eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi EłkPROJEKT PRZEBUDOWY MOSTU ZLOKALIZOWANEGO PRZY UJŚCIU RZEKI EŁK



Ogłoszenie z dnia 2022-12-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
PROJEKT PRZEBUDOWY MOSTU ZLOKALIZOWANEGO PRZY UJŚCIU RZEKI EŁK

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Ełk

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790671076

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Marsz. Józefa Piłsudskiego 4

1.5.2.) Miejscowość: Ełk

1.5.3.) Kod pocztowy: 19-300

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki

1.5.7.) Numer telefonu: 087 732 62 00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@um.elk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.elk.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2effeb69-5a84-11ed-8832-4e4740e186ac

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

PROJEKT PRZEBUDOWY MOSTU ZLOKALIZOWANEGO PRZY UJŚCIU RZEKI EŁK

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2effeb69-5a84-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00504408

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00002775/13/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.12 Projekt przebudowy mostu zlokalizowanego przy ujściu rzeki Ełk

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00418513/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: O-ZP.271.44.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 46457,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie kompleksowej dokumentacji projektowej przebudowy mostu pieszo – rowerowego zlokalizowanego u ujścia rzeki Ełk w ciągu promenady pieszo – rowerowej wzdłuż brzegu Jeziora Ełckiego na działce geodezyjnej nr 3000/8, 804, 435 (rzeka) W stanie istniejącym jest to obiekt drewniany, łukowy z podporami drewnianymi zlokalizowanymi w nurcie rzeki Ełk. Most wykorzystywany jest jako ciąg pieszo - rowerowy. Obiekt znajduje się częściowo w strefie ochrony konserwatora zabytków.

1.1. Zakres zamówienia obejmuje:
1.1.1. Zakres zamówienia obejmuje opracowanie kompleksowej dokumentacji projektowej przebudowy mostu wraz z przyległymi przepustami – 2 szt.. Zamawiający załącza do SWZ wyciąg z projektu, na podstawie którego został zrealizowany istniejący obiekt.
W ramach dokumentacji projektowej przebudowy mostu Wykonawca zobowiązany będzie do opracowania co najmniej dwóch wariantowych koncepcji rozwiązań projektowych wraz z wizualizacją oraz analizą ekonomiczną przyjętych rozwiązań przy następujących założeniach:
- dla obu koncepcji zakłada się przyjęcie łukowej konstrukcji stalowej obiektu z posadowieniem na przyczółkach żelbetowych (bez podpór pośrednich),
Zamawiający oczekuje opracowania koncepcji w następujących formach:
a) w formie odtworzeniowej z wykorzystaniem elementów wizualnych z istniejącego obiektu (bariery, wieżyczki, oświetlenie, poszycie),
b) w formie wykorzystującej okoliczne walory krajobrazowe w dowolnym wymiarze.

Po przyjęciu wybranej koncepcji przez Zamawiającego Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania:
- badań geologicznych podłoża gruntowego, analizy hydraulicznej obiektu oraz pomiarów dna w niezbędnym zakresie,
- pomiarów geodezyjnych z dojściami i dojazdami do obiektu z uzyskaniem mapy do celów projektowych,
- uzyskania wszystkich niezbędnych warunków do projektowania (między innymi z Wydziału Mienia Komunalnego Urzędu Miasta Ełk, Wód Polskich, PGE, Konserwatora Zabytków),
- uzyskania decyzji lokalizacyjnej,
- opracowania dokumentacji projektowej zgodnie z uzyskanymi warunkami oraz wymaganymi przepisami,
- uzyskanie wymaganych opinii, pozwoleń i uzgodnień, w tym pozwolenia na budowę / przebudowę obiektu.

1.1.2. Wykonawca zobowiązany będzie do uzyskania pozytywnej opinii Zespołu Opiniującego Projekty Inwestycyjne działającego przy Urzędzie Miasta Ełku, jak również wszystkich uzgodnień, pozwoleń i decyzji administracyjnych niezbędnych do zrealizowania inwestycji.
W związku z tym, iż dokumentacja wykorzystana zostanie w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie robót budowlanych, Wykonawca zobowiązany jest wykonać tę dokumentację zgodnie z wymogami, o których mowa w art. 99 - 103 ustawy z dnia 11września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm), pod rygorem poniesienia konsekwencji finansowych (w pełnych wysokościach) z tytułu ewentualnych korekt finansowych, nałożonych na zamawiającego przez instytucje współfinansujące.

1.1.3. W ramach opracowania wykonawca dostarczy:
a) Koncepcję rozwiązań projektowych,
b) Pomiary, badania,
c) Projekt Budowlany składający się z:
- projektu zagospodarowania terenu,
- projektu architektoniczno-budowlanego (dla wszystkich branż),
- opinie, uzgodnienia, pozwolenia i inne dokumenty o których mowa w art. 33 ust. 2 pkt 1 Ustawy Prawo budowlane
d) projekt techniczny (dla wszystkich branż),
e) przedmiary robót w rozbiciu na poszczególne branże,
f) kosztorys inwestorski
g) zbiorcze zestawienie kosztów,
h) szczegółowe Specyfikacje Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych
i) pozwolenie na budowę / przebudowę ,
Projekty należy opracować w 6 egz., SST, przedmiar, kosztorys inwestorski w 2 egz. oraz wersję elektroniczną dokumentacji (wersja edytowalna i wersja pdf).

2. Gwarancja - minimalny wymagany okres gwarancji 24 pełnych miesięcy od daty odbioru końcowego

4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 118080,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 118080,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 118080,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ARKOBI - Maciej Malinowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 190316359

7.3.3) Ulica: Kazimierza Wielkiego 9/4

7.3.4) Miejscowość: Sopot

7.3.5) Kod pocztowy: 81-780

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 118080,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 300 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.