eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoznańUsługa odnowienia asysty technicznej dla oprogramowania Veem i VmWare



Ogłoszenie z dnia 2022-12-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa odnowienia asysty technicznej dla oprogramowania Veem i VmWare

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SIEĆ BADAWCZA ŁUKASIEWICZ - POZNAŃSKI INSTYTUT TECHNOLOGICZNY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 386566426

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Ewarysta Estkowskiego 6

1.5.2.) Miejscowość: Poznań

1.5.3.) Kod pocztowy: 61-755

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: komisjaprzetargowa@pit.lukasiewicz.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pit.lukasiewicz.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/pit

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


usługi doradcze, badania

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa odnowienia asysty technicznej dla oprogramowania Veem i VmWare

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-58fc4fdf-5abe-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00503741

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00420352/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PRZ/00040/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa odnowienia asyst technicznych dla programów Veeam
i Vmware.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 1 do SWZ - Opisie przedmiotu zamówienia oraz Załączniku nr 5 do SWZ - Projektowanych postanowieniach umowy

4.5.3.) Główny kod CPV: 72611000-6 - Usługi w zakresie wsparcia technicznego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W załączniku nr 1 do SWZ-Opisie przedmiotu zamówienia w pkt. 1 zawarł informację, że dla oprogramowania Veeam Backup & Replication odnowienie asysty technicznej rozpoczyna się w dniu 04.12.2022 roku.
Po otwarciu ofert, zgodnie z art. 274 ust.1 w dniu 22.11.2022 roku Zamawiający wezwał Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia podmiotowych środków dowodowych wymaganych w postepowaniu. Wykonawca złożył wymagane dokumenty, jednakże dokument polisy nie potwierdzał, iż Wykonawca był objęty ubezpieczeniem w dniu składania oferty tj.18.11.2022 roku. Zamawiający wezwał Wykonawcę do poprawienia dokumentu potwierdzającego ubezpieczenie. W dniu 30.11. 2022 roku wezwany Wykonawca poinformował Zamawiającego, że nie posiada dokumentu, który potwierdza ubezpieczenie na dzień 18.11.2022 roku.
Na mocy art. 287 ust.1 Zamawiający zobowiązany jest w takiej sytuacji zwrócić się
o złożenie dokumentów do Wykonawcy kolejnego w rankingu oceny ofert, jednakże biorąc pod uwagę ustawowe terminy przewidziane na złożenie dokumentów oraz późniejsze zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty, niemożliwym jest aby Zamawiający zdołał zawrzeć umowę przed terminem rozpoczęcia świadczenia usługi wskazanym w OPZ.
W związku z powyższym wypełniona została przesłanka unieważnienia postępowania na podstawie art. 255 ust.6 ustawy Pzp.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.