy stanowiące jej integralną część.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 9 do SWZ oraz wzór umowy – załącznik nr 5 do SWZ, które stanowią integralną część Specyfikacji Warunków Zamówienia
4.5.3.) Główny kod CPV: 39141300-5 - Szafy
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 244425,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 283392,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 244425,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno- Usługowo- Handlowe NOVCAN Władysław Nowakowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5710005305
7.3.3) Ulica: Plac 1 Maja 11
7.3.4) Miejscowość: Działdowo
7.3.5) Kod pocztowy: 13-200
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 244425,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-15INNE PRZETARGI SULĘCIN
- Usługi naprawy sprzętu informatycznego, peryferyjnego oraz sprzętu powszechnego użytku
- Usługa wykonania konserwacji podnośników i wózków widłowych (obsługa roczna) oraz wykonanie niezbędnych regulacji, bieżących napraw wynikowych oraz usunięcie stwierdzonych drobnych usterek.
- Zakup siedmioosobowego samochodu dostawczego typu furgon - brygadowy na potrzeby Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Sulęcinie
- Termomodernizacja Szkoły Podstawowej nr 2 im. Polskich Olimpijczyków w Sulęcinie
więcej: przetargi SULĘCIN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i montaż mebli w ramach projektu NR LT-PL00277 "Zaangażowanie społeczności w regionie przygranicznym Litwy i Polski na rzecz dobrostanu środowiska i wzmocnienia zrównoważonej współpracy"
- Dostawa i montaż mebli na potrzeby Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie drogownictwa przy Zespole Szkół Rolniczych im. mjr Henryka Dobrzańskiego - Hubala w Sokółce
- Zakup sprzętu, wyposażenia oraz pomocy dydaktycznych do realizacji projektu pn.: "Rozwój kompetencji kluczem do sukcesu w XXI wieku - podniesienie jakości edukacji w Gminie Biała"
- "Utworzenie i funkcjonowanie Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie przemysłu motoryzacyjnego w Opolu" w zakresie dostawy i montażu wyposażenia meblowego
- Dostawa nowych mebli do jednostek organizacyjnych UW-M w Olsztynie
- Dostawa krzeseł i taboretów laboratoryjnych oraz wyposażenia pomieszczeń ze stali malowanej proszkowo - szafy ubraniowe i biurowe na akta, mebli biurowych z płyty meblowej oraz stołów kwadratowych
więcej: Szafy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.