Ogłoszenie z dnia 2023-11-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00341831/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-08-04
- 2023/BZP 00364505/01 - Modyfikacja z dnia 2023-08-23
- 2023/BZP 00371045/01 - Modyfikacja z dnia 2023-08-29
- 2023/BZP 00507269/01 - Modyfikacja z dnia 2023-11-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa wiaduktu drogowego wraz z siecią dróg na terenach aktywizacji gospodarczej w Przygodzicach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PRZYGODZICE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250855191
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Powstańców Wielkopolskich 2
1.5.2.) Miejscowość: Przygodzice
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-421
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.7.) Numer telefonu: 625927722
1.5.8.) Numer faksu: 625927000
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ugp@przygodzice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.przygodzice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7652f687-2f7d-11ee-a60c-9ec5599dddc11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa wiaduktu drogowego wraz z siecią dróg na terenach aktywizacji gospodarczej w Przygodzicach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7652f687-2f7d-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00504094
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00028037/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Budowa wiaduktu drogowego wraz z siecią dróg na terenach aktywizacji gospodarczej w Przygodzicach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00341831
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Rg.271.42.2023.ZP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 15358723,49 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane realizowane w systemie zaprojektuj-wybuduj w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Budowa wiaduktu drogowego wraz z siecią dróg na terenach aktywizacji gospodarczej w Przygodzicach, polegających na udostępnieniu terenów inwestycyjnych w Przygodzicach poprzez:
- budowę wiaduktu drogowego nad linią kolejową wraz z rozbiórką istniejącego wiaduktu – 1 szt;
- fragmentaryczna budowa drogi pieszo-rowerowej jako połączenie ruchu pieszego i rowerowego do drogi wojewódzkiej – długość około 64m;
- budowę drogi gminnej od drogi wojewódzkiej do projektowanego ronda wraz z odwodnieniem i robotami towarzyszącymi, w tym fragmentaryczna budowa drogi pieszo-rowerowej – długość drogi około 203m;
- budowa połączenia z ul. Mostową - długość około 45m;
- budowa ronda o średnicy 30m na połączeniu projektowanej drogi z ul. Inżynierską;
- budowa drogi gminnej na terenach inwestycyjnych od projektowanego ronda do drogi powiatowej wraz z odwodnieniem i robotami towarzyszącymi – długość drogi około 1665m.
Przedsięwzięcie otrzymało dofinansowanie ze środków Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45221100-3 - Roboty budowlane w zakresie budowy mostów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45120000-4 - Próbne wiercenia i wykopy
45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
45221100-3 - Roboty budowlane w zakresie budowy mostów
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne
71250000-5 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13358509,71 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 20680000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13358509,71 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Wydobywanie Kruszywa Usługi Sprzętem Budowlanym Sławomir Nabzdyk
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Vektor s.c. Sławomir Bednarz, Dariusz Ratajczak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 250120905
7.3.3) Ulica: ul. Nowa 16
7.3.4) Miejscowość: Wtórek
7.3.5) Kod pocztowy: 63-400
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE - SŁAWOMIR NABZDYK
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE - SŁAWOMIR NABZDYK
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13358509,71 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie dokumentacji projektowej dla inwestycji pn.: "Budowa Filii GCKSiR w Rudnej Wielkiej wraz z przyłączami i wewnętrznymi instalacjami oraz zagospodarowaniem terenu"
- "Ścieżki rowerowe w Gorzowie Wielkopolskim - etap IV".
- Wykonanie robót w systemie "zaprojektuj i wybuduj" - wykonanie prac remontowych w wolnym lokalu mieszkalnym przy ul. Kleczkowskiej 11/2 we Wrocławiu.
- Budowa dróg gminnych - ul. Atletycznej i ul. Wioślarskiej w Grodzisku Wielkopolskim
- Dostosowanie budynku Domu Studenta DS2 przy ul. Rejtana 13 w Koszalinie do wymogów ppoż. oraz potrzeb osób z niepełnosprawnościami
- "Opracowanie dokumentacji projektowej na budowę i przebudowę dróg i chodników w gminie Kuślin"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.