Og³oszenie z dnia 2025-10-30
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
"Termomodernizacja budynku Szko³y Podstawowej w Podlesiu"
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA LELÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151398089
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Szczekociñska 18
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Lelów
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-235
1.5.4.) Województwo: ¶l±skie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Czêstochowski
1.5.7.) Numer telefonu: 343550121
1.5.8.) Numer faksu: 343550049
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@lelow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.lelow.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
"Termomodernizacja budynku Szko³y Podstawowej w Podlesiu"
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-b8886f8d-35cf-4806-9035-a79e1230f42a
2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00505059
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2025-10-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00083137/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.2 Termomodernizacja budynku Szko³y Podstawowej w Podlesiu
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Zamówienie dofinansowane z Program Fundusze Europejskie dla ¦l±skiego 2021-2027 Dzia³anie: 02.02 Efektywno¶æ energetyczna budynków u¿yteczno¶ci publicznej – ZIT (Subregion Pó³nocny) Numer naboru: FESL.02.02-IZ.01-108/24 Tytu³ projektu: Termomodernizacja budynku u¿yteczno¶ci publicznej z wykorzystaniem ¼róde³ energii odnawialnej w Gminie Lelów.
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://gwlelow.e-zp.finn.pl/3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://gwlelow.e-zp.finn.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Systemu E-Zamówienia
Publiczne Gminy Lelów, (zwanego dalej Systemem e-ZP lub Systemem) dostêpnego pod adresem https://gwlelow.e-zp.finn.pl/; Korzystanie z systemu e-ZP jest bezp³atne. Zamawiaj±cy wyznacza nastêpuj±ce osoby do kontaktu z wykonawcami: Pani/Pan Paulina Kêpska, tel. 34 355 01 21 w. 118, e-mail: p.kepska@lelow.pl Wykonawca zamierzaj±cy z³o¿yæ ofertê w postêpowaniu musi posiadaæ konto w systemie e-ZP. Przegl±danie i pobieranie publicznej tre¶ci dokumentacji postêpowania nie wymaga posiadania konta w systemie. Informacje, o¶wiadczenia lub dokumenty, inne ni¿ wymienione w § 2 ust. 1 rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postêpowaniu sporz±dza siê w postaci
elektronicznej: a) w formatach danych okre¶lonych w przepisach
rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci (i przekazuje siê jako za³±cznik), lub b) jako tekst wpisany bezpo¶rednio do wiadomo¶ci przekazywanej przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej (np. w tre¶ci wiadomo¶ci email lub w tre¶ci „Wiadomo¶æ”). W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiêdzy Zamawiaj±cym, a Wykonawcami
w szczególno¶ci sk³adanie o¶wiadczeñ, wniosków (innych ni¿ o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu), zawiadomieñ oraz przekazywanie informacji odbywa siê elektronicznie za po¶rednictwem dedykowanych funkcji formularzy „Wiadomo¶æ” dostêpnych dla ka¿dego zalogowanego Wykonawcy.
Maksymalny rozmiar przesy³anych plików przesy³anych za po¶rednictwem systemu e-ZP wynosi 150 MB (tj. z³o¿enia oferty/ wniosku
o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu/ oferty dodatkowej w trybie podstawowym/ oferty ostatecznej/ oferty dodatkowej oraz
wiadomo¶ci); W przypadku problemów technicznych i awarii zwi±zanych z funkcjonowaniem Platformy e-ZP u¿ytkownicy mog±
skorzystaæ ze wsparcia technicznego dostêpnego pod numerem telefonu 42 206 66 07 lub drog± elektroniczn± poprzez e-mia³
help@finn.pl. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemo¿liwiaj±cych komunikacjê wykonawcy i Zamawiaj±cego za
po¶rednictwem systemu e-ZP, Zamawiaj±cy dopuszcza komunikacjê za pomoc± poczty elektronicznej na adres e-mail:
p.kepska@lelow.pl (nie dotyczy sk³adania ofert/wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu)
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE
L 119 z 04.05.2016), dalej „RODO”, informujemy, ¿e:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Lelów z siedzib± w ul. Szczekociñska 18, 42-235 Lelów;
2) inspektorem ochrony danych osobowych w Urzêdzie Gminy Lelów jest Pani Katarzyna Macherzyñska, kontakt:
kmacherzynska.ido@gmail.com;
3) dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie
zamówienia publicznego „Termomodernizacja budynku Szko³y Podstawowej w Podlesiu” – Numer postêpowania:
PIR.271.5.2025 prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji;
4) odbiorcami danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o
art. 18 oraz art. 74 ustawy z 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych (Dz.U. z 2024r. poz. 1320 ze zm.), dalej „ustawa
Pzp”;
5) wszelkie dane powierzone przez wykonawcê bêd± przechowywane przez okres wynikaj±cy z zapisów Rozporz±dzenia Prezesa
Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w
sprawie organizacji i zakresu dzia³ania archiwów zak³adowych (Dz. U. z 2011 r., Nr 14, poz. 67 ze zm.),
6) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym
okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje
niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8) posiada Pani/Pan:
na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z
zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e
przetwarzanie
danych
osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): nie przys³uguje Pani/Panu:
w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn±
przetwarzania
Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: PIR.271.6.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Termomodernizacja budynku Szko³y Podstawowej w Podlesiu”, realizowanego w formule „zaprojektuj i wybuduj”.
Zakres zamówienia obejmuje w szczególno¶ci:
• opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej wraz z uzyskaniem wymaganych uzgodnieñ i decyzji administracyjnych (w tym pozwolenia na budowê
lub zg³oszenia robót, je¶li bêdzie wymagane),
• wykonanie robót budowlanych zwi±zanych z kompleksow± termomodernizacj± budynku
na podstawie sporz±dzonej dokumentacji projektowej,
• monta¿ nowego ¼ród³a ciep³a – kot³a na pellet,
• wykonanie dokumentacji powykonawczej oraz uzyskanie wymaganych odbiorów i dopuszczeñ do u¿ytkowania,
• przekazanie Zamawiaj±cemu obiektu gotowego do u¿ytkowania.
Wykonawca zobowi±zany jest tak¿e do wykonania tablicy informacyjnej zgodnej z zasadami promocji i oznakowania projektów.
Dokumentacjê projektowo – kosztorysow± nale¿y wykonaæ z uwzglêdnieniem:
zasady zrównowa¿onego rozwoju i DNSH, analiz± spe³niania zasady „nie czyñ powa¿nej szkody” (DNSH), w rozumieniu art. 17 rozporz±dzenia (UE) nr 2020/852, z uwzglêdnieniem wskazanego zakresu prac i charakteru inwestycji;
zasady równo¶ci kobiet i mê¿czyzn, co oznacza, ¿e dokumentacja nie mo¿e zawieraæ elementów, które mog³yby doprowadziæ do dyskryminacji i wykluczenia ze wzglêdu na p³eæ;
zapisów zawartych w art. 6 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostêpno¶ci osobom ze szczególnymi potrzebami, w tym co najmniej w zakresie okre¶lonym w PFU – nale¿y zapewniæ zgodno¶æ przyjêtych w dokumentacji projektowej rozwi±zañ z Kart± Praw Podstawowych Unii Europejskiej oraz Konwencj± o Prawach Osób Niepe³nosprawnych;
zasady „uniwersalnego projektowania”, tzn. zapewnienia dostêpno¶ci infrastruktury transportu, towarów, technologii i systemów informacyjno – komunikacyjnych oraz wszelkich innych produktów dla wszystkich ich u¿ytkowników, w tym dla osób z niepe³nosprawno¶ciami zgodnie ze Standardami dostêpno¶ci dla polityki spójno¶ci na lata 2021 – 2027.
Celem g³ównym projektu jest poprawa efektywno¶ci energetycznej budynku, ograniczenie emisji zanieczyszczeñ oraz zmniejszenie zu¿ycia energii cieplnej. Inwestycja wspó³finansowana jest
ze ¶rodków Unii Europejskiej w ramach Programu Fundusze Europejskie dla ¦l±skiego 2021–2027, Dzia³anie 02.02 Efektywno¶æ energetyczna budynków u¿yteczno¶ci publicznej – ZIT (Subregion Pó³nocny), numer naboru: FESL.02.02-IZ.01-108/24.
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawiera Program Funkcjonalno-U¿ytkowy (PFU), stanowi±cy za³±cznik do SWZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45321000-3 - Izolacja cieplna
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45410000-4 - Tynkowanie
45400000-1 - Roboty wykoñczeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45331000-6 - Instalowanie urz±dzeñ grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-07-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: do¶wiadczenie personelu kluczowego
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
WARUNKI DOT. ZDOLNO¦CI TECHNICZNEJ LUB ZAWODOWEJ:7.4.1 do¶wiadczenie wykonawcy:
Warunek zostanie uznany za spe³niony, je¿eli wykonawca wyka¿e wykonanie w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, ¿e wykona³ (ukoñczy³) co najmniej 2 roboty budowlane polegaj±ce na kompleksowej termomodernizacji budynku u¿yteczno¶ci publicznej o warto¶ci robót co najmniej 400 000,00 z³ brutto ka¿da.
7.4.2 kwalifikacje zawodowe kadry technicznej:
Wykonawca powinien wykazaæ, ¿e dysponuje lub bêdzie dysponowaæ:
osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia, posiadaj±cymi prawo wykonywania zawodu oraz wymagane uprawnienia budowlane tj.:
a) kierownikiem budowy - 1 osoba posiadaj±c± uprawnienia do kierowania robotami w specjalno¶ci: konstrukcyjno-budowlanej;
b) kierownikiem robót bran¿y sanitarnej – min. 1 osob± posiadaj±c± uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych - bez ograniczeñ;
c) kierownikiem robót bran¿y elektrycznej – min. 1 osob± posiadaj±c± uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych - bez ograniczeñ
d) projektantem - 1 osob± posiadaj±c± uprawnienia do projektowania w specjalno¶ci konstrukcyjno budowlanej bez ograniczeñ
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz o spe³nianiu warunków
udzia³u w postêpowaniu za³±cznik nr 2. Na wezwanie
1) Wykaz osób, którymi dysponuje lub bêdzie dysponowa³ wykonawca i które bêd± uczestniczyæ w wykonaniu zamówienia, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci, oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami, potwierdzaj±cych spe³nienia warunku udzia³u w postêpowaniu okre¶lonego w punkcie 7.4.2 specyfikacji warunków zamówienia.
2) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich
5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca
wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty
budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy
czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty
budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów –
inne odpowiednie dokumenty;
Wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych, które zamawiaj±cy posiada, je¿eli wykonawca
wska¿e te ¶rodki oraz potwierdzi ich prawid³owo¶æ i aktualno¶æ. Wykonawca sk³ada podmiotowe ¶rodki dowodowe aktualne na dzieñ ich z³o¿enia
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz o spe³nianiu warunków
udzia³u w postêpowaniu za³±cznik nr 2. Na wezwanie o¶wiadczenia wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia za³±cznik nr 5
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
W przypadku wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia wykonawcy zobowi±zani s± do ustanowienia pe³nomocnika. Dokument pe³nomocnictwa, z tre¶ci którego bêdzie wynika³o umocowanie do reprezentowania w postêpowaniu o udzielenie zamówienia tych wykonawców nale¿y za³±czyæ do oferty. Pe³nomocnictwo powinno byæ za³±czone do oferty i powinno zawieraæ w szczególno¶ci wskazanie:- postêpowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy,
- wszystkich wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z okre¶leniem adresu
siedziby, - ustanowionego pe³nomocnika oraz zakresu jego umocowania wykonawca/ka¿dy spo¶ród wykonawców wspólnie
ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku o¶wiadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia wykonawcy oraz spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wskazuje
spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1) zmiana wynagrodzenia na skutek zmiany stawki podatku od towarów i us³ug (VAT) w wyniku zmiany powszechnieobowi±zuj±cych przepisów prawa,
2) zmiana terminu wykonania zamówienia,
Wszystkie zmiany okre¶lone zosta³y w projekcie umowy stanowi±cym za³±cznik nr 6 do SWZ.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-11-14 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê nale¿y z³o¿yæ poprzez System e-ZP. Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem zak³adki „Postêpowanie” z poziomu sekcji „Akcje w postêpowaniu”, „z³ó¿ ofertê” widocznej w podgl±dzie postêpowania po zalogowaniu siê na konto Wykonawcy
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-11-14 10:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-12-13
INNE PRZETARGI LELÓW
wiêcej: przetargi LELÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przystosowanie budynku na potrzeby wzmocnienia potencja³u badawczego Instytutu Ogrodnictwa - PIB.
- Wykonanie w trybie zaprojektuj i wybuduj zadania pn. "Budowa obory dydaktycznej "
- Zmiana sposobu u¿ytkowania czê¶ci budynku (piêtra) placówki opiekuñczo - wychowawczej na ¿³obek
- "Budowa instalacji OZE w budynkach i obiektach u¿yteczno¶ci publicznej na terenie Gminy Panki."
- Remont drogi powiatowej Nr 2504E od drogi nr 1 - Oraczew - Witonia - Pacyna od km 11+505 do km 12+170
- "Przebudowa drogi wewnêtrznej dz. 363 w Ro¿nicy i dz. 528, 529, 558, 510 i 502 w Nowym Wêgrzynowie"
wiêcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.





