eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ciechanowiec › Dostawa energii elektrycznej

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-11-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa energii elektrycznej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Muzeum Rolnictwa im. ks. Krzysztofa Kluka w Ciechanowcu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000646541

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Pałacowa 5

1.5.2.) Miejscowość: Ciechanowiec

1.5.3.) Kod pocztowy: 18-230

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński

1.5.7.) Numer telefonu: 862771328

1.5.8.) Numer faksu: 862771328

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: info@muzeumrolnictwa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeumrolnictwa.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-fb64db08-717f-11ee-9aa3-96d3b4440790

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


samorządowa instytucja kultury

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa energii elektrycznej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fb64db08-717f-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00504466

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00115635/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Dostawa energii elektrycznej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00456329

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 6/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej dla potrzeb Muzeum Rolnictwa im. ks. Krzysztofa Kluka w Ciechanowcu wg poniższych punktów poboru mocy:
1. 590543510301234852, tar. C12a, Ciechanowiec, ul. Pałacowa 5,
2. 590543510300853689, tar. C12a, Boguty-Pianki, Drewnowo-Ziemaki,
3. 590543510300988527, tar. C12a, Ciechanowiec, ul. Pałacowa 5,
4. 590543510301036883, tar. C12a, Ciechanowiec, ul. Pałacowa 5,
5. 590543510300988534, tar. C12a, Ciechanowiec, ul. Pałacowa 5,
6. 590543510301233657, tar. C12a, Ciechanowiec, ul. Pałacowa 5,
7. 590543510301036869, tar. G12w, Ciechanowiec, ul. Pałacowa 8B/3,
8. 590543510300898383, tar. C12a, Ciechanowiec, ul. Pałacowa 5,
9. 590543510300941959, tar. C12a, Ciechanowiec, Winna-Chroły 25A,
10. 590543510301131113, tar. C12a, Ciechanowiec, ul. Pałacowa 4,
11. 590543510300942093, tar. C23 Ciechanowiec, ul. Pałacowa 5,
12. 590543510301083795, tar. C23 Ciechanowiec, ul. Pałacowa 14,
13. 590543510301036876, tar. C23 Ciechanowiec, ul. Pałacowa 14.

2. Szacunkowe zużycie energii elektrycznej w okresie obowiązywania umowy:
C12a - 150 MWh, C23 –300 MWh, G12w – 0,1 MWh.
3. Planowana produkcja energii elektrycznej z paneli fotowoltaicznych: maksymalnie 170 MWh (dwie instalacje fotowoltaiczne - na PPE nr 590543510301083795 o mocy 150 MWp i na PPE nr 590543510300988534 o mocy 22 MWp). Wymagane jest bilansowanie energii elektrycznej z urządzeń wytwórczych z energią pobraną w pozostałych Punktach Poboru Energii oraz odkup nadwyżki wyprodukowanej energii, pozostającej po bilansowaniu. Planowana ilość energii elektrycznej podlegającej bilansowaniu to 50 MWh i planowana ilość energii elektrycznej do odkupu przez Wykonawcę to 40 MWh.
4. Powyższe dane mają charakter orientacyjny i stanowią element niezbędny do wyboru oferty najkorzystniejszej. Podana ilość nie stanowi zobowiązania Zamawiającego do zakupu energii elektrycznej w podanych ilościach. Rozliczenie dostawy odbywać się będzie na podstawie faktycznego zużycia oraz produkcji energii wg cen wynikających ze złożonej oferty.
5. Oferta może opierać się bezpośrednio na zakupie energii elektrycznej na Towarowej Giełdzie Energii S.A. w oparciu o ceny godzinowe Rynku Dnia Następnego (RDN Fixing I).

4.5.3.) Główny kod CPV: 09310000-5 - Elektryczność

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 201491,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 454790,37 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 201491,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SOLARE ENERGY Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5361915918

7.3.3) Ulica: Aleja Dębowa nr 21/3

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 53-121

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 201491,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-01-01 do 2024-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.