eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SobótkaZakupy wyposażenia magazynu OLiOC



Ogłoszenie z dnia 2025-10-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Zakupy wyposażenia magazynu OLiOC

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: Gmina Sobótka

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931935112

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: Rynek 1

1.4.2.) Miejscowość: Sobótka

1.4.3.) Kod pocztowy: 55-050

1.4.4.) Województwo: dolnośląskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@sobotka.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.sobotka.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00503779

2.2.) Data ogłoszenia: 2025-10-29

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2025/BZP 00500903

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przed zmianą:
P 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa koparki kołowej obrotowej.
2. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu przedmiot zamówienia wraz z całą wymaganą prawem dokumentacją.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
Wymagania techniczne dotyczące dostawy koparki:
1. Przedmiotem umowy jest koparka obrotowa dwu osiowa.
2. Rok produkcji minimalny 2016
3. Ilość przepracowanych godzin maksymalnie 7 500 h
4. Masa operacyjna w zakresie: 5 500 - 12 000 kg
5. Promień skrętu zewnętrznego maksymalny: 5 500 mm
6. Silnik Moc minimalna 60 kW
7. Prędkość jazdy minimalna 30km/h
8. Głębokość kopania minimum 3 200 mm
9. Zasięg poziomy minimum 5 800 mm
10. Napęd na obie osie 4x4
11. Oświetlenie maszyny umożliwiające poruszanie się po drodze
12. Dodatkowe światła robocze przód kabiny, tył kabiny na wysięgniku w technologii LED
13. Minimum jedna lapa żółta, ostrzegawcza, światło pulsacyjne
14. Kabina wyposażona w radio, klimatyzację + ogrzewanie webasto
15. Głowica uchylo-obrotowa
16. Osprzęt : Łyżka zwykła 60 cm, łyżka skarpowa minimum 1,50, karetka z widłami, przyczepa do ewakuacji i transportu przystosowana do ciągnięcia przez koparkę.
Inne wymagania dotyczące dostawy koparki:
1. Termin dostawy: maksymalnie do 15 grudnia 2025r
2. Wykonawca dostarczy przedmiot umowy do siedziby Zamawiającego wraz
z rozładunkiem w miejscu wskazanym w umowie.
3. Koparka dostarczona będzie Zamawiającemu wolna od wad fizycznych i prawnych, objęta gwarancją dostawcy minimum 3 miesiące na silnik i pompę hydrauliczną.
4. Dostarczona koparka oraz osprzęt muszą być kompletne
i kompatybilne ze sobą zgodnie z obowiązującym prawem oraz normami CE.
5. Koparka musi być w dniu dostawy gotowa do pracy i przystosowana do poruszania się po drogach publicznych.
6. Wykonawca zapewni serwis techniczny maszyny w okresie gwarancji w siedzibie Zamawiającego.
7. Usługi gwarancyjne realizowane będą w pierwszej kolejności w miejscu użytkowania przedmiotu zamówienia, a w przypadku niemożliwości ich wykonania w tych miejscach, w wyznaczonym serwisie.
8. Wykonawca zapewnia, że reakcja na zgłoszenie wady, nastąpi w ciągu 24 godzin, a naprawa zostanie wykonana w ciągu kolejnych 72 godzin od daty zgłoszenia wady, a jeżeli wystąpi konieczność importu części zamiennych, naprawa zostanie wykonana w ciągu 30 dni roboczych od daty zgłoszenia wady, usterki. Awarie będą zgłaszane na adres mailowy wskazany przez Wykonawcę. Czas reakcji serwisu będzie liczony w dni robocze od poniedziałku do piątku

Po zmianie:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa koparki kołowej obrotowej.
2. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu przedmiot zamówienia wraz z całą wymaganą prawem dokumentacją.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
Wymagania techniczne dotyczące dostawy koparki:
1. Przedmiotem umowy jest koparka kołowa obrotowa dwuosiowa.
2. Rok produkcji minimalny 2025
3. Maszyna fabrycznie nowa
4. Masa operacyjna w zakresie: 5 500 - 12 000 kg
5. Promień skrętu zewnętrznego maksymalny: 5 500 mm
6. Silnik Moc minimalna 40 KW/60 KM
7. Prędkość jazdy minimalna 25 km/h
8. Głębokość kopania minimum 3 200 mm
9. Zasięg poziomy minimum 5 800 mm
10. Napęd na obie osie 4x4
11. Oświetlenie maszyny umożliwiające poruszanie się po drodze
12. Minimum jedna lampa żółta, ostrzegawcza, światło pulsacyjne
13. Kabina wyposażona w radio, ogrzewanie
14. Głowica, chwytak uchylo-obrotowy
15. Osprzęt : Łyżka zwykła 60 cm
Inne wymagania dotyczące dostawy koparki:
1. Termin dostawy: maksymalnie do 15 grudnia 2025r
2. Wykonawca dostarczy przedmiot umowy do siedziby Zamawiającego wraz
z rozładunkiem w miejscu wskazanym w umowie.
3. Koparka dostarczona będzie Zamawiającemu wolna od wad fizycznych i prawnych, objęta gwarancją dostawcy minimum 12 miesięcy.
4. Dostarczona koparka oraz osprzęt muszą być kompletne i kompatybilne ze sobą zgodnie z obowiązującym prawem oraz normami CE.
5. Koparka musi być w dniu dostawy gotowa do pracy i przystosowana do poruszania się po drogach publicznych.
6. Wykonawca zapewni serwis techniczny maszyny w okresie gwarancji w siedzibie Zamawiającego.
7. Usługi gwarancyjne realizowane będą w pierwszej kolejności w miejscu użytkowania przedmiotu zamówienia, a w przypadku niemożliwości ich wykonania w tych miejscach, w wyznaczonym serwisie.
8. Wykonawca zapewnia, że reakcja na zgłoszenie wady, nastąpi w ciągu 24 godzin, a naprawa zostanie wykonana w ciągu kolejnych 72 godzin od daty zgłoszenia wady, a jeżeli wystąpi konieczność importu części zamiennych, naprawa zostanie wykonana w ciągu 30 dni roboczych od daty zgłoszenia wady, usterki. Awarie będą zgłaszane na adres mailowy wskazany przez Wykonawcę. Czas reakcji serwisu będzie liczony w dni robocze od poniedziałku do piątku.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2025-11-06 10:00

Po zmianie:
2025-11-07 08:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2025-11-06 10:30

Po zmianie:
2025-11-07 08:30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.