Ogłoszenie z dnia 2025-10-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00423315/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-09-15
- 2025/BZP 00433055/01 - Modyfikacja z dnia 2025-09-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Subskrypcja licencji oprogramowania HCL Domino
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Poznań - Urząd Miasta Poznania
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631257822
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Kolegiacki 17
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 61-841
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zpb@um.poznan.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.poznan.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/poznan1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Subskrypcja licencji oprogramowania HCL Domino2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e50b4ca6-4cb0-47ad-aac5-0ff295e4ab9b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00503500
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00032267/16/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.40 Serwis oprogramowania dla systemu HCL
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00423315
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZPb-II.271.143.2025.KP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest wykupienie na rzecz Zamawiającego (Miasta Poznania) usługi oprogramowania 1200 licencji, będących subskrypcją oprogramowania, określonego w załączniku nr 1 do umowy - Opis przedmiotuzamówienia na część I.
2) Zamawiający wymaga, by Wykonawca posiadał aktualny status Partnera producenta lub Autoryzowanego pośrednika
sprzedaży zaoferowanego oprogramowania.
3) Szczegółowy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia został określony we wzorze umowy na część I, stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 72267000-4 - Usługi w zakresie konserwacji i napraw oprogramowania
4.5.5.) Wartość części: 300000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest wykupienie na rzecz Zamawiającego (Miasta Poznania) usługi oprogramowania 1200 licencji, będących subskrypcją oprogramowania, określonego w załączniku nr 1 do umowy - Opis przedmiotuzamówienia na część II.
2) Zamawiający wymaga, by Wykonawca posiadał aktualny status Partnera producenta lub Autoryzowanego pośrednika
sprzedaży zaoferowanego oprogramowania.
3) Szczegółowy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia został określony we wzorze umowy na część II, stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 72267000-4 - Usługi w zakresie konserwacji i napraw oprogramowania
4.5.5.) Wartość części: 300000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 334261,11 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 340956,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 334261,11 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MIS Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8943109565
7.3.3) Ulica: ul. Metalowców 25
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 54-156
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 334261,11 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 334261,11 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 338567,34 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 334261,11 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MIS Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8943109565
7.3.3) Ulica: ul. Metalowców 25
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 54-156
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 334261,11 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 dni
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Dostawa aparatu RTG z ramieniem C do Szpitala Miejskiego im. Franciszka Raszei w Poznaniu
- Odbiór, wywóz i zagospodarowanie odpadów komunalnych segregowanych oraz zmieszanych z nieruchomości jednostek Sądu Okręgowego w Poznaniu oraz podległych sądów rejonowych
- Nadzór eksploatacyjny nad przepompownią wód opadowych i roztopowych obiektu inżynierskiego - tunelu w ciągu ul. Czechosłowackiej w Poznaniu
- Zakup i dostawa samochodu o napędzie hybrydowym (HEV) na potrzeby GDDKiA Oddział w Poznaniu ul. Siemiradzkiego 5a, 60-763 Poznań
- Dostawa aparatów do znieczulenia do Szpitala Miejskiego im. Franciszka Raszei w Poznaniu.
- AD/ZP/158/25 Bieżące wykonywanie drobnych robót remontowych i awaryjnych w zakresie instalacji elektrycznych w obiektach (budynki dydaktyczne, administracyjne, domy studenckie) PP.
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usprawnienie obsługi kontrahentów poprzez wdrożenie systemu e-usług w obszarze zarządzania mediami
- Serwis i wsparcie techniczne systemu LAB3000
- Kompleksowa obsługa informatyczna Zachodniopomorskiej Agencji Rozwoju Regionalnego S.A. w Szczecinie
- ,,Usługa opieki serwisowej, konsultacji i rozwoju dotycząca oprogramowania do zarządzania podmiotem i innych aplikacji użytkowych w ramach Systemu ERP enova365''
- Usługa dostępu do platformy do zarządzania tożsamością OKTA w modelu chmurowym (SaaS), utrzymania platformy oraz wsparcia technicznego.
- Zakup subskrypcji ochrony DNS ze wsparciem na 12 miesięcy
więcej: Usługi w zakresie konserwacji i napraw oprogramowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





