eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jelenia GóraDOSTAWA MIKROBUSA 9-MIEJSCOWEGO DLA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ "POGODNA JESIEŃ" W JELENIEJ GÓRZE



Ogłoszenie z dnia 2025-10-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
DOSTAWA MIKROBUSA 9-MIEJSCOWEGO DLA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ „POGODNA JESIEŃ” W JELENIEJ GÓRZE

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO JELENIA GÓRA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821523

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: pl. Ratuszowy 58

1.5.2.) Miejscowość: Jelenia Góra

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-500

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.7.) Numer telefonu: + 48 75 75 46 390

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@jeleniagora.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.jeleniagora.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/jeleniagora

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

DOSTAWA MIKROBUSA 9-MIEJSCOWEGO DLA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ „POGODNA JESIEŃ” W JELENIEJ GÓRZE

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-49466b51-e328-4d3c-8719-231fedbd43ed

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00504548

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00040822/23/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.11 Zakup mikrobusa 9-miejscowego przystosowanego do przewozu osób na wózkach inwalidzkich dla Domu Pomocy Społecznej "Pogodna Jesień" w Jeleniej Górze

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00452308

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RZ.271.62.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego, 9-osobowego samochodu przystosowanego do przewozu osób z niepełnosprawnością (na wózkach inwalidzkich) dla Domu Pomocy Społecznej „Pogodna Jesień” w Jeleniej Górze.
Dostarczony pojazd musi być fabrycznie nowy, nieużywany, kompletny oraz wolny od wad konstrukcyjnych, materiałowych, wykonawczych i prawnych (pojazd nie może być przedmiotem zastawu oraz nie może być obciążony prawami osób trzecich). Pojazd wyprodukowany nie wcześniej niż w roku 2025, gotowy do użytku. Pojazd nie może być zarejestrowany.
Przedmiot zamówienia musi:
1) spełniać wymagania techniczne określone przez obowiązujące w Polsce przepisy dla pojazdów poruszających się po drogach publicznych, w tym warunki techniczne wynikające z ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 1251 z późn. zm.) oraz rozporządzeń wykonawczych do tej ustawy,
2) posiadać świadectwo homologacji,
3) posiadać niezbędne dokumenty do dokonania rejestracji pojazdu na terytorium RP.
Zamówienie realizowane jest w ramach zadania pn.: „Zakup mikrobusa 9 – miejscowego przystosowanego do przewozu osób na wózkach inwalidzkich dla Domu Pomocy Społecznej „Pogodna Jesień” w Jeleniej Górze, dofinansowanego ze środków PERON w ramach „Programu wyrównania różnic między regionami III” obszar D.
Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Tomie III Specyfikacji Warunków Zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34110000-1 - Samochody osobowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34114400-3 - Minibusy

34115200-8 - Pojazdy silnikowe do transportu mniej niż 10 osób

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 239433,77 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 239433,77 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 239433,77 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AUTO SALON ŚWITOŃ-PACZKOWSKI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6920211862

7.3.3) Ulica: Marii Skłodowskiej-Curie nr 97 D

7.3.4) Miejscowość: Lubin

7.3.5) Kod pocztowy: 59-301

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 239433,77 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-12-01

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.