eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce › Modernizacja instalacji centralnego ogrzewania w budynku Biura Powiatowego ARiMR w Kielcach.



Ogłoszenie z dnia 2022-12-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja instalacji centralnego ogrzewania w budynku Biura Powiatowego ARiMR w Kielcach.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Świętokrzyski Oddział Regionalny

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010613083

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Warszawska 430

1.5.2.) Miejscowość: Kielce

1.5.3.) Kod pocztowy: 25-414

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: Swietokrzyski@arimr.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.arimr.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/arimr

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - agencja wykonawcza

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Świętokrzyski

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja instalacji centralnego ogrzewania w budynku Biura Powiatowego ARiMR w Kielcach.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2c44102e-f084-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00503991

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00214671/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BOR13.2619.03.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 254895 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie robót budowlanych związanych z modernizacją instalacji centralnego ogrzewania w budynku Biura Powiatowego ARiMR w Kielcach.
Szczegółowy zakres robót określony został w przedmiarze robót (załącznik nr 8 do SWZ).
Przedmiot zamówienia winien być wykonany zgodnie z:
 projektowanymi postanowieniami umowy, które zostaną wprowadzone do umowy w sprawie zamówienia publicznego, której wzór stanowi załącznik Nr 7 do SWZ,
 specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych (załącznik nr 9 do SWZ),
 projektem budowlanym (załącznik 10 do SWZ).
 wymaganiami producenta materiałów budowlanych,
Do obowiązków Wykonawcy należy:
 wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi Polskimi Normami, wiedzą i sztuką budowlaną,
z zachowaniem najwyższej jakości i estetyki,
 wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z projektem budowlanym i przedmiarem robót przy użyciu własnych materiałów posiadających wymagane atesty i certyfikaty, sprzętu oraz wszelkich innych rzeczy zarówno o charakterze tymczasowym, jak i finalnym, niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia,
 prowadzenie robót przez osoby uprawnione, zgodnie ze sztuką budowlaną, wiedzą techniczną oraz obowiązującymi przepisami prawa,
 zabezpieczenie terenu robót oraz prowadzenie robót zgodnie z przepisami BHP oraz ppoż.,
 wykonanie oraz terminowe przekazanie Zamawiającemu przedmiotu zamówienia,
 zapewnienie bezpiecznego korzystania z terenu przylegającego do terenu robót,
 dbanie o porządek na terenie robót, o schludny jego wygląd oraz utrzymywanie terenu robót w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych,
 zorganizowanie na własny koszt zaplecza socjalno-magazynowego dla potrzeb wykonania przedmiotu zamówienia,
 po zakończeniu i przekazaniu przedmiotu zamówienia, w terminie 3 dni od dnia odbioru końcowego - uporządkowanie terenu robót, usunięcie wszelkich urządzeń, tymczasowego zaplecza socjalno-magazynowego.

Inne wymagania:
 Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody wyrządzone przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia. W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego szkody wynikłej przy realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca usunie ją na własny koszt.
 Utrzymywanie stałego kontaktu ze wskazanym przez Zamawiającego przedstawicielem w sposób wzajemnie uzgodniony,
w tym zgłaszanie wszelkich uszkodzeń i awarii stwierdzonych podczas pracy.

Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na przedmiot zamówienia – zgodnie z podaną wartością w Formularzu ofertowym (zał. 1 do SWZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

45331110-0 - Instalowanie kotłów

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45333100-1 - Instalowanie urządzeń regulacji gazu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 245000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 273155,30 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 245000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Instalacyjno – Budowlane KOMPENS Ignacy Majewski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6571683308

7.3.3) Ulica: Łazy 31

7.3.4) Miejscowość: Kielce

7.3.5) Kod pocztowy: 25-085

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

wykonanie robót elektrycznych


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 245000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 56 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.