eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaBZP.261.58.2023 - Sukcesywne us³ugi drukowania dla Politechniki Warszawskiej Filii w P³ocku



Og³oszenie z dnia 2023-11-22


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
BZP.261.58.2023 - Sukcesywne us³ugi drukowania dla Politechniki Warszawskiej Filii w P³ocku

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: POLITECHNIKA WARSZAWSKA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001554

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: PLAC POLITECHNIKI 1

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-661

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: Politechnika Warszawska, PL. Politechniki 1, 00-661 Warszawa

1.5.8.) Numer faksu: Filia w P³ocku, ul. £ukasiewicza 17, 09-400 P³ock, REGON: 000001554-00020, tel. (24) 36-72-221

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.plock@pw.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://www.pw.edu.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

BZP.261.58.2023 - Sukcesywne us³ugi drukowania dla Politechniki Warszawskiej Filii w P³ocku

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-041c2560-8901-11ee-b55a-a22b2d7f700e

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00503353

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-11-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://platformazakupowa.pl

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 10.8. Zamawiaj±cy, zgodnie z § 11 ust. 2 Rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie zamieszcza wymagania dotycz±ce specyfikacji po³±czenia, formatu przesy³anych danych oraz szyfrowania i oznaczania czasu przekazania i odbioru danych za po¶rednictwem platformazakupowa.pl, tj.:
a) sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s,
b) komputer klasy PC lub MAC o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
c) zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa; Uwaga! od dnia 17 sierpnia 2021, ze wzglêdu na zakoñczenie wspierania przegl±darki Internet Explorer przez firmê Microsoft, stosowanie przegl±darki Internet Explorer nie bêdzie dopuszczalne,
d) w³±czona obs³uga JavaScript,
e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy format plików .pdf,
f) Platformazakupowa.pl dzia³a wed³ug standardu przyjêtego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,
g) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformê zakupow± stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem G³ównego Urzêdu Miar.
10.9. Wykonawca, przystêpuj±c do niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego:
a) akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl okre¶lone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem w zak³adce „Regulamin" oraz uznaje go za wi±¿±cy,
b) zapozna³ i stosuje siê do Instrukcji sk³adania ofert/wniosków dostêpnej pod linkiem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
10.11. Zamawiaj±cy nie ponosi odpowiedzialno¶ci za z³o¿enie oferty w sposób niezgodny z Instrukcj± korzystania z platformazakupowa.pl, w szczególno¶ci za sytuacjê, gdy zamawiaj±cy zapozna siê z tre¶ci± oferty przed up³ywem terminu sk³adania ofert (np. z³o¿enie oferty w zak³adce „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego”). Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiaj±cego za ofertê handlow± i nie bêdzie brana pod uwagê w przedmiotowym postêpowaniu poniewa¿ nie zosta³ spe³niony obowi±zek narzucony w art. 221 Ustawy Prawo Zamówieñ Publicznych.
10.12. Zamawiaj±cy informuje, ¿e instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotycz±ce w szczególno¶ci logowania, sk³adania wniosków o wyja¶nienie tre¶ci SWZ, sk³adania ofert oraz innych czynno¶ci podejmowanych w niniejszym postêpowaniu przy u¿yciu platformazakupowa.pl znajduj± siê w zak³adce "Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): XXII. KLAUZULA INFORMACYJNA Z ART. 13 RODO – W CELU ZWI¡ZANYM Z POWY¯SZYM POSTÊPOWANIEM
22.1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej
„RODO” i ustawy z dnia 21 lutego 2019 r. o zmianie niektórych ustaw w zwi±zku z zapewnieniem stosowania rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r., Zamawiaj±cy informuje, ¿e:
22.1.1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Politechnika Warszawska, Pl. Politechniki 1, 00-661 Warszawa,
22.1.2. z inspektorem ochrony danych osobowych w Politechnice Warszawskiej mo¿na kontaktowaæ siê pod adresem e-mail: iod@pw.edu.pl,
22.1.3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z powy¿szym postêpowaniem,
22.1.4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 lub 74 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych, zwanej dalej „ustawa Pzp”,
22.1.5. Administrator bêdzie przetwarzaæ dane osobowego w zakresie procedury maj±cej na celu wy³onienie wykonawcy, a w efekcie zawarcia umowy, moc± której zostanie udzielone zamówienie publiczne. Oznacza to, ¿e danymi chronionymi w zakresie procedury udzielania zamówienia bêd± wszelkie dane osobowe znajduj±ce siê w ofertach i wszelkich innych dokumentach sk³adanych w toku prowadzonego postêpowania przez wykonawcê. Powy¿sze dotyczy danych osobowych tylko osób fizycznych, takich jak: dane osobowe samych wykonawców sk³adaj±cych ofertê, w tym konsorcjantów, podwykonawców, osób trzecich udostêpniaj±cych swój potencja³, ich pe³nomocników, pracowników, itp.,
22.1.6. jednocze¶nie Zamawiaj±cy informuje, ¿e wystarczaj±ce bêdzie wskazanie jedynie tych danych, których Zamawiaj±cy wyra¼nie ¿±da lub tych, które wprost potwierdzaj± spe³nienie wymagañ przez wykonawcê, 22.1.7. Administrator nie zamierza przekazywaæ Pani/Pana danych osobowych poza Europejski Obszar Gospodarczy,
22.1.8. Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 ustawy Pzp przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy, jednak nie d³u¿ej ni¿ do up³ywu okresu przedawnienia roszczeñ wynikaj±cych z niniejszego postêpowania i zawartej umowy w wyniku tego postêpowania. Ponadto dane te bêd± archiwizowane zgodnie z rozporz±dzeniem prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu dzia³ania archiwów zak³adowych (Dz. U. z 2011 r. nr 14 poz. 67 ze zm.), bêd±cym aktem wykonawczym do ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz. U. z 2019 r. poz. 553 ze zm.),
22.1.9. obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp, (...)
Pozosta³e informacje znajduj± siê w pkt 22 w I Rozdziale SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: BZP.261.58.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak

4.1.9.) Liczba czê¶ci: 3

4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci

4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

Czê¶æ 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: czê¶æ 1: wydruk zaproszeñ, kopert, wk³adek oraz kalendarzy trójdzielnych.
Szczegó³owe okre¶lenie zakresu przedmiotu zamówienia zawarte jest w Rozdziale III SWZ.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 79800000-2 - Us³ugi drukowania i powi±zane

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielko¶æ lub zakres oraz warunki zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7, polegaj±cych na powtórzeniu podobnych us³ug jak w zamówieniu podstawowym, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego, do warto¶ci 46% zamówienia podstawowego. Zamówienia podobne zostan± udzielone w przypadku, gdy zaistnieje uzasadniona potrzeba i mo¿liwo¶æ rozszerzenia zamówienia podstawowego oraz zostan± zapewnione ¶rodki finansowe na ten cel. Wynagrodzenie a realizacjê us³ug podobnych bêdzie indywidualnie ustalane z Wykonawc± us³ug podstawowych.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 70

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy czê¶ciowej

4.3.6.) Waga: 30

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: czê¶æ 2: wydruk plakatów, ulotek, ksi±¿ek oraz naklejek.
Szczegó³owe okre¶lenie zakresu przedmiotu zamówienia zawarte jest w Rozdziale III SWZ.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 79800000-2 - Us³ugi drukowania i powi±zane

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:

1. W ramach przedmiotu umowy Zamawiaj±cy bêdzie mia³ prawo korzystania z zamówieñ opcjonalnych.
2. Zamówienia opcjonalne polegaæ bêd± na zwiêkszeniu us³ug drukowania, o których mowa w Formularzu asortymentowo-cenowym stanowi±cym za³±cznik nr 2 do Rozdzia³u II SWZ o maksymalnie wskazan± w nim liczbê sztuk, zgodnie z cen± jednostkow± brutto za dan± pozycjê, wynikaj±c± z oferty z³o¿onej przez Wykonawcê, tj. Plakat w formacie A0 - 25 szt., Plakat w formacie A1 - 6 szt., Ksi±¿ka konferencyjna A5 - 40 szt., Plakaty A3 - 50 szt., Plakaty (Postery) B1 - 50 szt.
3. Zamawiaj±cy bêdzie mia³ prawo do zamówieñ w ramach prawa opcji w okresie obowi±zywania umowy.
4. Wymagania zawarte w SWZ maj± zastosowanie do zamówieñ w ramach prawa opcji, które bêd± realizowane na takich samych warunkach jak zamówienie podstawowe.
5. Zamawiaj±cy bêdzie korzysta³ z prawa opcji w okresie obowi±zywania umowy miarê zaistnienia potrzeb.
6. Zamawiaj±cy bêdzie dokonywa³ zamówienia w ramach prawa opcji na podstawie z³o¿onego Wykonawcy drog± mailow± na adres wskazany w umowie.
7. Wykonawca dostarczy zamawiany w ramach prawa opcji asortyment w takim samym terminie jak w przypadku zamówienia podstawowego, zadeklarowanym w formularzu oferty (maksymalnie w ci±gu 10 dni roboczych od otrzymania o¶wiadczenia o skorzystaniu z prawa opcji).
8. Do ¶wiadczenia us³ugi w ramach prawa opcji maj± zastosowanie odpowiednio postanowienia niniejszej Umowy.
9. Potwierdzeniem wykonania us³ugi w ramach zamówienia opcjonalnego bêdzie protokó³ odbioru, w którym Zamawiaj±cy przyjmuje pod wzglêdem ilo¶ciowym i jako¶ciowym przedmiot umowy, podpisany zgodnie przez obie Strony.
10. Wykonawcy nie przys³uguje ¿adne roszczenie w stosunku do Zamawiaj±cego w przypadku, gdy Zamawiaj±cy nie skorzysta z zamówieñ opcjonalnych.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielko¶æ lub zakres oraz warunki zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7, polegaj±cych na powtórzeniu podobnych us³ug jak w zamówieniu podstawowym, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego, do warto¶ci 46% zamówienia podstawowego. Zamówienia podobne zostan± udzielone w przypadku, gdy zaistnieje uzasadniona potrzeba i mo¿liwo¶æ rozszerzenia zamówienia podstawowego oraz zostan± zapewnione ¶rodki finansowe na ten cel. Wynagrodzenie a realizacjê us³ug podobnych bêdzie indywidualnie ustalane z Wykonawc± us³ug podstawowych.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 70

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy czê¶ciowej

4.3.6.) Waga: 30

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: czê¶æ 3: wydruk banerów, tablic oraz rollupów. 5.3. Szczegó³owe okre¶lenie zakresu przedmiotu zamówienia zawarte jest w Rozdziale III SWZ.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 79800000-2 - Us³ugi drukowania i powi±zane

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:

1. W ramach przedmiotu umowy Zamawiaj±cy bêdzie mia³ prawo korzystania z zamówieñ opcjonalnych.
2. Zamówienia opcjonalne polegaæ bêd± na zwiêkszeniu us³ug drukowania, o których mowa w Formularzu asortymentowo-cenowym stanowi±cym za³±cznik nr 2 do Rozdzia³u II SWZ o maksymalnie wskazan± w nim liczbê sztuk, zgodnie z cen± jednostkow± brutto za dan± pozycjê, wynikaj±c± z oferty z³o¿onej przez Wykonawcê, tj. Baner w formacie A0 - 15 szt., Stojak (X-banner) 100x200 cm - 10 szt., Rollup kasetowy - 4 szt., Roll-Banner Mini A3 - 3 szt., Roll-Banner Mini A4 - 3 szt.
3. Zamawiaj±cy bêdzie mia³ prawo do zamówieñ w ramach prawa opcji w okresie obowi±zywania umowy.
4. Wymagania zawarte w SWZ maj± zastosowanie do zamówieñ w ramach prawa opcji, które bêd± realizowane na takich samych warunkach jak zamówienie podstawowe.
5. Zamawiaj±cy bêdzie korzysta³ z prawa opcji w okresie obowi±zywania umowy miarê zaistnienia potrzeb.
6. Zamawiaj±cy bêdzie dokonywa³ zamówienia w ramach prawa opcji na podstawie z³o¿onego Wykonawcy drog± mailow± na adres wskazany w umowie.
7. Wykonawca dostarczy zamawiany w ramach prawa opcji asortyment w takim samym terminie jak w przypadku zamówienia podstawowego, zadeklarowanym w formularzu oferty (maksymalnie w ci±gu 10 dni roboczych od otrzymania o¶wiadczenia o skorzystaniu z prawa opcji).
8. Do ¶wiadczenia us³ugi w ramach prawa opcji maj± zastosowanie odpowiednio postanowienia niniejszej Umowy.
9. Potwierdzeniem wykonania us³ugi w ramach zamówienia opcjonalnego bêdzie protokó³ odbioru, w którym Zamawiaj±cy przyjmuje pod wzglêdem ilo¶ciowym i jako¶ciowym przedmiot umowy, podpisany zgodnie przez obie Strony.
10. Wykonawcy nie przys³uguje ¿adne roszczenie w stosunku do Zamawiaj±cego w przypadku, gdy Zamawiaj±cy nie skorzysta z zamówieñ opcjonalnych.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielko¶æ lub zakres oraz warunki zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7, polegaj±cych na powtórzeniu podobnych us³ug jak w zamówieniu podstawowym, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego, do warto¶ci 46% zamówienia podstawowego. Zamówienia podobne zostan± udzielone w przypadku, gdy zaistnieje uzasadniona potrzeba i mo¿liwo¶æ rozszerzenia zamówienia podstawowego oraz zostan± zapewnione ¶rodki finansowe na ten cel. Wynagrodzenie a realizacjê us³ug podobnych bêdzie indywidualnie ustalane z Wykonawc± us³ug podstawowych.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 70

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy czê¶ciowej

4.3.6.) Waga: 30

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu oraz niepodleganiu wykluczeniu aktualne na dzieñ sk³adania ofert sk³adane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp na formularzu stanowi±cym za³±cznik nr 2 do Rozdzia³u II SWZ. O¶wiadczenie to stanowi wstêpne potwierdzenie, ¿e Wykonawca spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu,
2. o¶wiadczenie dotycz±ce braku podstaw do wykluczenia (na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego) – stanowi±ce za³±cznik nr 3 do Rozdzia³u II SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu oraz niepodleganiu wykluczeniu aktualne na dzieñ sk³adania ofert sk³adane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp na formularzu stanowi±cym za³±cznik nr 2 do Rozdzia³u II SWZ. O¶wiadczenie to stanowi wstêpne potwierdzenie, ¿e Wykonawca spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu,

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

1. formularz Oferta stanowi±cy Rozdzia³ II SWZ wype³niony i podpisany przez osobê/-y upe³nomocnion±/-e do reprezentowania Wykonawcy,
2. formularz asortymentowo-cenowy - za³±cznik nr 1 do Rozdzia³u II SWZ
3. pe³nomocnictwo, lub inny dokument potwierdzaj±cy umocowanie do reprezentowania Wykonawcy, je¿eli umocowanie tej osoby nie wynika z Krajowego Rejestru Sadowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, ustanawiaj± oni pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz za³±czaj± do oferty pe³nomocnictwo po¶wiadczaj±ce ten fakt.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Zamawiaj±cy nie wprowadza zastrze¿enia wskazuj±cego na obowi±zek osobistego wykonania przez Wykonawcê lub przez poszczególnych wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, kluczowych zadañ dotycz±cych us³ugi.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, warunek dotycz±cy braku podstaw wykluczenia powinien spe³niaæ ka¿dy z Wykonawców samodzielnie.
3. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, ustanawiaj± oni pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz za³±czaj± do oferty pe³nomocnictwo po¶wiadczaj±ce ten fakt.
4. wspólników spó³ki cywilnej obowi±zuj± przepisy dotycz±ce wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o których mowa w art. 117 ustawy Pzp. Wspólnicy spó³ki cywilnej wraz z ofert± z³o¿± stosowne pe³nomocnictwa oraz w przypadku wyboru oferty jako najkorzystniejszej umowê spó³ki cywilnej.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zmiana postanowieñ niniejszej umowy mo¿e nast±piæ za zgod± obu stron, wyra¿on± na pi¶mie pod rygorem niewa¿no¶ci.
2. Zmiana postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy jest dopuszczalna w przypadkach przewidzianych w paragrafach poprzednich niniejszej umowy oraz:
1) Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ przed³u¿enia terminu realizacji zamówienia wynikaj±cego
z umowy w przypadku, gdy w terminie wskazanym w § 2 ust. 4 niniejszej umowy nie zostanie wykorzystana maksymalna warto¶æ umowy brutto. W takim przypadku, w drodze pisemnego aneksu, strony mog± zmieniæ Umowê w nastêpuj±cym zakresie: termin zakoñczenia realizacji zamówienia ulegnie odpowiedniej zmianie - zostanie przed³u¿ony do daty wskazanej przez Zamawiaj±cego, jednak nie d³u¿ej ni¿ o 3 miesi±ce,
2) w przypadku zmiany albo wprowadzenia nowych przepisów lub norm, je¿eli zgodnie z nimi konieczne bêdzie dostosowanie tre¶ci umowy do aktualnego stanu prawnego,
3) w przypadku zmiany podwykonawcy, o którym mowa w § 9 ust 1. W takim wypadku zostanie sporz±dzony stosowny aneks do umowy je¶li dokumenty z³o¿one przez Wykonawcê wyka¿± i¿ nowy podwykonawca spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu w stopniu nie mniejszym ni¿ podwykonawca, z którego us³ug zrezygnowano.
4) w przypadku rezygnacji z podwykonawcy o którym mowa w § 9 ust.1. W takim wypadku zostanie sporz±dzony stosowny aneks do umowy je¶li dokumenty z³o¿one przez Wykonawcê wyka¿± i¿ Wykonawca samodzielnie spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu w stopniu nie mniejszym ni¿ podwykonawca z którego us³ug zrezygnowano,
5) W przypadku zmiany obowi±zuj±cych na terenie Rzeczypospolitej Polskiej przepisów dotycz±cych wysoko¶ci stawek podatku od towarów i us³ug (VAT) w zakresie obejmuj±cym przedmiot niniejszej umowy, obie strony zobowi±zuj± siê do odpowiedniej zmiany umowy w tym zakresie, zgodnie z któr± zamawiaj±cy zap³aci cenê netto powiêkszona o podatek VAT w zmienionej stawce od dnia wej¶cia w ¿ycie zmienionych przepisów,
6) w innych przypadkach wskazanych w art. 455 ustawy Prawo zamówieñ publicznych.
3. Zmiany wysoko¶ci wynagrodzenia Wykonawcy, o których mowa w art. 439 Ustawy Pzp, w przypadku kiedy termin realizacji zamówienia przekroczy 6 miesiêcy:
1) W przypadku, gdy w okresie obowi±zywania umowy, zmiana cen materia³ów lub kosztów zwi±zanych z realizacj± umowy, osi±gnie poziom 20% lub wy¿szy, Zamawiaj±cy i Wykonawca s± uprawnieni do wprowadzenia zmiany wysoko¶ci wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy.
2) Pocz±tkowy termin ustalenia zmiany wynagrodzenia: nie wcze¶niej ni¿ po up³ywie 6 miesiêcy od podpisania umowy.
3) Przez zmianê cen materia³ów lub kosztów rozumie siê wzrost odpowiednio cen materia³ów lub kosztów, jak i obni¿enie cen materia³ów lub kosztów, wzglêdem cen materia³ów lub kosztów przyjêtych w celu ustalenia wynagrodzenia Wykonawcy zawartego w Ofercie.
4) Przy ustalaniu wysoko¶ci zmiany wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy Strony bêd± stosowaæ kwartalny wska¼nik cen towarów i us³ug, og³oszony przez Prezesa G³ównego Urzêdu Statystycznego w komunikacie wydanym na podstawie art. 94 ust. 1 pkt 1 lit. a ustawy z dnia 17 grudnia 1998 r. o emeryturach i rentach z Funduszu Ubezpieczeñ Spo³ecznych (Dz. U. z 2022r. poz. 504, ze zm.) (dalej: „wska¼nik”).
5) Zmiana cen materia³ów lub kosztów wykonania us³ug sk³adaj±cych siê na przedmiot umowy zostanie uwzglêdniona przy ustalaniu zmiany wysoko¶ci wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy w ten sposób, ¿e kwota okre¶laj±ca zmianê wynagrodzenia (zwiêkszenie albo zmniejszenie – odpowiednio do wska¼nika og³oszonego za dany rok lub za dany kwarta³) zostanie obliczona jako iloczyn kwoty wynagrodzenia pozosta³ego do zap³aty i stawki odpowiadaj±cej 50% warto¶ci wska¼nika.
Pozosta³e zmiany do umowy zawiera par. 7 Projektowanych postanowieñ umowy (Rozdzia³ IV SWZ).

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-11-30 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê wraz z wymaganymi dokumentami nale¿y umie¶ciæ na platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/pw_edu

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-11-30 09:05

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-12-29

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.