Ogłoszenie z dnia 2022-12-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00514456/01 - Modyfikacja z dnia 2022-12-23
- 2023/BZP 00055019/01 - Wynik z dnia 2023-01-24
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługa odbierania, transportu i unieszkodliwiania/przetwarzania odpadów wytworzonych w Centrum Reumatologii Sp. z o.o.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Śląskie Centrum Reumatologii, Ortopedii i Rehabilitacji w Ustroniu Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 243693791
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Szpitalna 11
1.5.2.) Miejscowość: Ustroń
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-450
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski
1.5.7.) Numer telefonu: 338545493
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zaopatrzenie@reumatologiczny.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.reumatologiczny.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa odbierania, transportu i unieszkodliwiania/przetwarzania odpadów wytworzonych w Centrum Reumatologii Sp. z o.o.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bb4b6ad2-7f95-11ed-b4ea-f64d350121d2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00504271
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-bb4b6ad2-7f95-11ed-b4ea-f64d350121d23.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Zamawiający dopuszcza komunikację przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pomocą platformy eZamówienia (https://ezamowienia.gov.pl):
1) dla składania lub wycofania ofert, składania tzw. świadczenia własnego (według wzoru – załącznik nr 2 do SWZ) – wyłącznie.
2) dla składania pytań, wniosków, pozostałych oświadczeń, informacji i dokumentów,
Zamawiający dopuszcza również komunikację przy użyciu poczty elektronicznej (adres Zamawiającego: zaopatrzenie@reumatologiczny.pl) dla składania pytań, wniosków, pozostałych oświadczeń, informacji i dokumentów.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Stronami, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
Dokumenty sporządzone w formie elektronicznej muszą być zgodne z zapisami Rozporządzenia w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): zawarto w załączniku nr 4 do SWZ - Kloauzula informacyjna
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 16/TP/2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 3
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
odbieranie, transport i zagospodarowanie (odzysk lub unieszkodliwianie) odpadów komunalnych, segregowanych i wielkogabarytowych
4.2.6.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: tylko cena
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
odbiór i unieszkodliwienie poprzez termiczne przekształcenie odpadów medycznych o kodach:
1) 18 01 02 części ciała i organy oraz pojemniki na krew i konserwanty służące do jej przechowywania (z wyłączeniem 18 01 03),
2) 18 01 03 inne odpady, które zawierają żywe drobnoustroje chorobotwórcze lub ich toksyny oraz inne formy zdolne do przeniesienia materiału genetycznego, o których wiadomo lub co do których istnieją wiarygodne podstawy do sądzenia, że wywołują choroby u ludzi i zwierząt (np. zainfekowane pieluchomajtki, podpaski, podkłady), z wyłączeniem 18 01 80 i 18 01 82,
3) 18 01 04 inne odpady niż wymienione w 18 01 03,
4) 18 01 08 leki cytotoksyczne i cytostatyczne,
5) 18 01 09 leki inne niż wymienione w 18 01 08,
6) 18 01 06 chemikalia, w tym odczynniki chemiczne, zawierające substancje niebezpieczne,
7) 18 01 07 chemikalia, w tym odczynniki chemiczne, inne niż wymienione w 18 01 06
4.2.6.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
90520000-8 - Usługi w zakresie odpadów radioaktywnych, toksycznych, medycznych i niebezpiecznych
90524400-0 - Usługi gromadzenia, transportu i wywozu odpadów szpitalnych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: tylko cena
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
odbiór, transport i przekształcenie odpadów kategorii trzeciej (odpady spożywcze przeterminowane oraz nieprzydatne do spożycia przez ludzi i/lub zwierzęta, odpady będące nieprzydatnymi częściami produktów wykorzystywanych do spożycia przez ludzi lub pokonsumpcyjne resztki produktów spożywczych, które z uwagi na inne przepisy niedopuszczone są do spożycia przez ludzi i zwierzęta, powstające wyłącznie w wyniku prowadzonej przez Zamawiającego działalności)
Kod odpadów 16 03 80
4.2.6.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami
90520000-8 - Usługi w zakresie odpadów radioaktywnych, toksycznych, medycznych i niebezpiecznych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: tylko cena
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu:1) dla Części nr 1:
a) Wykonawca musi posiadać wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu miasta Ustroń
b) Wykonawca musi posiadać aktualne zezwolenie na transport odpadów komunalnych zgodnie z wymogami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach lub równoważne, w tym wydane na podstawie wcześniejszych przepisów
c) Wykonawca musi posiadać ubezpieczenie w zakresie prowadzonej działalności
d) Wykonawca musi posiadać wpis do BDO.
2) dla Części nr 2 i 3
a) Wykonawca musi dysponować co najmniej jednym środkiem transportu przystosowanym do przewozu odpadów niebezpiecznych, spełniającym wymagania podane w ustawie z dnia 19 sierpnia 2011 r. o przewozie towarów niebezpiecznych (tekst jednolity Dz.U. z 2022 r. poz. 2147),
b) Wykonawca musi posiadać ubezpieczenie w zakresie prowadzonej działalności
c) Wykonawca musi posiadać wpis do BDO
d) Wykonawca musi posiadać aktualną decyzję wydaną przez właściwe organy administracji zezwalającej na zbieranie odpadów medycznych i niebezpiecznych, stanowiących przedmiot zamówienia zgodnie z wymogami ustawy o odpadach,
e) Wykonawca musi posiadać aktualną decyzję wydaną przez właściwe organy administracji zezwalającej na utylizację odpadów, w tym odpadów medycznych i niebezpiecznych, stanowiących przedmiot zamówienia zgodnie z wymogami ustawy o odpadach lub zawartą umowę z podmiotem takie zezwolenie posiadającym, z zachowaniem zasady bliskości wskazanej w art. 20 ustawy o odpadach,
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu z postępowania i spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca składa oświadczenie własne – według załącznika nr 2 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu z postępowania i spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca składa oświadczenie własne – według załącznika nr 2 do SWZ.
dla Części nr 1
a) aktualnego wpisu do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu miasta Ustroń,
b) aktualnego zezwolenie na transport odpadów komunalnych zgodnie z wymogami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach lub równoważne, w tym wydane na podstawie wcześniejszych przepisów,
c) kopii zawarcia ubezpieczenie w zakresie prowadzonej działalności,
2) dla Części nr 2 i 3
a) wykazu posiadanych środków transportu spełniających wymagania podane w ustawie o przewozie towarów niebezpiecznych wraz z dokumentami to potwierdzającymi,
b) aktualnej decyzji wydanej przez właściwe organy administracji zezwalającej na zbieranie odpadów medycznych i niebezpiecznych,
c) aktualnej decyzji wydanej przez właściwe organy administracji zezwalającej na utylizację odpadów, w tym odpadów medycznych i niebezpiecznych lub umowę zawartą z podmiotem posiadającym zezwolenie na utylizację odpadów, w tym odpadów medycznych i niebezpiecznych,
d) kopii zawarcia ubezpieczenie w zakresie prowadzonej działalności.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 58 ustawy PZP. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienie ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do posiadanych przez nich uprawnień, uzna warunek za spełniony jeśli co najmniej jeden z nich posiada wskazane uprawnienia.
Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają czynności do realizacji których te zdolności są wymagane.
Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa wraz z ofertą zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj, zakres oraz warunki wprowadzenia zmian do umowy zawarte zostały w paragrafie 4 załącznika nr 1 do SWZ - wzór umowy7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-12-27 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-12-27 11:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-01-21
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości niezamieszkałych w 2026 roku
- Odbiór i transport odpadów komunalnych zmieszanych i selektywnie zbieranych z nieruchomości zamieszkałych oraz z PSZOK-u z terenu gminy Jaraczewo
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych usytuowanego na terenie Gminy Kłaj w 2026 roku.
- Zagospodarowanie innych niż niebezpieczne odpadów budowlanych i rozbiórkowych dostarczonych do Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych oraz pochodzących z miejsc nieprzeznaczonych (...)
- Usługa zagospodarowania odpadów dla Zakładu Gospodarki Komunalnej w Bełżycach
- Odbiór i transport odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych na terenie Gminy Serokomla
więcej: Usługi wywozu odpadów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





