eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi IławaWykonanie prac remontowych w obiektach stanowiących własność Powiatu Iławskiego



Ogłoszenie z dnia 2025-10-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie prac remontowych w obiektach stanowiących własność Powiatu Iławskiego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT IŁAWSKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510742468

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. gen. Władysława Andersa 2 A

1.5.2.) Miejscowość: Iława

1.5.3.) Kod pocztowy: 14-200

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.7.) Numer telefonu: + 48 89 6490742

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@powiat-ilawski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.powiat-ilawski.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://spilawa.ezamawiajacy.pl/pn/SPILAWA/demand/225574/notice/public/details

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie prac remontowych w obiektach stanowiących własność Powiatu Iławskiego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-398381e7-066c-48f7-818f-f763e0a7fec2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00503533

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00045499/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 ,Przebudowa Sali sesyjnej w Starostwie Powiatowym w Iławie''

1.1.9 adaptacja czterech pomieszczeń w budynku Starostwa Powiatowego w Iławie na potrzeby magazynowe

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00366800

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.8.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 364698,12 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) część 1 - adaptacja czterech pomieszczeń w budynku Starostwa Powiatowego w Iławie na potrzeby magazynowe - realizacja robót budowlano-instalacyjnych polegających na wykonaniu robót remontowych w pomieszczeniach na poziomie kondygnacji piwnicznej wraz z budowlanymi robotami towarzyszącymi tj. odtworzeniowymi i naprawczymi po wykonanej przebudowie instalacji hydrantowej w szczególności:
a) demontaż istniejących okładzin podłogowych,
b) demontaż istniejącej armatury sanitarnej,
c) rozbiórka wewnętrznych ścian działowych,
d) wymiana drzwi wewnętrznych wraz z ościeżnicami.
e) wewnętrzne gładzie szpachlowe ścian i sufitów,
f) wykonanie posadzek betonowych,
g) malowanie sufitów i ścian wewnętrznych,
h) wymiana kratek wentylacyjnych,
i) montaż nawietrznika ściennego w ścianie zewnętrznej,
j) montaż krat okiennych,
k) Wykonanie zabudów z płyt g-k,
l) ułożenie płytek podłogowych oraz ściennych,
m) montaż armatury sanitarnej,
n) wymiana gniazd i łączników instalacji elektrycznych
o) wykonanie/doprowadzenie do pomieszczeń sieci LAN,
p) Zamawiający informuje, że unieważni postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki publiczne, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane .


Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w SWZ wraz z załącznikami

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45454100-5 - Odnawianie

45324000-4 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej

45442100-8 - Roboty malarskie

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

4.5.5.) Wartość części: 48895,19 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) część 2 - przebudowa sali sesyjnej w Starostwie Powiatowym w Iławie - przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
a) demontaż istniejącego sufitu podwieszanego G-K,
b) demontaż istniejącego oświetlenia wraz z okablowaniem,
c) likwidacja/demontaż istniejącej centrali wentylacyjnej w piwnicy (pom. techniczne),
d) likwidacja/demontaż istniejących kanałów wentylacji mechanicznej wraz z anemostatami,
e) odcięcie istniejącego rurociągu stalowego zasilającego nagrzewnicę w istn. centrali wentylacyjnej,
f) likwidacja/demontaż istniejących nawiewników podokiennych typ N/A_I,
g) demontaż istniejących grzejników stalowych płytowych typ C22/600/1400,
h) demontaż istniejących zaworów termostatycznych DN15mm grzejnikowych wraz z głowicami
i) demontaż/odcięcie istniejących wentylatorów dachowych DN300mm wraz z podstawami dachowymi,
j) demontaż/odcięcie istniejących wywietrzaków dachowych DN200mm wraz z podstawami dachowymi,
k) demontaż/odcięcie istniejącego wywiewu dachowego wentylacji mechan. wraz z podstawą dachową,
l) wymiana wykładziny,
m) wymiana listew przypodłogowych (montaż nowych listew),
n) cyklinowanie istniejącego parkietu wraz z lakierowaniem,
o) wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej,
p) wykonanie instalacji klimatyzacyjnej,
q) montaż sufitu podwieszanego G-K,
r) wykonanie instalacji oświetleniowej,
s) montaż rzutnika wraz z ekranem,
t) montaż grzejników stalowych higienicznych wraz z zaworami termostatycznymi i odcinającymi,
u) malowanie ścian,


Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w SWZ wraz z załącznikami

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45454100-5 - Odnawianie

45324000-4 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45442100-8 - Roboty malarskie

42520000-7 - Urządzenia wentylacyjne

45331220-4 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych

4.5.5.) Wartość części: 315802,93 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 89000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 89000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 89000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usługowy "MUZEAL" Mieczysław Olszewski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7441150755

7.3.3) Ulica: ul. Owocowa 16

7.3.4) Miejscowość: Iława

7.3.5) Kod pocztowy: 14-200

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 89000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 399593,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 399593,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 399593,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usługowy "MUZEAL" Mieczysław Olszewski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7441150755

7.3.3) Ulica: ul. Owocowa 16

7.3.4) Miejscowość: Iława

7.3.5) Kod pocztowy: 14-200

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Firma Handlowo-Usługowa OLWENT Kamila Szynaka, ul. Wyszyńskiego 45A, 14-200 Iława.
a) opis powierzonej części zamówienia: wykonanie centrali wentylacyjnej i klimatyzacji


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 399593,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 160 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Termin wykonania cz. 1
do 60 dni od dnia podpisania umowy jednak nie później niż do 21.11.2025r. W przypadku, gdy zawarcie umowy nastąpi w terminie przy którym liczba 60 dni będzie wybiegać poza datę 21.11.2025 r., to obowiązującym ostatecznym terminem wykonania przedmiotu zamówienia jest dzień 21.11.2025r. W przypadku, gdy zawarcie umowy nastąpi w terminie przy którym liczba 60 dni będzie upływała przed datą 21.11.2025 r., to obowiązującym ostatecznym terminem wykonania przedmiotu zamówienia jest 60 dzień liczony od dnia podpisania umowy.

Termin wykonania cz 2:
do 160 dni od dnia podpisania umowy jednak nie później niż do 15.03.2026 r. W przypadku, gdy zawarcie umowy nastąpi w terminie przy którym liczba 160 dni będzie wybiegać poza datę 15.03.2026 r., to obowiązującym ostatecznym terminem wykonania przedmiotu zamówienia jest dzień 15.03.2026 r. W przypadku, gdy zawarcie umowy nastąpi w terminie przy którym liczba 160 dni będzie upływała przed datą 15.03.2026 r., to obowiązującym ostatecznym terminem wykonania przedmiotu zamówienia jest 160 dzień liczony od dnia podpisania umowy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.