eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Serock › Dowożenie uczniów z terenu Miasta i Gminy Serock w roku szkolnym 2023/2024 do Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Woli Kiełpińskiej



Ogłoszenie z dnia 2023-11-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dowożenie uczniów z terenu Miasta i Gminy Serock w roku szkolnym 2023/2024 do Zespołu Szkolno – Przedszkolnego w Woli Kiełpińskiej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ OBSŁUGI SZKÓŁ I PRZEDSZKOLI W SEROCKU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 011840059

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Tadeusza Kościuszki 15

1.5.2.) Miejscowość: Serock

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-140

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zosip@serock.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.oswiata.serock.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6e60119e-68d0-11ee-a60c-9ec5599dddc1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dowożenie uczniów z terenu Miasta i Gminy Serock w roku szkolnym 2023/2024 do Zespołu Szkolno – Przedszkolnego w Woli Kiełpińskiej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6e60119e-68d0-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00504835

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00260562/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Dowożenie uczniów z terenu Miasta i Gminy Serock w roku szkolnym 2023/2024 do szkół prowadzonych przez Miasto i Gminę Serock

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00442011

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZOSiP.260.7.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 610039,86 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 241874,43 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest dowożenie uczniów z terenu Miasta i Gminy Serock w roku szkolnym 2023/2024 do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Woli Kiełpińskiej z miejscowości: Bolesławowo, Dębe, Dębinki, Izbica, Jachranka, Karolino, Stasi Las, Ludwinowo Dębskie, Ludwinowo Zegrzyńskie, Marynino, Guty, Stanisławowo, Święcienica, Szadki, Wola Smolana, Wola Kiełpińska, Zalesie Borowe, Zabłocie.
2) Szczegółowy opis trasy dowożenia znajduje się w załączniku 1 do SWZ.
3) Szczegółowo przedmiot zamówienia obejmuje dowożenie uczniów i wychowanków z terenu Miasta i Gminy Serock objętych obowiązkiem dowożenia do szkoły i przedszkola w dniach nauki szkolnej w roku szkolnym 2023/2024 wynikających z kalendarza roku szkolnego 2023/2024 ustalonego na podstawie rozporządzenia MEN z dnia 11 sierpnia 2017r. w sprawie organizacji roku szkolnego (Dz. U. z 2017 r., poz. 1603 ze zm.).
4) Zamawiający zakłada maksymalnie 121 dni dowozu w ramach świadczenia usługi objętej przedmiotem zamówienia.
5) Pod pojęciem dowożenia uczniów rozumie się dowożenie i odwożenie uczniów do szkoły wg harmonogramu jazdy autobusów stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ. Godziny przyjazdu i odjazdu autobusów szkolnych są godzinami orientacyjnymi, rzeczywiste godziny dowozu uczniów wynikać będą ze szkolnych planów zajęć lekcyjnych, ustalonych przez szkoły. Godziny dowożenia i odwożenia uczniów mogą ulegać zmianom w trakcie roku szkolnego, w związku ze zmianą organizacji zajęć szkolnych.
6) Zamawiający każdorazowo poinformuje Wykonawcę o wystąpieniu okoliczności uzasadniających wprowadzenie ewentualnych zmian w harmonogramie jazdy (np. zmiana godzin dowożenia, zmiana trasy dowożenia, inne zdarzenia losowe itp.). Wykonawca może zaproponować Zamawiającemu zmiany w rozkładzie jazdy, jeżeli będzie to korzystne dla przewożonych uczniów i wprowadzić je po zaakceptowaniu przez Zamawiającego.
7) Zamawiający zastrzega możliwość odwołania poszczególnych kursów lub całkowitego odwołania dowozów w konkretne dni, wynikające ze szczególnych lub nieprzewidzianych okoliczności tj. strajk, epidemia/pandemia, zakaz prowadzenia zajęć stacjonarnych w szkole.
8) Wykonawca w ramach umowy, zaplanuje nieodpłatne przewozy uczniów na wyjazdy edukacyjno – kulturalne, konkursy, na basen w związku z realizacją programu nauki pływania itp. w dniach od poniedziałku do piątku oraz na gminne zawody sportowe także w soboty, zgodnie z potrzebami Zamawiającego - min. 20 km a maks. 70 km miesięcznie, przy czym wykonany kurs liczony jest jako odległość ze szkoły do celu i z powrotem. Zadeklarowana ilość kilometrów w ramach nieodpłatnych przewozów uczniów stanowi kryterium oceny ofert. W przypadku niewykorzystania limitu kilometrów, niewykorzystana liczba kilometrów przechodzi na następne miesiące.
9) Zakres zamówienia nie może być dzielony przez Wykonawców. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w niniejszym postępowaniu zostaną odrzucone.
10) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Wykonawca musi złożyć ofertę na cały zakres zmówienia, zapewniając w tym celu odpowiednią ilość pojazdów oraz osób do realizacji zamówienia.
11) Miejsce realizacji: teren Miasta i Gminy Serock.
12) Przedmiot zamówienia nie obejmuje kosztów dojazdu Wykonawcy do początkowego przystanku i odjazdu z ostatniego przystanku kończącego trasę.
13) Zamawiający zapewni opiekę nad przewożonymi uczniami.
14) Wykonawca zapewnia autobus / pojazd spełniający wymogi bezpieczeństwa do przewozu dzieci i młodzieży szkolnej.
15) Wykonawca bierze na siebie odpowiedzialność za zrekompensowanie szkód wynikających z wypadków lub wszelkiego rodzaju zdarzeń wynikłych w czasie wykonywania usługi.
16) Wykonawca zrealizuje zamówienie zgodnie z przepisami prawa, a w szczególności w zgodzie z ustawą z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym oraz ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym.
17) Wykonawca realizujący zamówienie zobowiązany jest wykonywać usługę autobusem o co najmniej 40 miejscach siedzących łącznie z siedzeniem dla kierowcy, wyposażonym na wszystkich siedzeniach w pasy bezpieczeństwa i rokiem produkcji nie wcześniejszym niż 2008r. Do realizacji zamówienia wymagane są min. 2 autobusy.
18) Wykonawca musi dysponować odpowiednią liczbą pojazdów, tzn. jeden pojazd może obsługiwać tylko jedną trasę w ramach danej części zamówienia. Powyższa zasada dotyczy również każdej z linii w ramach usługi objętej przedmiotem postępowania.
19) Wykonawca musi realizować usługę za pomocą osób posiadających odpowiednie uprawnienia do wykonywania zamówienia, przy czym jeden kierowca może obsługiwać tylko jedną linię/trasę.
20) Wykonawca przez cały okres obowiązywania umowy musi posiadać ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, na kwotę gwarancyjną równą co najmniej wartości zawartej umowy.
21) Warunki rozliczenia wykonania przedmiotu zamówienia. Wynagrodzenie za wykonanie przedmiotu zamówienia będzie wynagrodzeniem ryczałtowym. Zamawiający dopuszcza zmianę wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku zmiany poziomu (wzrostu lub obniżki) wskaźnika cen towarów i usług konsumpcyjnych. Wynagrodzenie będzie obejmować wszystkie koszty i opłaty, jakie powstaną w związku z wykonywaniem przedmiotu zamówienia. Zapłata wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu zamówienia nastąpi w terminie 30 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 227383,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 253615,90 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 227383,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: REGULARNY PRZEWÓZ OSÓB Ryszard Grzywacz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7621018738

7.3.3) Ulica: ul. Młodzieżowa 8

7.3.4) Miejscowość: Wyszków

7.3.5) Kod pocztowy: 07-200

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 227383,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-12-01 do 2024-06-21

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.