eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lipno,,Zakup samochodu ciężarowego"



Ogłoszenie z dnia 2025-10-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
,,Zakup samochodu ciężarowego”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych w Lipnie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910870142

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wojska Polskiego 8

1.5.2.) Miejscowość: Lipno

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-600

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski

1.5.7.) Numer telefonu: 54 287 2046

1.5.8.) Numer faksu: 54 287 3249

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zdplipno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.lipnowski.powiat.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-06b94eab-e1b7-47bc-9e89-6962e349737c

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

,,Zakup samochodu ciężarowego”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-06b94eab-e1b7-47bc-9e89-6962e349737c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00503760

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00008628/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Zakup i dostawa samochodu ciężarowego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00467001

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZDP-12.252.6.2026

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 267000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa używanego samochodu ciężarowego wraz z zabudową typu wywrotka na potrzeby Zarządu Dróg Powiatowych w Lipnie.
2. Miejsce dostawy i przekazania przedmiotu zamówienia: Zarząd Dróg Powiatowych w Lipnie, ul. Wojska Polskiego 8, 87-600 Lipno.
3. Zamawiający nie dopuszcza zmian konstrukcyjnych pojazdu.. Pojazd musi być zgodny z oryginalną fabryczną specyfikacją.
4. W ofercie należy podać numer VIN, markę , model pojazdu rok produkcji oraz przebieg w km.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest Opisie |Przedmiotu Zamówienia stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ. OPZ zawiera minimalne wymagania, które musi spełniać oferowany przedmiot zamówienia.
6. Samochód powinien posiadać wszystkie dokumenty niezbędne do dokonania rejestracji oraz dopuszczające pojazd do ruchu m. in. dotychczasowy dowód rejestracyjny, dotychczasowe tablice rejestracyjne, kartę pojazdu – jeżeli dotyczy.
7. Wraz z samochodem Wykonawca przekaże Zamawiającemu komplet dokumentów niezbędnych do rejestracji.
8. Odbiór dostarczonego przedmiotu zamówienia nastąpi w formie protokołu zdawczo - odbiorczego, po uprzednim stwierdzeniu jego zgodności z warunkami zamówienia.
9. Przed dostawą przedmiotu zamówienia Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzenia stanu technicznego oraz wizualnego samochodu, będącego przedmiotem umowy przez rzeczoznawców i/lub uprawnioną stację diagnostyczną dla pojazdów ciężarowych. W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego złego stanu technicznego nie odpowiadającego specyfikacji technicznej, Zamawiający odstąpi od zakupu.
10. Oferowana maszyna musi posiadać prawidłowe parametry jezdne i robocze określone przez producenta.
11. Wykonawca zapewni bezpłatne uruchomienie, sprawdzenie, ewentualną regulację po uruchomieniu dostarczonego pojazdu.
12. W dniu odbioru pojazdu wraz z osprzętem zostanie sporządzony protokół zdawczo- odbiorczy(załącznik do SWZ). Zamówienie zostanie uznane za wykonane, jeżeli pojazd będzie spełniał wszelkie wymagania określone w niniejszej SWZ, będzie dostarczony do siedziby Zamawiającego bez jakiegokolwiek uszkodzenia.
13. Zamawiający wymaga w niniejszym postępowaniu przedmiotowych środków
dowodowych:
1) wymagania techniczne - charakterystyka pojazdu –opis w formularzu ofertowym

2) fotografii samochodu w kolorze tj. widok z przodu z tyłu z boku, widok komory silnika
wnętrza kabiny, ramy, zdjęcie tabliczki znamionowej wraz z numerem VIN oraz
zdjęcie licznika z widocznym przebiegiem– należy złożyć z ofertą;
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
(SPECYFIKACJA TECHNICZNA)
„Zakup samochodu ciężarowego”
ZDP.12.252.6.2025

Lp. Minimalne Parametry wymagane przez Zamawiającego Parametry wymagane przez Zamawiającego
A. DANE OGÓLNE
1 Marka Określić
2. Model Określić
3 Rok produkcji (nie starszy niż 2016 r.) Określić
4. Przebieg (nie więcej niż 550 tys.km) Określić
B. PARAMETRY TECHNICZNE PODWOZIE
1 DMC min. 26 T Określić
2 Napęd (napęd 6 x4 +blokada mostów) TAK
3 Pojemność silnika ( min 10 000 cm3) Określić
4 Moc silnika min. 400 KM Określić
5 Rodzaj paliwa diesel TAK
6 Pojazd wyprodukowany do ruchu prawostronnego, kierownica fabrycznie z lewej strony TAK
7 Skrzynia biegów (automatyczna) TAK
8 Nadbieg skrzyni biegów TAK
9 Intarder TAK
10 Retarder TAK
11 Kabina dzienna 2 osobowa TAK
12 Lusterka boczne regulowane elektrycznie TAK
13 Centralny zamek drzwiowy TAK
14 Wspomaganie kierownicy TAK
15 Kierownica wielofunkcyjna TAK
16 Klimatyzacja TAK
17 Zawieszenie przód i tył resorowe TAK
18 Podwójne koła tylne TAK
19 Fotel kierowcy z zawieszeniem pneumatycznym TAK
20 Podstawowy układ immobilizera silnika TAK
21 System ASR TAK
22 Tachograf TAK
23 Hak/zaczep TAK
25 ABS TAK
26 Norma emisji spalin Euro 6 TAK
C. PARAMETRY TECHNICZNE ZABUDOWA WYWROTKA
1. Wywrotka 3 stronna TAK
2. Hydroburta Bordmatic TAK
3. Wymiary: min. szerokość 2450 mm x długość min.4500 mm x wysokość burt min.800mm TAK
4. Plandeka zabezpieczająca ładunek zwijana TAK
D Przedmiot zamówienia musi być dopuszczony do obrotu i używania na terenie Polski zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz wolny od jakichkolwiek wad prawnych lub fizycznych. Oferowany sprzęt musi posiadać oznaczenie znakiem CE.

* należy wybrać właściwe tak lub nie
Uwaga! Parametry oferowane przez Wykonawcę muszą być zgodne z parametrami wymaganymi przez Zamawiającego

4.5.3.) Główny kod CPV: 34920000-2 - Sprzęt drogowy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34134000-5 - Ciężarówki z platformami płaskimi i wywrotki

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 328410,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 328410,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 328410,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "Kowalczyk Holding" Janusz Kowalczyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7742679887

7.3.3) Ulica: Browarna 3

7.3.4) Miejscowość: Gąbin

7.3.5) Kod pocztowy: 09-530

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 328410,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.