eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SulęcinDostawa materiałów budowlanych i materiałów przeznaczonych na ogrodzenie w podziale na dwie części



Ogłoszenie z dnia 2025-10-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa materiałów budowlanych i materiałów przeznaczonych na ogrodzenie w podziale na dwie części

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 45 Wojskowy Oddział Gospodarczy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 080521018

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 69-211 Wędrzyn

1.5.2.) Miejscowość: Sulęcin

1.5.3.) Kod pocztowy: 69-211

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski

1.5.7.) Numer telefonu: 261676225

1.5.8.) Numer faksu: 261676222

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 45wog.zampubliczne@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.45wog.wp.mil.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1151148

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa materiałów budowlanych i materiałów przeznaczonych na ogrodzenie w podziale na dwie części

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-db62a809-fb97-4136-a46d-9fcff80ffade

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00503589

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00349766

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 59/TP/2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 155761,50 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: dostawa materiałów budowlanych i materiałów przeznaczonych na ogrodzenie w podziale na dwie części:
Część 1: dostawa dodatkowa materiałów budowlanych z przeznaczeniem dla poszczególnych SOI 45 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Wędrzynie.
Dostawca wraz z przedmiotem zamówienia dla części 1 dostarczy do Zamawiającego certyfikaty potwierdzające jakość przedmiotu zamówienia (certyfikaty jakości, aprobaty techniczne, gwarancje itp.) oraz karty charakterystyki na wszystkie preparaty i substancje niebezpieczne.
2. Dostarczenie materiałów obejmuje: przetransportowanie z miejsca składowania lub wytworzenia do magazynów SOI, rozładunek ze środka transportu i złożenie w magazynie SOI lub we wskazanym miejscu przez Kierownika SOI.
3. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć materiały nowe, w pierwszej kategorii oraz nieużywane.
Zamawiający w zakresie części 1 przewiduje możliwość stosowania przez Dostawcę produktów równoważnych (zamienników) dla produktów określonych w § 3 ust. 1 wzoru umowy.
We wszystkich miejscach SWZ i załącznikach do SWZ, w których użyto przykładowego znaku towarowego, patentu, pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu lub jeżeli Zamawiający opisał przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust.1 pkt. 2 oraz ust. 3 Pzp, a w każdym przypadku, działając zgodnie z art. 99 ust. 6 i art. 101 ust.4 Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne w stosunku do określonych w SWZ i dokumentacji przetargowej, oznaczając takie wskazania lub odniesienia odpowiednio wyrazami „równoważny”, pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w opisie przedmiotu zamówienia. Rozwiązanie równoważne jest także dopuszczalne w sytuacji, gdyby wyraz „równoważny” lub „równoważne” nie znalazło się w opisie przedmiotu zamówienia.
Równoważność polega na możliwości zaoferowania przedmiotu zamówienia o nie gorszych parametrach technicznych, konfiguracjach, wymaganiach normatywnych itd. W szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia znajdującym się w formularzu cenowym oraz wzorze umowy, mogą być podane niektóre charakterystyczne dla producenta wymiary. Nazwy własne producentów materiałów podane w szczegółowym opisie należy rozumieć jako preferowanego typu w zakresie określenia minimalnych wymagań jakościowych. Nie są one wiążące i można dostarczyć elementy równoważne, które posiadają co najmniej takie same lub lepsze walory użytkowe, parametry techniczne; jakościowe, funkcjonalne, będą tożsame tematycznie i o takim samym przeznaczeniu oraz nie obniżą standardów określonych w opisie przedmiotu zamówienia.
Wszelkie „produkty” pochodzące od konkretnych producentów określają „minimalne parametry jakościowe” i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, by spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis wymagań „minimalnych parametrów jakościowych” Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak, więc posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, akceptując tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych.
Zamawiający zobowiązuje Wykonawców do wykazania rozwiązań równoważnych do zastosowania w stosunku do dokumentacji postępowania.

4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorach umów – załącznik nr 5a ,5b do SWZ, które stanowią integralną część Specyfikacji Warunków Zamówienia

4.5.3.) Główny kod CPV: 44111000-1 - Materiały budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

44140000-3 - Produkty związane z materiałami budowlanymi

44100000-1 - Materiały konstrukcyjne i elementy podobne

44800000-8 - Farby, lakiery i mastyksy

44520000-1 - Zamki, klucze i zawiasy

03419100-1 - Produkty z drewna ciętego

44114200-4 - Produkty betonowe

44212500-4 - Kątowniki i profile

24910000-6 - Kleje

44111800-9 - Zaprawa (murarska)

44111200-3 - Cement

44191600-1 - Panele parkietowe

44113600-1 - Bitum i asfalt

44531510-9 - Śruby i wkręty

44531600-7 - Nakrętki

44832000-1 - Rozpuszczalniki

44532100-9 - Nity

44176000-4 - Taśma

44191400-9 - Płyta pilśniowa

44333000-3 - Drut

44812100-6 - Emalie i glazury

44830000-7 - Mastyksy, wypełniacze, kity i rozpuszczalniki

44113200-7 - Płytki

44113700-2 - Materiały do naprawiania nawierzchni drogowych

44231000-8 - Gotowe panele ogrodzeniowe

44312300-3 - Drut kolczasty

44114210-7 - Słupy betonowe

4.5.5.) Wartość części: 80495,50 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: dostawa materiałów budowlanych i materiałów przeznaczonych na ogrodzenie w podziale na dwie części:
2. Dostarczenie materiałów obejmuje: przetransportowanie z miejsca składowania lub wytworzenia do magazynów SOI, rozładunek ze środka transportu i złożenie w magazynie SOI lub we wskazanym miejscu przez Kierownika SOI.
3. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć materiały nowe, w pierwszej kategorii oraz nieużywane.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorach umów – załącznik nr 5a ,5b do SWZ, które stanowią integralną część Specyfikacji Warunków Zamówienia

4.5.3.) Główny kod CPV: 44111000-1 - Materiały budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

44140000-3 - Produkty związane z materiałami budowlanymi

44100000-1 - Materiały konstrukcyjne i elementy podobne

44800000-8 - Farby, lakiery i mastyksy

44520000-1 - Zamki, klucze i zawiasy

03419100-1 - Produkty z drewna ciętego

44114200-4 - Produkty betonowe

44212500-4 - Kątowniki i profile

24910000-6 - Kleje

44111800-9 - Zaprawa (murarska)

44111200-3 - Cement

44191600-1 - Panele parkietowe

44113600-1 - Bitum i asfalt

44531510-9 - Śruby i wkręty

44531600-7 - Nakrętki

44832000-1 - Rozpuszczalniki

44532100-9 - Nity

44176000-4 - Taśma

44191400-9 - Płyta pilśniowa

44333000-3 - Drut

44812100-6 - Emalie i glazury

44830000-7 - Mastyksy, wypełniacze, kity i rozpuszczalniki

44113200-7 - Płytki

44113700-2 - Materiały do naprawiania nawierzchni drogowych

44231000-8 - Gotowe panele ogrodzeniowe

44312300-3 - Drut kolczasty

44114210-7 - Słupy betonowe

4.5.5.) Wartość części: 75266,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 97716,42 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 97716,42 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 97716,42 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: METALZBYT-HURT Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5471598442

7.3.3) Ulica: Usługowa 4

7.3.4) Miejscowość: Międzyrzecze Dolne

7.3.5) Kod pocztowy: 43-392

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 97716,42 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 71946,39 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 170032,31 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 71946,39 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Jarmex Sp. z o.o. Sp. k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9482606064

7.3.3) Ulica: Potkanowska 50

7.3.4) Miejscowość: Radom

7.3.5) Kod pocztowy: 26-600

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 71946,39 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.