eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bytom › Zakup i dostawa bonów uprawniających do posiłków profilaktycznych i napoi gorących w MZDiM Bytom



Ogłoszenie z dnia 2023-11-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa bonów uprawniających do posiłków profilaktycznych
i napoi gorących w MZDiM Bytom

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Zarząd Dróg i Mostów w Bytomiu

1.3.) Oddział zamawiającego: MZDIM Bytom

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 240136989

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Smolenia 35

1.5.2.) Miejscowość: Bytom

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-902

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@mzdim.bytom.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://mzdim-bytom.logintrade.net/rejestracja/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://mzdim-bytom.logintrade.net/zapytania_email,142979,7cb9867f36d84c6b2f8ffa61a6c3b884.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i dostawa bonów uprawniających do posiłków profilaktycznych
i napoi gorących w MZDiM Bytom

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4a0a0178-6684-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00504105

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00034972/15/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Zakup i dostawa bonów uprawniających do posiłków profilaktycznych i napoi gorących w Miejskim Zarządzie Dróg i Mostów w Bytomiu na rok 2023/2024

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00436691

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DNP.260.36.2023.TP2.D

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa bonów uprawniających do posiłków profilaktycznych i napoi gorących w Miejskim Zarządzie Dróg i Mostów w Bytomiu o wartości nominalnej 15,00 zł z możliwością zastosowania opcji:
a) przedmiot zamówienia z zakresu podstawowego:
• dostawa do 9 180 sztuk bonów uprawniających do posiłków profilaktycznych i napoi gorących w Miejskim Zarządzie Dróg i Mostów w Bytomiu,
b) przedmiot zamówienia z zakresu opcjonalnego:
• dostawa do 1 020 sztuk bonów uprawniających do posiłków profilaktycznych i napoi gorących w Miejskim Zarządzie Dróg i Mostów w Bytomiu.

2. Wskazane ilości są wartościami szacunkowymi. Zamawiający zastrzega sobie możliwość złożenia zamówienia mniejszej ilości bonów w danym miesiącu ze względu na nieobecności w pracy pracowników (urlopy wypoczynkowe i inne nieobecności w pracy).
3. Szczegółowy opis został określony w Załączniku nr 1 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia.
4. Dostawy w ramach zakresu podstawowego będą realizowane partiami miesięcznymi (5 dostaw), których wielkość będzie każdorazowo określona przy składaniu zamówienia:
a) pierwsza dostawa do 15.12.2023 r. – do 1800 szt. bonów o wartości nominalnej 15 zł;
b) druga dostawa do 15.01.2024 r. - do 1710 szt. bonów o wartości nominalnej 15 zł;
c) trzecia dostawa do 15.02.2024 r. - do 1890 szt. bonów o wartości nominalnej 15 zł;
d) czwarta dostawa do 15.03.2024 r. - do 1890 szt. bonów o wartości nominalnej 15 zł;
e) piąta dostawa do 15.04.2024 r. - do 1890 szt. bonów o wartości nominalnej 15 zł.
5. Dostawy w ramach zakresu opcjonalnego będą realizowane partiami miesięcznymi (5 dostaw), których zapotrzebowanie oraz wielkość będzie każdorazowo określona przy składaniu zamówienia:
a) pierwsza dostawa do 15.12.2023 r. – do 200 szt. bonów o wartości nominalnej 15 zł;
b) druga dostawa do 15.01.2024 r. - do 190 szt. bonów o wartości nominalnej 15 zł;
c) trzecia dostawa do 15.02.2024 r. - do 210 szt. bonów o wartości nominalnej 15 zł;
d) czwarta dostawa do 15.03.2024 r. - do 210 szt. bonów o wartości nominalnej 15 zł;
e) piąta dostawa do 15.04.2024 r. - do 210 szt. bonów o wartości nominalnej 15 zł.
6. Zamawiający dla zakresu podstawowego oraz zakresu opcjonalnego (w przypadku jego uruchomienia) będzie w terminie do 10 dnia każdego miesiąca składał Wykonawcy zamówienia (na wskazany adres poczty elektronicznej), w których będzie określał liczbę bonów o nominalnej wartości 15 zł, jaka ma zostać dostarczona przez Wykonawcę do siedziby Zamawiającemu.
7. Dostawy odbywać się będą do siedziby Zamawiającego – Miejski Zarząd Dróg i Mostów, 41-902 Bytom, ul. Smolenia 35, II piętro, pok. 220 (Dział Księgowości) w dni robocze w godzinach od 08.00 do 14.00.
8. Dostawy winny odbywać się zgodnie z zasadami określonymi w umowie. Pierwsze zamówienie nastąpi w miesiącu grudniu 2023 r. Bony dostarczane będą na koszt i ryzyko Wykonawcy jego własnym transportem lub transportem profesjonalnej firmy przewozowej, przy czym całkowitą odpowiedzialność za wynikłe z tego tytułu uchybienia ustaleniom zawartym w umowie ponosi Wykonawca.
9. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
10. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w Załączniku nr 2 do SWZ – projektowane postanowienia umowy.
11. Odbiór bonów przez Zamawiającego nastąpi na podstawie dołączonego przez Wykonawcę potwierdzenia odbioru bonów, które będzie podpisane przez upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy lub przedstawiciela firmy transportowej.
12. Kopia potwierdzenia odbioru bonów, o którym mowa w ust. 11, będzie niezwłocznie przekazywana Wykonawcy za pośrednictwem poczty elektronicznej do osoby odpowiedzialnej za realizację zamówienia z ramienia Wykonawcy, na wskazany w umowie adres mailowy.
13. W razie stwierdzenia braków ilościowych dostarczonych bonów w stosunku do treści złożonego zamówienia lub jakichkolwiek uchybień dotyczących jakości dostarczonych bonów, Zamawiający wezwie Wykonawcę do uzupełnienia braków i uchybień.
14. Wezwanie nastąpi pisemnie za pośrednictwem poczty elektronicznej, niezwłocznie po stwierdzeniu braków i uchybień przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest w takim przypadku do uzupełnienia braków nie później jednak niż w terminie do 5 dni kalendarzowych.
15. Cena musi obejmować wszystkie koszty związane z dostawą, w tym transport.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30199770-8 - Talony na posiłki

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 158874,52 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 158874,52 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 158874,52 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PLUXEE Polska Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 013055815

7.3.3) Ulica: Rzymowskiego 53

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-697

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 154874,52 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.