eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ToruńDostawa 17 kamer cyfrowych szybkoobrotowych PTZ IP współpracujących z platformą VMS Genetec monitoringu wizyjnego miasta Torunia wraz z usługą montażu 17 punktów kamerowych.



Ogłoszenie z dnia 2025-10-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa 17 kamer cyfrowych szybkoobrotowych PTZ IP współpracujących z platformą VMS Genetec monitoringu wizyjnego miasta Torunia wraz z usługą montażu 17 punktów kamerowych.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasta Toruń

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118856

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wały Gen. Sikorskiego 8

1.5.2.) Miejscowość: Toruń

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-100

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.7.) Numer telefonu: (56) 6119300

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wol@um.torun.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.torun.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://umtorun.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa 17 kamer cyfrowych szybkoobrotowych PTZ IP współpracujących z platformą VMS Genetec monitoringu wizyjnego miasta Torunia wraz z usługą montażu 17 punktów kamerowych.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0c58ab79-c62c-41b7-9867-1bd8bc3f9de5

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00504711

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00041890/21/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.13 Wymiana 17 punktów kamerowych na Starym Mieście i Bydgoskim Przedmieściu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

„Wymiana 34 punktów kamerowych na Starym Mieście i Bydgoskim Przedmieściu” nr FEKP.05.08-IZ.00-0005/24 realizowany w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. Fundusze Europejskie dla Kujaw i Pomorza 2021–2027.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00394468

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 62/2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dostaw i usług przez Wykonawcę w ramach projektu, na który Zamawiający otrzymał dofinansowanie pn. „Wymiana 34 punktów kamerowych na Starym Mieście i Bydgoskim Przedmieściu” nr FEKP.05.08-IZ.00-0005/24 współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Priorytetu 5. Fundusze Europejskie na wzmacnianie potencjałów endogenicznych regionu Działania 5.8 Rewitalizacja miast prezydenckich Celu szczegółowego 5 (i.) Wspieranie zintegrowanego i sprzyjającego włączeniu społecznemu rozwoju społecznego, gospodarczego i środowiskowego, kultury, dziedzictwa naturalnego, zrównoważonej turystyki i bezpieczeństwa na obszarach miejskich programu Fundusze Europejskie dla Kujaw i Pomorza 2021-2027.
1.2. W ramach umowy Wykonawca dostarczy 17 kamer cyfrowych szybkoobrotowych PTZ współpracujących z platformą VMS Genetec monitoringu wizyjnego miasta Torunia zgodnie z załączonym opisem przedmiotu zamówienia (OPZ - załącznik nr 2 do wzoru umowy) oraz wykona usługę montażu dostarczonych kamer we wskazanych poniżej lokalizacjach na terenie miasta Torunia:
1) ul. Bydgoska 60;
2) ul. Św. Ducha 3;
3) ul. Rynek Staromiejski 15;
4) ul. Przedzamcze 2;
5) ul. Wysoka 6;
6) ul. Strumykowa 13;
7) ul. Szumana 8;
8) ul. Wielkie Garbary 5;
9) ul. Jęczmienna 29;
10) ul. Popiełuszki 2;
11) ul. Kopernika 32;
12) ul. Szeroka 13-15;
13) ul. Bulwar Filadelfijski (rejon dawnego parkingu przy moście im. J. Piłsudskiego);
14) ul. Słowackiego 105;
15) ul. Żeglarska 21;
16) ul. Mickiewicza 80;
17) ul. Mickiewicza 2.
1.3. Dodatkowo Wykonawca dla każdej z lokalizacji, o których mowa w pkt 1.2. SWZ:
1) dostarczy oraz dokona montażu, konfiguracji i uruchomienia urządzenia: most radiowy do przesyłu sygnału wizyjnego. Wymagania mostu radiowego zgodnie z załączonym OPZ - załącznik nr 2 do wzoru umowy;
2) rozszerzy licencję VMS Genetec Security Center o dostarczoną liczbę kamer typu „camera connection” oraz „failover camera connection”. Informację o posiadanym systemie Monitoringu wizyjnego miasta Torunia określone zostały w załączonym OPZ - załącznik nr 2 do wzoru umowy;
3) oznakuje dostarczone urządzenia zgodnie z OPZ - załącznik nr 2 do wzoru umowy.
1.4. Szczegółowe wymagania techniczne kamer szybkoobrotowych, o których mowa w pkt 1.2. SWZ, oraz dokładne dane lokalizacyjne wraz z wysokością zamontowania kamer zostały określone w OPZ - załącznik nr 2 do wzoru umowy.
1.5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania stawiane Wykonawcy zawarte są w załączniku nr 2 do SWZ (OPZ) oraz w Załączniku Nr 6 do SWZ (wzór umowy).
2. Stosownie do art. 95 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę, przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia, osób wykonujących wskazane poniżej czynności związane z robotami budowlanymi w trakcie realizacji przedmiotu umowy: czynności fizyczne związane z instalacją i montażem kamer.
3. Termin wykonania zamówienia: 2 miesiące od dnia podpisania umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 35125300-2 - Kamery bezpieczeństwa

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

51314000-6 - Usługi instalowania urządzeń wideo

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

32260000-3 - Urządzenia do przesyłu danych

32000000-3 - Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 76500 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 395199 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 295000,66 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Warko S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9542311706

7.3.4) Miejscowość: Gliwice

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 295000,66 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.