Ogłoszenie z dnia 2025-10-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00366684/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-08-07
- 2025/BZP 00376014/01 - Modyfikacja z dnia 2025-08-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup, dostawa, montaż i uruchomienie spektrometru do analizy pierwiastkowej oraz spektrometru do odczytu mikropłytek dla WCH UJ - projekt „Doskonały Uniwersytet – kształcenie dla gospodarki”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET JAGIELLOŃSKI
1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Zamówień Publicznych UJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001270
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Gołębia 24
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-007
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.7.) Numer telefonu: +48126633916
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: monika.poniewierska@uj.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.uj.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/11478091.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup, dostawa, montaż i uruchomienie spektrometru do analizy pierwiastkowej oraz spektrometru do odczytu mikropłytek dla WCH UJ - projekt „Doskonały Uniwersytet – kształcenie dla gospodarki”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cb733858-cfd6-4f39-be79-346c7a404dcf
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00503777
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie realizowane jest w ramach projektu pt.: „Doskonały Uniwersytet – kształcenie dla gospodarki”. Umowa o dofinansowanie projektu w ramach PROGRAMU FUNDUSZE EUROPEJSKIE DLA ROZWOJU SPOŁECZNEGO 2021-2027, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus (nr umowy: FERS.01.05-IP.08-0301/23-00).2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00366684
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 80.272.231.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 552841,46 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup, dostawa, montaż i uruchomienie emisyjnego spektrometru do analizy pierwiastkowej z detekcją optyczną i wzbudzeniem w plazmie sprzężonej indukcyjnie (ICP-OES) dla Wydziału Chemii Uniwersytetu Jagiellońskiego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia ze wskazaniem wymaganych, minimalnych parametrów technicznych, funkcjonalnych, użytkowych oraz ilościowych zawiera załącznik A do SWZ. Przedmiot zamówienia obejmuje również szkolenie stanowiskowe pracowników zamawiającego w niezbędnym do pracy zakresie4.5.3.) Główny kod CPV: 38500000-0 - Aparatura kontrolna i badawcza
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
38433210-4 - Spektrometry emisyjne
4.5.5.) Wartość części: 406500,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup, dostawa, montaż i uruchomienie spektrometru do odczytu mikropłytek dla Wydziału Chemii Uniwersytetu Jagiellońskiego.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia ze wskazaniem wymaganych, minimalnych parametrów technicznych, funkcjonalnych, użytkowych oraz ilościowych zawiera załącznik A do SWZ. Przedmiot zamówienia obejmuje również szkolenie stanowiskowe pracowników zamawiającego w niezbędnym do pracy zakresie
4.5.3.) Główny kod CPV: 38500000-0 - Aparatura kontrolna i badawcza
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
38433000-9 - Spektrometry
4.5.5.) Wartość części: 146341,46 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 499995,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 499995,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 499995,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Pro-Environment Polska Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 521-371-75-98
7.3.3) Ulica: ul. Żwirki i Wigury 101
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-089
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRO-ENVIRONMENT POLSKA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRO-ENVIRONMENT POLSKA SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 499995,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 180000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 180000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 180000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TK Biotech Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 951-240-76-43
7.3.3) Ulica: ul. Królewicza Jakuba 40 a
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-956
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 180000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
- w odniesieniu do CZĘŚCI I – do 10 tygodni, licząc od dnia udzielenia zamówienia, tj. zawarcia umowy;
- w odniesieniu do CZĘŚCI II – do 30 dni, licząc od dnia udzielenia zamówienia, tj. zawarcia umowy.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Roboty budowlane pn.:"Wzmocnienie fundamentu kładki nad potokiem prokocimskim (Drwinką) w parku Anny i Erazma Jerzmanowskich oraz budowy tablic edukacyjnych i oświetlenia".
- Usługa restauracyjna podczas obchodów Dni Hoborskiego - Święta Nauk Ścisłych - KC-DE-zp.272-630/25
- Dostawa kontenerów magazynowych 20 stopowych 1CC bocznodrzwiowych
- Dostawa licencji na oprogramowanie użytkowe wraz z wersjami instalacyjnymi
- Usługa nagrania i produkcji 12 krótkich filmów informacyjno-promocyjnych w j. angielskim w ramach programu sieć NAWA-EURAXESS (umowa BPI/EUR/2024/1/00006/U/00001 - KC-DE-zp.272-589/25
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Instytutu Ochrony Przyrody PAN
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup, dostawa, montaż i uruchomienie syst. do chromatografii cieczowej FPLC do oczyszczania białek, oligonukleotydów, kwasów nukleinowych, RNA i DNA wraz z kolektorem frakcji dla WBBiB i szkoleniem
- Dostawa mikroskopów stereoskopowych oraz obiektywów i kamery mikroskopowej z adapterem w ramach "RIDi" i "Doposażenie Mobilnego Centrum Edukacji Ekologicznej i Monitoringu Środowiska "PotamON"
- Dostawa aparatów do analiz chemicznych
- Dostawa fabrycznie nowego próżniowego spektrometru FTIR z dodatkowym oprzyrządowaniem i wyposażeniem oraz przeprowadzeniem szkolenia dla Politechniki Poznańskiej
- Dostawa zestawu aparatu do badania uwalniania (aparat do badania uwalniania substancji czynnych wraz z kwalifikacjami instalacyjną i operacyjną)
- Dostawa aparatury kontrolno-pomiarowej do nowych pracowni w ramach projektu ,,Specjaliści przyszłości to MY" w Zespole Szkół Zawodowych nr 3 im. Adama Kocura w Katowicach
więcej: Spektrometry »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





