eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szydłowiec › Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Szydłowiec i jej jednostek organizacyjnych.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-11-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Szydłowiec i jej jednostek organizacyjnych.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SZYDŁOWIEC

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223391

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: RYNEK WIELKI 1

1.5.2.) Miejscowość: Szydłowiec

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-500

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.7.) Numer telefonu: 048 617 86 30

1.5.8.) Numer faksu: 048 617 05 10

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@szydlowiec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.szydlowiec.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6f3abe5a-6d86-11ee-a60c-9ec5599dddc1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Szydłowiec i jej jednostek organizacyjnych.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6f3abe5a-6d86-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00504663

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00044001/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 Kompleksowa obsługa bankowa Gminy Szydłowiec i jej jednostek organizacyjnych.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00451903

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZPI.271.17.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Szydłowiec i jej jednostek organizacyjnych.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
W zakres usługi wchodzi:
1) Otwarcie i prowadzenie rachunków bieżących i pomocniczych dla budżetu Gminy Szydłowiec i jednostek organizacyjnych (ich wykaz stanowi załącznik nr 5 do SWZ) oraz jednostek, które mogą zostać powołane przez Zamawiającego w trakcie realizacji umowy, w tym rachunków związanych z rozliczaniem środków otrzymanych z państwowych funduszy celowych oraz z budżetu Unii Europejskiej i ze źródeł zagranicznych.
2) Otwieranie rachunków bankowych, poza tymi o których mowa w czynnościach przygotowawczych do realizacji bankowej obsługi Gminy, będzie następowało przez Zamawiającego w ramach nadanych uprawnień Administratora systemu bankowego (z realizacją w czasie nie dłuższym niż 24 godziny od złożenia wniosku).
3) Zapewnienie możliwości założenia i prowadzenia rachunków walutowych w ramach rachunków pomocniczych, na których zlecenia pieniężne realizowane będą w walucie zagranicznej (EURO, DOLAR, GBP).
4) Zapewnienie możliwości otwierania rachunków wirtualnych dla stałych kontrahentów Zamawiającego, w tym prowadzenie rachunku pomocniczego wraz z subkontami w systemie identyfikacji płatności masowych dla opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi oraz podatków lokalnych.
System musi być kompatybilny z systemem, który będzie obsługiwał wymiar opłaty w programie eSOG – Elektroniczny System Obsługi Gmin oraz podatków z systemem finansowo-księgowym Xpertis Finanse i Księgowość – Macrologic funkcjonującym w gminie, w szczególności system bankowy musi posiadać możliwość eksportu danych z subkont do systemów oraz możliwość raportowania.
5) Zapewnienie systemu bankowości elektronicznej jednolitej do obsługi wszystkich rachunków bankowych Zamawiającego spełniającej standardy bezpiecznej komunikacji, jego wdrożenie, instalacja, połączone z przeszkoleniem pracowników wszystkich jednostek Gminy oraz pomoc techniczną.
6) Zapewnienie bezpiecznego elektronicznego systemu obsługi bankowej przez sieć internetową umożliwiającą:
a) uzyskiwanie w czasie rzeczywistym wiadomości o wszystkich operacjach i saldach na rachunkach bieżących i pomocniczych,
b) tworzenie zbioru danych rachunków, kontrahentów i innych danych ewidencyjnych,
c) przeszukiwanie zbiorów wszystkich operacji na wszystkich rachunkach,
d) uzyskiwanie raportów o zrealizowanych operacjach,
e) generowanie wyciągów,
f) generowanie potwierdzenia zrealizowania przelewu,
g) realizowanie poleceń przelewu w walucie krajowej i zagranicznej,
h) możliwość sprawdzenia rachunków kontrahenta na białych listach VAT zarówno przy realizacji przelewów jednorazowych jak i w przypadku paczek przelewów,
i) świadczenie usług przewalutowania,
j) zapewnienia możliwości niezwłocznego realizowania szybkich poleceń przelewu typu SORBNET,
k) dokonywanie przelewów krajowych i zagranicznych – także z datą przyszłą, pozwalające na jednorazowe wysyłanie grupy przelewów w okresie rozliczeniowym (np. płatności wobec ZUS, US). Złożenie polecenia przelewu musi być możliwe również w przypadku braku środków na jego wykonanie, a transakcja zostanie zrealizowana natychmiast po pojawieniu się odpowiedniego salda rachunku, bez konieczności ponowienia przelewu,
l) jednoczesne funkcjonowanie wszystkich stanowisk w tym samym czasie (wymóg systemu wielostanowiskowego),
m) spełnienie wymogów z zakresu przetwarzania danych osobowych określonych w powszechnie obowiązujących przepisach prawa,
n) zamawianie kart debetowych do rachunku podstawowego,
o) nieodpłatne udostępnienie oprogramowania do wyciągów JPK,
7) Udostępnienie możliwości podglądu przez upoważnioną osobę rachunków bankowych wszystkich gminnych jednostek organizacyjnych.
8) Przyjmowanie wpłat gotówkowych.
9) Realizacja wypłat gotówkowych oraz przyjmowanie wpłat gotówkowych w oddziałach banku Wykonawcy poza kolejnością.
10) Zapewnienie dokonywania wypłat gotówkowych za pomocą czeków i kart debetowych (zapewnienie wszystkich form).
11) Możliwość lokowania wolnych środków pieniężnych na lokatach overnight, jednodniowych, dwudniowych, weekendowych, tygodniowych oraz lokatach terminowych.
12) Zapewnienie możliwości dokonywania płatności przez kontrahentów Zamawiającego w siedzibie Urzędu Miejskiego w Szydłowcu za pomocą instrumentów płatniczych tj. terminali POS.
13) Wystawianie na prośbę Zamawiającego zaświadczenia lub opinii o rachunku/ach.
14) Wydawanie blankietów czeków gotówkowych.
15) Uruchomienie na wniosek Zamawiającego kredytu w rachunku bieżącym budżetu Gminy Szydłowiec z przeznaczeniem na pokrycie występującego w ciągu roku przejściowego deficytu budżetu jednostki samorządu terytorialnego. Limit zobowiązań z w/w tytułu określany jest corocznie Uchwałą Budżetową Gminy Szydłowiec, z terminem spłaty 31 grudnia każdego roku. Uruchomienie kredytu będzie następować bez żadnych prowizji i opłat.
Wykonawca nie będzie pobierał prowizji i opłat od niewykorzystanej części kredytu. Kredyt powinien zostać postawiony do dyspozycji Zamawiającego w ciągu 2 dni od daty złożenia wniosku.
Odsetki należne Wykonawcy od kredytu obliczone będą na podstawie salda rachunku bieżącego budżetu Gminy Szydłowiec od rzeczywistego zadłużenia.
Kredyt oprocentowany będzie według dziennej stawki bazowej WIBOR 1M powiększonej o marżę Wykonawcy w wysokości w złożonej ofercie, stałą w okresie obowiązywania zamówienia. W przypadku likwidacji stawki WIBOR 1M, zostanie ona zmieniona na stawkę, która zastąpi stawkę WIBOR 1M, albo najbardziej zbliżoną swoją wielkością i charakterem do stawki WIBOR 1M.
16) Należne Wykonawcy opłaty będą przekazywane na dedykowane do tego rachunki bankowe na podstawie wystawionych przez Wykonawcę not obciążeniowych. Noty obciążeniowe wystawiane będą do 3 dni roboczych po zakończeniu każdego miesiąca kalendarzowego z terminem płatności do 7 dni roboczych od daty dostarczenia noty.
3. Zamawiający wymaga również, by Wykonawca nie pobierał dodatkowych opłat w szczególności od:
1) wpłat gotówkowych i bezgotówkowych dokonywanych na rzecz Gminy Szydłowiec i jej jednostek organizacyjnych.
2) wypłat gotówkowych z rachunków Gminy Szydłowiec i jej jednostek organizacyjnych.
3) otwarcia rachunku bankowego (w PLN) stanowiącego subkonto rachunku podstawowego budżetu Gminy Szydłowiec i jej jednostek organizacyjnych,
4) przelewów z rachunków,
5) wyciągów z rachunku bankowego,
6) za wydawanie opinii bankowych i zaświadczeń i innych.
1.5. Wykonawca zapewnia oprocentowanie sum na rachunkach depozytowych Gminy Szydłowiec oraz w jej jednostkach organizacyjnych.
5. Wykonawca zapewnia oprocentowanie środków pieniężnych gromadzonych na rachunkach bankowych obliczane według zmiennej stopy procentowej dla każdego miesięcznego okresu odsetkowego w oparciu o średnią stopę procentową WIBID 1M z miesiąca poprzedzającego okres odsetkowy i stałą marżę (+/-). Wartość, ustalona w wyniku niniejszego postępowania, marża Wykonawcy dla oprocentowania środków pieniężnych na rachunkach bankowych będzie stała w całym okresie realizacji zamówienia. W przypadku likwidacji stawki WIBID 1M, zostanie ona zmieniona na stawkę, która zastąpi WIBID 1M albo na stawkę najbardziej zbliżoną swoją wielkością i charakterem do stawki WIBID 1M.
6. Wykonawca musi dysponować siedzibą centrali, oddziałem, filią w Szydłowcu.
7. Wykonawca zobowiązany jest wyznaczyć osobę lub osoby w banku pełniące funkcję doradcy bankowego Zamawiającego odpowiedzialne za kontakty operacyjne z Zamawiającym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 66110000-4 - Usługi bankowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 54000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bank Spółdzielczy w Iłży

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 000497450

7.3.3) Ulica: Rynek 1

7.3.4) Miejscowość: Iłża

7.3.5) Kod pocztowy: 27-100

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 0,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2026-11-22

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.