Ogłoszenie z dnia 2022-12-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00427550/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-08
- 2022/BZP 00451177/01 - Modyfikacja z dnia 2022-11-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
BUDOWA BUDYNKU BIUROWEGO – KANCELARII DLA LEŚNICTWA WOŁCZYN WRAZ Z NIEZBĘDNĄ INFRASTRUKTURĄ
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Namysłów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 530559547
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Marii Skłodowskiej-Curie 14A
1.5.2.) Miejscowość: Namysłów
1.5.3.) Kod pocztowy: 46-100
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski
1.5.7.) Numer telefonu: 77 4190505
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: namyslow@katowice.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://namyslow.katowice.lasy.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://josephine.proebiz.com/pl/profile/75200034801.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Leśnictwo, Gospodarka leśna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
BUDOWA BUDYNKU BIUROWEGO – KANCELARII DLA LEŚNICTWA WOŁCZYN WRAZ Z NIEZBĘDNĄ INFRASTRUKTURĄ2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d38c3a0d-5e6a-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00504228
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00191315/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Budowa budynku biurowego - kancelarii dla leśnictwa Wołczyn wraz z niezbędną infrastrukturą, na części działki ewidencyjnej nr 225/2, k.m. 10 w miejscowości Wierzbica Górna.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00427550/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: S.270.4.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 592970,64 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
1) budowę budynku biurowego - kancelarii w technologii tradycyjnej, murowanej,
2) wykonanie instalacji elektrycznych, w tym WLZ, wodno-kanalizacyjnych, c.o.,
3) budowa przyłączy wodnego i kanalizacyjnego,
4) budowę ogrodzenia,
5) wykonanie zagospodarowania terenu (uporządkowanie terenu, utwardzenie, budowę chodników i zjazdów, miejsc postojowych, itp.).
2. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawierają załączniki:
1) Dokumentacja projektowa – Załącznik nr 10 do SWZ,
2) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych – Zał. nr 11 do SWZ,
3) Przedmiar robót. – Zał. nr 12.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 725156,57 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1130201,64 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 725156,57 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Remontowo-Budowlany Artur Piasecki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 531331250
7.3.3) Ulica: Ludowa 20
7.3.4) Miejscowość: Biestrzykowice
7.3.5) Kod pocztowy: 46-112
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Artur Piasecki Zakład Remontowo-Budowlany
jakie przetargi wygrała firma
Artur Piasecki Zakład Remontowo-Budowlany
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 725156,57 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-09-30INNE PRZETARGI Z NAMYSŁOWA
- Przebudowa skrzyżowania drogi wojewódzkiej DW 451 u zbiegu ulic: Władysława Sikorskiego, Armii Krajowej oraz Marii Konopnickiej w Namysłowie - opracowanie dokumentacji projektowej
- Bieżące utrzymanie dróg na terenie Gminy Namysłów w roku 2026
- Sprzedaż energii elektrycznej na potrzeby jednostek organizacyjnych Powiatu Namysłowskiego przez okres 12 miesięcy począwszy od 01.01.2026 r. do 31.12.2026 r.
- Przebudowa pomieszczeń piwnicy w budynku Starostwa Powiatowego w Namysłowie na potrzeby magazynu ochrony ludności i obrony cywilnej
więcej: przetargi w Namysłowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa świetlicy sołeckiej w Górkach Dużych w ramach projektu "Nasze świetlice sołeckie" na 2025 r.
- Budowa podkarpackiego centrum ratownictwa i koordynacji transgranicznych działań ratowniczych w zakresie zwalczania zagrożeń dla środowiska
- "Remont dróg gminnych na terenie Gminy Racławice zniszczonych w wyniku zdarzeń noszących znamiona klęski żywiołowej"
- Adaptacja i termomodernizacja budynku technicznego przy ul. Pomologicznej 18 w Skierniewicach.
- "Budowa drogi KDW 4 w miejscowości Staniszcze Małe"
- Zagospodarowanie terenu leśnego przy ul. Unruga w Gdyni (BO, RD).
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.