Ogłoszenie z dnia 2023-11-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00486380/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-09
- 2023/BZP 00502328/01 - Modyfikacja z dnia 2023-11-22
- 2023/BZP 00502878/01 - Modyfikacja z dnia 2023-11-22
- 2024/BZP 00034110/01 - Wynik z dnia 2024-01-12
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Zakup wraz z dostawą zestawów medycznych jednorazowego użytku (z podziałem na 8 zadań)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: KLINICZNE CENTRUM GINEKOLOGII, POŁOŻNICTWA I NEONATOLOGII W OPOLU
1.2.) Oddział zamawiającego: Zamówienia Publiczne
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000640136
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Władysława Reymonta 8
1.4.2.) Miejscowość: Opole
1.4.3.) Kod pocztowy: 45-066
1.4.4.) Województwo: opolskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.4.7.) Numer telefonu: 77 441 77 63
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zam-publ@ginekologia.opole.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ginekologia.opole.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00503285
2.2.) Data ogłoszenia: 2023-11-22
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00486380
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.8. Wykaz przedmiotowych środków dowodowych Przed zmianą:
1) Próbki - w celu potwierdzenia zgodności oferowanych dostaw z wymaganiami, cechami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia oraz w opisie kryterium oceny ofert - do oceny jakości;
2) Dokument walidacji procesu sterylizacji wydany przez zewnętrzną jednostkę certyfikującą (dotyczy pozycji 1 załącznika nr 1 do umowy do zadania nr 2);
3) Karty techniczne do gotowych wyrobów po procesie sterylizacji, potwierdzające zgodność wyrobów z normami wskazanymi w opisie przedmiotu zamówienia (dotyczy pozycji 1, 3-8 załącznika nr 1 do umowy do zadania nr 5);
4) Raport certyfikacyjny dot. I klasy palności CFR 1610 (dotyczy pozycji 1, 3, 4 i 8 załącznika nr 1 do umowy do zadania nr 5);
5) Karty charakterystyki potwierdzające zgodność wyrobu z normą: PN- EN 1041; EN 15223-1; EN ISO 11135 z oznaczeniem stron na których znajdują się w/w normy (dotyczy pozycji 1-2 załącznika nr 1 do umowy do zadania nr 6);
6) Certyfikaty jakościowe wystawione przez jednostki notyfikowane potwierdzające normy zgodne z opisem przedmiotu zamówienia z oznaczeniem stron na których widnieją wymagane normy (dotyczy pozycji 1 załącznika nr 1 do umowy do zadania nr 8).
Po zmianie:
1) Próbki - w celu potwierdzenia zgodności oferowanych dostaw z wymaganiami, cechami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia oraz w opisie kryterium oceny ofert - do oceny jakości;
2) Dokument walidacji procesu sterylizacji wydany przez zewnętrzną jednostkę certyfikującą (dotyczy pozycji 1 załącznika nr 1 do umowy do zadania nr 2);
3) Karty techniczne do gotowych wyrobów po procesie sterylizacji, potwierdzające zgodność wyrobów z normami wskazanymi w opisie przedmiotu zamówienia (dotyczy pozycji 1, 3-8 załącznika nr 1 do umowy do zadania nr 5);
4) Raport certyfikacyjny dot. I klasy palności CFR 1610 (dotyczy pozycji 1, 3, 4 i 8 załącznika nr 1 do umowy do zadania nr 5);
5) Karty charakterystyki lub deklaracje zgodności potwierdzające zgodność wyrobu z normą: PN- EN 1041; EN 15223-1; EN ISO 11135 z oznaczeniem stron na których znajdują się w/w normy (dotyczy pozycji 1-2 załącznika nr 1 do umowy do zadania nr 6);
6) Certyfikaty jakościowe wystawione przez jednostki notyfikowane potwierdzające normy zgodne z opisem przedmiotu zamówienia z oznaczeniem stron na których widnieją wymagane normy (dotyczy pozycji 1 załącznika nr 1 do umowy do zadania nr 8).
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2023-11-24 10:00
Po zmianie:
2023-11-28 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2023-11-24 11:00
Po zmianie:
2023-11-28 11:00
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- D/18/2025/A2/A Sukcesywny zakup materiałów na potrzeby Centrum Sieci i Wsparcia Technicznego, część nr 2, pn.: Sukcesywny zakup materiałów hydraulicznych [ ... ]
- Przeprowadzenie przez eksperta zewnętrznego dofinansowanych ze środków Unii Europejskiej szkoleń dla pracowników Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Opolu
- Modernizacja sieci strukturalnej - O/Opole, ul. Firmowa
- Wymiana dźwigu osobowo-towarowego w budynku magazynowym Komendy Wojewódzkiej Policji w Opolu przy ul. Oleskiej 95
- "Zapewnienie posiłków dla uczestników półkolonii półkolonii organizowanych przez Młodzieżowy Dom Kultury w Opolu" z podziałem na części.
- Wykonanie i dostawa materiałów na potrzeby Młodzieżowego Domu Kultury w Opolu.
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyrobów do morcelatora ERGO 300 prod. Bowa dla UCK
- Dostawa specjalistycznego sprzętu urologicznego
- Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku dla ZZOZ w Wadowicach
- Dostawa medycznych materiałów szewnych
- Sukcesywne dostawy wyrobów medycznych jednorazowego użytku
- Dostawa produktów leczniczych.
więcej: Zestawy medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.