Ogłoszenie z dnia 2025-10-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00434674/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-09-22
- 2025/BZP 00456179/01 - Modyfikacja z dnia 2025-10-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont drogi gminnej w m. Władysławów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Żelechlinek
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590647836
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Tysiąclecia Państwa Polskiego 1
1.5.2.) Miejscowość: Żelechlinek
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-226
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.7.) Numer telefonu: 44 712 27 12
1.5.8.) Numer faksu: 44 712 27 70
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@zelechlinek.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://zelechlinek.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7b3a9c5e-9ab9-4bdf-a114-cb09eb7a3ff11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont drogi gminnej w m. Władysławów2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7b3a9c5e-9ab9-4bdf-a114-cb09eb7a3ff1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00504544
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00072939/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Remont drogi gminnej w m. Władysławów
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00434674
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RPR.271.1.7.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 690575,92 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: „Remont drogi gminnej w m. Władysławów”
W zakres zadania wchodzą m.in. następujące roboty:
1) Remont drogi:
a) roboty przygotowawcze (roboty pomiarowe z odtworzeniem granic pasa drogowego)
b) podbudowa jezdni (oczyszczenie mechaniczne istniejącej nawierzchni bitumicznej, skropienie emulsją asfaltową podbudowy z kruszywa łamanego, warstwa przeciwspękaniowa pod warstwy bitumiczne, wyrównanie istniejącego podłoża bitumicznego betonem asfaltowym, skropienie emulsją asfaltową warstwy wyrównania bitumicznego),
c) nawierzchnia jezdni (warstwa ścieralna z betonu asfaltowego),
d) pobocza z kruszywa łamanego (roboty ziemne, przygotowanie podłoża gruntowego dla poboczy wraz z wyk. zabiegu chwastobójczego, profilowaniem i zagęszczeniem gruntu, pobocza wzmocnione kruszywem łamanym z zagęszczeniem mechanicznym z wykonaniem zewnętrznej obsypki),
e) regulacja zjazdów (profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne zjazdów nieutwardzonych, wykonanie nawierzchni zjazdów z kruszywa łamanego)
f) roboty uzupełniające (profilowanie i plantowanie skarp nasypów i wykopów).
2. Szczegółowy przedmiot zamówienia określony został w:
1) przedmiarze robót – stanowiącym załącznik do SWZ ,
2) dokumentacjach technicznych - stanowiących załącznik do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 464364,24 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 660020,46 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 464364,24 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ŚLIW-BRUK Sebastian Śliwiński spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 540002854
7.3.4) Miejscowość: Małecz 44
7.3.5) Kod pocztowy: 97-217
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ŚLIW-BRUK SEBASTIAN ŚLIWIŃSKI SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
ŚLIW-BRUK SEBASTIAN ŚLIWIŃSKI SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 464364,24 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- MODERNIZACJA ELEWACJI SEGMENTÓW B, C, D WCHODZĄCYCH W SKŁAD OGÓLNOKSZTAŁCĄCEJ SZKOŁY BALETOWEJ IM. LUDOMIRA RÓŻYCKIEGO W BYTOMIU
- Wykonywanie drobnych remontów, konserwacji, napraw i usuwanie awarii w zakresie robót ogólnobudowlanych w zasobie zarządzanym przez MZBM w Kaliszu, w podziale na dwie części.
- Budowa dróg wraz z systemem odwodnienia w miejscowości Zawrocie-Nowiny - Etap I
- Modernizacja dachu nad budynkiem "K" Szpitala Wojewódzkiego im. Ludwika Rydygiera w Suwałkach.
- Przebudowa drogi gminnej nr DG112401E w Tworowicach
- Wykonanie robót budowlanych obejmujących dostosowanie pomieszczeń do potrzeb biurowych oraz zmianę funkcji wybranych pomieszczeń w budynku A-50 na terenie PMAB
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





