Ogłoszenie z dnia 2025-10-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00366800/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-08-07
- 2025/BZP 00385595/01 - Modyfikacja z dnia 2025-08-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie prac remontowych w obiektach stanowiących własność Powiatu Iławskiego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT IŁAWSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510742468
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. gen. Władysława Andersa 2 A
1.5.2.) Miejscowość: Iława
1.5.3.) Kod pocztowy: 14-200
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski
1.5.7.) Numer telefonu: + 48 89 6490742
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@powiat-ilawski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.powiat-ilawski.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://spilawa.ezamawiajacy.pl/pn/SPILAWA/demand/225574/notice/public/details1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie prac remontowych w obiektach stanowiących własność Powiatu Iławskiego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-398381e7-066c-48f7-818f-f763e0a7fec2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00503533
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00045499/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 ,Przebudowa Sali sesyjnej w Starostwie Powiatowym w Iławie''
1.1.9 adaptacja czterech pomieszczeń w budynku Starostwa Powiatowego w Iławie na potrzeby magazynowe
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00366800
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.8.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 364698,12 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) część 1 - adaptacja czterech pomieszczeń w budynku Starostwa Powiatowego w Iławie na potrzeby magazynowe - realizacja robót budowlano-instalacyjnych polegających na wykonaniu robót remontowych w pomieszczeniach na poziomie kondygnacji piwnicznej wraz z budowlanymi robotami towarzyszącymi tj. odtworzeniowymi i naprawczymi po wykonanej przebudowie instalacji hydrantowej w szczególności:a) demontaż istniejących okładzin podłogowych,
b) demontaż istniejącej armatury sanitarnej,
c) rozbiórka wewnętrznych ścian działowych,
d) wymiana drzwi wewnętrznych wraz z ościeżnicami.
e) wewnętrzne gładzie szpachlowe ścian i sufitów,
f) wykonanie posadzek betonowych,
g) malowanie sufitów i ścian wewnętrznych,
h) wymiana kratek wentylacyjnych,
i) montaż nawietrznika ściennego w ścianie zewnętrznej,
j) montaż krat okiennych,
k) Wykonanie zabudów z płyt g-k,
l) ułożenie płytek podłogowych oraz ściennych,
m) montaż armatury sanitarnej,
n) wymiana gniazd i łączników instalacji elektrycznych
o) wykonanie/doprowadzenie do pomieszczeń sieci LAN,
p) Zamawiający informuje, że unieważni postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki publiczne, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane .
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w SWZ wraz z załącznikami
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45454100-5 - Odnawianie
45324000-4 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej
45442100-8 - Roboty malarskie
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
4.5.5.) Wartość części: 48895,19 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) część 2 - przebudowa sali sesyjnej w Starostwie Powiatowym w Iławie - przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:a) demontaż istniejącego sufitu podwieszanego G-K,
b) demontaż istniejącego oświetlenia wraz z okablowaniem,
c) likwidacja/demontaż istniejącej centrali wentylacyjnej w piwnicy (pom. techniczne),
d) likwidacja/demontaż istniejących kanałów wentylacji mechanicznej wraz z anemostatami,
e) odcięcie istniejącego rurociągu stalowego zasilającego nagrzewnicę w istn. centrali wentylacyjnej,
f) likwidacja/demontaż istniejących nawiewników podokiennych typ N/A_I,
g) demontaż istniejących grzejników stalowych płytowych typ C22/600/1400,
h) demontaż istniejących zaworów termostatycznych DN15mm grzejnikowych wraz z głowicami
i) demontaż/odcięcie istniejących wentylatorów dachowych DN300mm wraz z podstawami dachowymi,
j) demontaż/odcięcie istniejących wywietrzaków dachowych DN200mm wraz z podstawami dachowymi,
k) demontaż/odcięcie istniejącego wywiewu dachowego wentylacji mechan. wraz z podstawą dachową,
l) wymiana wykładziny,
m) wymiana listew przypodłogowych (montaż nowych listew),
n) cyklinowanie istniejącego parkietu wraz z lakierowaniem,
o) wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej,
p) wykonanie instalacji klimatyzacyjnej,
q) montaż sufitu podwieszanego G-K,
r) wykonanie instalacji oświetleniowej,
s) montaż rzutnika wraz z ekranem,
t) montaż grzejników stalowych higienicznych wraz z zaworami termostatycznymi i odcinającymi,
u) malowanie ścian,
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w SWZ wraz z załącznikami
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45454100-5 - Odnawianie
45324000-4 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45442100-8 - Roboty malarskie
42520000-7 - Urządzenia wentylacyjne
45331220-4 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych
4.5.5.) Wartość części: 315802,93 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 89000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 89000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 89000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usługowy "MUZEAL" Mieczysław Olszewski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7441150755
7.3.3) Ulica: ul. Owocowa 16
7.3.4) Miejscowość: Iława
7.3.5) Kod pocztowy: 14-200
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD USŁUGOWY "MUZEAL" MIECZYSŁAW OLSZEWSKI
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD USŁUGOWY "MUZEAL" MIECZYSŁAW OLSZEWSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 89000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 399593,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 399593,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 399593,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usługowy "MUZEAL" Mieczysław Olszewski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7441150755
7.3.3) Ulica: ul. Owocowa 16
7.3.4) Miejscowość: Iława
7.3.5) Kod pocztowy: 14-200
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Firma Handlowo-Usługowa OLWENT Kamila Szynaka, ul. Wyszyńskiego 45A, 14-200 Iława.
a) opis powierzonej części zamówienia: wykonanie centrali wentylacyjnej i klimatyzacji
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD USŁUGOWY "MUZEAL" MIECZYSŁAW OLSZEWSKI
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD USŁUGOWY "MUZEAL" MIECZYSŁAW OLSZEWSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 399593,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 160 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
do 60 dni od dnia podpisania umowy jednak nie później niż do 21.11.2025r. W przypadku, gdy zawarcie umowy nastąpi w terminie przy którym liczba 60 dni będzie wybiegać poza datę 21.11.2025 r., to obowiązującym ostatecznym terminem wykonania przedmiotu zamówienia jest dzień 21.11.2025r. W przypadku, gdy zawarcie umowy nastąpi w terminie przy którym liczba 60 dni będzie upływała przed datą 21.11.2025 r., to obowiązującym ostatecznym terminem wykonania przedmiotu zamówienia jest 60 dzień liczony od dnia podpisania umowy.
Termin wykonania cz 2:
do 160 dni od dnia podpisania umowy jednak nie później niż do 15.03.2026 r. W przypadku, gdy zawarcie umowy nastąpi w terminie przy którym liczba 160 dni będzie wybiegać poza datę 15.03.2026 r., to obowiązującym ostatecznym terminem wykonania przedmiotu zamówienia jest dzień 15.03.2026 r. W przypadku, gdy zawarcie umowy nastąpi w terminie przy którym liczba 160 dni będzie upływała przed datą 15.03.2026 r., to obowiązującym ostatecznym terminem wykonania przedmiotu zamówienia jest 160 dzień liczony od dnia podpisania umowy
INNE PRZETARGI Z IŁAWY
- Artykuły spożywcze ( 5 / 2025 )
- Sporządzenie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: "Rozbiórka istniejącego mostu i budowa nowego obiektu w ciągu drogi powiatowej nr 1325N Janiki Wlk. - Śliwa - Gubławki w msc. Śliwa"
- Sporządzenie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: "Przebudowa mostu w ciągu drogi powiatowej nr 1331N Wielowieś - Mozgowo w msc. Mozgowo"
- Dostawa odczynników oraz materiałów eksploatacyjnych z podziałem na 5 zadań dla Laboratorium Diagnostycznego Powiatowego Szpitala im. Władysława Biegańskiego w Iławie
- Zakup i dostawa nowego samochodu osobowego w ramach projektu pn. "Likwidacja barier transportowych - zakup mikrobusu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym poruszających się...."
- Dostawa frezarki do pni w ramach projektu pn. Rozbudowa i doposażenie infrastruktury ochrony ludności w Powiecie Iławskim
więcej: przetargi w Iławie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Adaptacja budynku nr 4 wraz z modernizacją budynku nr 7 oraz zagospodarowaniem terenu Szkoły Podstawowej w miejscowości Łąkta Górna, gm. Żegocina - remont kotłowni i stołówki.
- Remont podłóg w placówkach biblioteki publicznej im. Księdza Jana Twardowskiego w Dzielnicy Praga-Północ m.st. Warszawy
- Remont wraz z modernizacją budynku zaplecza szatniowo- sanitarnego przy stadionie piłkarskim w Żegocinie
- Remont placu wewnętrznego JRG Nr 10 KM PSP w Łodzi - ETAP I
- Budowa sali wiejskiej w Przygórzu wraz z zagospodarowaniem terenu
- Modernizacja instalacji teletechnicznych, systemów PPOŻ i monitoringu wizyjnego w budynku MSCKZiU w Rzeszowie
więcej: Urządzenia wentylacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





