Ogłoszenie z dnia 2022-12-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00473660/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa akcesoriów do defibrylatorów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego w Olsztynie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 511332933
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Pstrowskiego 28B
1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 10-602
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@wspr.olsztyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bipwspr.warmia.mazury.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bipwspr.warmia.mazury.pl/zamowienie/252/szp.221-7.2022-sukcesywna-dostawa-akcesoriow-do-defibrylatorow.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywna dostawa akcesoriów do defibrylatorów2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ca60629e-7239-11ed-aea3-5a7c432eaced
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00503397
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00013918/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.12 Sukcesywna dostawa akcesoriów do defibrylatorów
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SZP.221-7.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 45868,72 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 – Akcesoria do defibrylatora Zoll X-series.Zamawiający wymaga, aby akcesoria były zgodne z instrukcją obsługi oraz zaleceniami producenta defibrylatora Zoll x-series.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33182100-0 - Defibrylatory
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.5.5.) Wartość części: 10985,76 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 – Akcesoria do defibrylatora Lifepak 15. Zamawiający wymaga, aby akcesoria były zgodnez instrukcją obsługi oraz zaleceniami producenta defibrylatora LIFEPAK 15.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33182100-0 - Defibrylatory
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.5.5.) Wartość części: 38552,46 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający, działając na podstawie art. 255 pkt. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. 2022 r. poz. 1710), informuje o unieważnieniu postępowania w zakresie Części nr 1. W przedmiotowym postępowaniu w zakresie Części 1 do terminu składania ofert nie wpłynęły żadne oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający, działając na podstawie art. 255 pkt. 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. 2022 r. poz. 1710), informuje o unieważnieniu postępowania w zakresie Części nr 2. W przedmiotowym postępowaniu w zakresie Części 2 złożono jedną ofertę, jednakże przewyższa ona kwotę przeznaczoną na realizację niniejszego zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 40835,84 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 40835,84 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Usługi w zakresie promocji-gadżety promocyjne, roll-up, ścianka reklamowa, windery
- Dostawa odzieży ratowniczej do Regionalnego Magazynu Kryzysowego w ramach projektu "Bezpieczny MOF".
- Dostawa mobilnej sceny wraz z kurtyną teatralną oraz podestem demontowalnym do HWS URANIA w ramach projektu.
- Dostawa tonerów i tuszy do drukarek i kopiarek
- Dostawa produktów leczniczych - powtórzenie 2
- Świadczenie usług konferencyjno-hotelowych na potrzeby XXIX Sympozjum pt. "Technika i Technologia w Przemyśle Mleczarskim" Innodairy dla WNoŻ Uniwersytetu W-M w Olsztynie.
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku oraz preparatów do płukania ran i dezynfekcji z podziałem na pakiety
- 11/SMED/DCZP/2023/P - Sukcesywna dostawa sprzętu medycznego dla jednostek organizacyjnych ,,DCZP" sp. z o.o.
- Dostawy wyrobów medycznych dla potrzeb Stacji Dializ oraz specjalistycznych wyrobów medycznych
- Dostawa sprzętu medycznego: wózków, aparatu EKG, zgrzewarki, pulsoksymetrów, chłodziarki, wideoszpatułki i wideootoskopu oraz kardiomonitora dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Bolesławcu
- Dostawa implantów do chirurgii szczękowo-twarzowej oraz materiałów kościozastępczych.
- Zakup sprzętu specjalistycznego dla Szpitala Psychiatrycznego w Gostyninie
więcej: Defibrylatory »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.